Maar even he, er zijn nu iets van 60 coins ofzo? Sorry hoor, maar ik ga echt niet van alle coins inlezen wat ze doen en kunnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zullen zeker een aantal clones verdwijnen imo. Maar soms is het wel jammer dat er zonder te kijken naar wat het nou eigenlijk is en doet er blind met geld gesmeten wordt.
Een beetje intresse en research (niemand specifiek, niet aanvallend) zou denk ik veel beter zijn voor de ontwikkeling van daadwerkelijke verbeteringen. Als de clones gewoon links blijven liggen krijgen de coins die echt vernieuwen de support die ze verdienen. En dan kan NMC gewoon doen waarvoor het gemaakt is.
true, ik vind het wel interessant, ik las die materie 2 jaar terug ook al ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zullen zeker een aantal clones verdwijnen imo. Maar soms is het wel jammer dat er zonder te kijken naar wat het nou eigenlijk is en doet er blind met geld gesmeten wordt.
Een beetje intresse en research (niemand specifiek, niet aanvallend) zou denk ik veel beter zijn voor de ontwikkeling van daadwerkelijke verbeteringen. Als de clones gewoon links blijven liggen krijgen de coins die echt vernieuwen de support die ze verdienen. En dan kan NMC gewoon doen waarvoor het gemaakt is.
Het zou ook jammer zijn als dat feestje al was afgelopen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:54 schreef robin007bond het volgende:
Gaat weer hard die koers van BTC.
Dit klopt zeker, maar de meeste mensen zitten nu in de altcoins om snel veel geld te verdienen, jammer genoeg is maar een klein percentage echt betrokken met de gedachte erachter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nogmaals, misschien ben ik te idealistisch hier, maar de coins die je wil kopen en dus je geld in steken en daarmee dus indirect ook support geven kun je toch wel even een half uurtje voor uittrekken?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar even he, er zijn nu iets van 60 coins ofzo? Sorry hoor, maar ik ga echt niet van alle coins inlezen wat ze doen en kunnen.
en sell op? bij mij staat hij op 39quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:53 schreef dreamerbulk het volgende:
ltc ingekocht at 29,3 met een gedeelte van mijn dollars
litecoin en bitcoin ben ik zeer belezen in, trade zelf exclusief met die 2quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nogmaals, misschien ben ik te idealistisch hier, maar de coins die je wil kopen en dus je geld in steken en daarmee dus indirect ook support geven kun je toch wel even een half uurtje voor uittrekken?
Of heb je alle 60 daadwerkelijk gekocht?
Wel als je er iets over wil verkondigen hoop ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar even he, er zijn nu iets van 60 coins ofzo? Sorry hoor, maar ik ga echt niet van alle coins inlezen wat ze doen en kunnen.
Hoi! lang niet gezien!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zou ook jammer zijn als dat feestje al was afgelopen.
een sell tussen de 37 en 39 dollar, nog ff kijken waar ik precies een order op ga zetten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
en sell op? bij mij staat hij op 39
Moet je hem nou horenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:55 schreef roislecxe het volgende:
Ik wil zo graag inkopen, maar dan word ik een 2e ikwiltrolletje.
Als het nu al zo gruwelijk daalt, waar is dat het dieptepunt?
Dieper als vorig weekend denk ik. Dus beter wachten... Het blijft elk uur opnieuw dalen....
I will hold them forever.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zou ook jammer zijn als dat feestje al was afgelopen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Moet je hem nou horenmet zn litecoins op 43 kopen. Ik heb tenminste winst gepakt; ltc op 7 of 8 gekocht en dik in de 30 verkocht op 38 ofzo. NMC ook rond de 2 dollar gekocht en over de 10 verkocht.
Had je nog nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zit alleen op BTC-e. Dat zijn er maar 8, waarvan de meeste me niet veel interessants lijken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nogmaals, misschien ben ik te idealistisch hier, maar de coins die je wil kopen en dus je geld in steken en daarmee dus indirect ook support geven kun je toch wel even een half uurtje voor uittrekken?
Of heb je alle 60 daadwerkelijk gekocht?
Wat ik niet weet, zal ik nooit verkondigen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wel als je er iets over wil verkondigen hoop ik
Ik verkocht op 36.5 na 6 dagen geduld, en met een beetje laaginkopen hoogverkopen heb ik mn verlies zo goed als goed gemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Moet je hem nou horenmet zn litecoins op 43 kopen. Ik heb tenminste winst gepakt; ltc op 7 of 8 gekocht en dik in de 30 verkocht op 38 ofzo. NMC ook rond de 2 dollar gekocht en over de 10 verkocht.
Had je nog nog wat?
soms moet je gewoon doen wat je gut feeling zegt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:01 schreef roislecxe het volgende:
gekocht en dik in de 30 verkocht op 38 ofzo. NMC ook rond de 2 dollar gekocht en over de 10
Altijd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
soms moet je gewoon doen wat je gut feeling zegt.
Het zijn er inderdaad 8, dat is toch niet veel moeite om in ieder geval even te kijken wat het verschil is?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, ik zit alleen op BTC-e. Dat zijn er maar 8, waarvan de meeste me niet veel interessants lijken.
Ben ook maar ikgestapt met 75 euro. Nu 145 dollar. vind ik zelf aardig gedaan.
En ergens bemerk ik dat je voorstander bent van PPC en NMC enzo, maar die dingen doen niks.
En zolang niemand ze als acceptatiemiddel zal gebruiken om te betalen, blijft het toch niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |