Wow 30e, en heb de halve dag geslapen en ben net wezen poolen 2 uurquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef Maxbet het volgende:
Bijna de hele SC hier staat weer in de top 100 posters van vandaag
GC / Dagcijfers #229
Dat doet BTC idd, dollar/euro relatief stabiel. Ik neem graag mijn winsten en zie die dan stabiel blijven(blablabla inflatie etc jaja). Ik hou niet van die schommelingen. Zaterdag had ik mijn geld in btc gezet .. die stond toen op 1012 op BTC .. dat doe ik dus nooit meerquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
BTC stijgt toch veel harder of daalt veel harder, dan dollar/euro?
Uiteindelijk heb je denk meer profijt van BTC/dollar.
Maar goed, wat weet ik ervan
antwoord: een heel stuk meer dan 2 weken geleden, maar een heel stuk minder dan over 2 maanden
Ik sta 1 plek onder jequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wow 30e, en heb de halve dag geslapen en ben net wezen poolen 2 uur
Oh zoquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dat doet BTC idd, dollar/euro relatief stabiel. Ik neem graag mijn winsten en zie die dan stabiel blijven(blablabla inflatie etc jaja). Ik hou niet van die schommelingen. Zaterdag had ik mijn geld in btc gezet .. die stond toen op 1012 op BTC .. dat doe ik dus nooit meer
Wat een watjes he, de rest van het forum.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik sta 1 plek onder je
Ben best wel een tijdje weggeweest en post normaal niet zo veel in de SC.
lolquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh zo
Ik zet na een sessie ook altijd alles terug in dollars.
Dacht dat je handelde in dollar/euro
Idem. Maar LTC kan je ook goed nekkenquote:
Nog steeds jaloers op minenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik trade niet, maar als ik alts verkoop die ik heb gemined ofzo kijk ik altijd alleen naar de BTC prijs, en niet de $/¤
lol ja ik weet het jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem. Maar LTC kan je ook goed nekken
Als je al lang genoeg meeleest weet je wel waarom. Volgens mij jij wel
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef TimKuik het volgende:
Zo, BUY order gezet op 600.0001 EUR, nu naar de kroeg
Ciao
Ik ook. Paar keer geprobeerd. alles netjes volgens beschrijving gedaan. Snap er niks van.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog steeds jaloers op minen
Fijne avondquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef TimKuik het volgende:
Zo, BUY order gezet op 600.0001 EUR, nu naar de kroeg
Ciao
Morgen een kaart erbijquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog steeds jaloers op minen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |