Het zou wel goed zijn als jullie (niet alleen jij) eens wat meer research gingen doen naar de coins die er hier gekocht worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben al die klotecoins afgestapt. Speel alleen LTC en BTC. had een tijdje PPC, en voor miniverlies verkocht, bleek uiteindelijk een goede zet.
Gelukkig ben ik een vaste BTC-e'er, en daar is het aanbod beperkt.
Heb op 6 en 7.3 staan.quote:
Waar is hier? Op BTC-e?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn als jullie (niet alleen jij) eens wat meer research gingen doen naar de coins die er hier gekocht worden.
true, er zit veel meer achter.. dan slechts een fiat waardequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn als jullie (niet alleen jij) eens wat meer research gingen doen naar de coins die er hier gekocht worden.
Bedoel door jullie, meestal inderdaad op BTC-e maar er lopen er ook een paar rond die op Cryptsy kopen toch?quote:
Het zou mooi zijn als je wat meer research deed naar de coins waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:39 schreef gelly het volgende:
De coins naast BTC en LTC zijn gewoon pure speculatie op het moment. En dan zijn BTC en LTC al enorme speculatie valuta.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Samen rellen de hele nacht![]()
Welk subforum zullen we terroriseren als alle mods weg zijn?
Oh kut
Hoor ik altijd zoveel gezeik over...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bedoel door jullie, meestal inderdaad op BTC-e maar er lopen er ook een paar rond die op Cryptsy kopen toch?
En namecoin bijvoorbeeld is helemaal niet bedoeld om te traden, maar daar hoort de waarde gekoppeld te zijn aan de bruikbaarheid van de coin.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je wat meer research deed naar de coins waar je het over hebt.
Ook al ben ik zelf nog niet er over uit of PPC nu wel of niet goed is, ze doen wel best een aantal dingen anders dan de rest.
- Milieuvriendelijker dan BTCquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom doe je aan ppc? (klinkt als een soort drug) Wees een jehova getuige geval en overtuig me eens
Het enige dat telt zijn BTC en LTC, ongeacht hoe goed de andere coin developers hun best doen. Daar is op het moment geen markt voor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je wat meer research deed naar de coins waar je het over hebt.
Ook al ben ik zelf nog niet er over uit of PPC nu wel of niet goed is, ze doen wel best een aantal dingen anders dan de rest.
Koop je andere coins dan BTC of LTC?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Het enige dat telt zijn BTC en LTC, ongeacht hoe goed de andere coin developers hun best doen. Daar is op het moment geen markt voor.
Ik weet niet wat mij vanmiddag bezielde. Ik was er mooi met winst uit en zei duidelijk dat ik in fiat bleef en kocht toch weer in op 34.1quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:36 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ga zo gewoon lekker in LTC instappen, laat ik eens gek doen
Maar het gros, inclusief ik, komt hier om te proberen snel een paar euro;s bij elkaar te spelen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En namecoin bijvoorbeeld is helemaal niet bedoeld om te traden, maar daar hoort de waarde gekoppeld te zijn aan de bruikbaarheid van de coin.
Milieuvriendelijker?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Milieuvriendelijker dan BTC
- Niet de 51%-attack-flaw
- Ingebouwde inflatie
THE FUTURE! PICK YOUR CHANCE TO HOLD THE FUTURE! HOLD PPC FOR A BETTER FUTURE AND CHANGE THE WAY THE WORLD WORKS
Wel gedaan, nu even niet meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Koop je andere coins dan BTC of LTC?
Nu ben je net zo'n religekkie die op straat rondloopt heul dn dag om mensen te overtuigenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Milieuvriendelijker dan BTC
- Niet de 51%-attack-flaw
- Ingebouwde inflatie
THE FUTURE! PICK YOUR CHANCE TO HOLD THE FUTURE! HOLD PPC FOR A BETTER FUTURE AND CHANGE THE WAY THE WORLD WORKS
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef richolio het volgende:
God allemachtige pure tietentyfus nog aan toe. Computerbeeldscherm zojuist uitgeflikkerd en gaat niet meer aan. Top.Zit nu mobiel te fok!ken.
Primecoin, Peercoin en Namecoin voegen daadwerkelijk wat toe.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:39 schreef gelly het volgende:
De coins naast BTC en LTC zijn gewoon pure speculatie op het moment. En dan zijn BTC en LTC al enorme speculatie valuta.
En ik mocht geen 'eigen schuld' zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mij vanmiddag bezielde. Ik was er mooi met winst uit en zei duidelijk dat ik in fiat bleef en kocht toch weer in op 34.1. Echt. No me gusta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |