?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Strip je je postvariabelen wel netjes ?
Oh zo, realistischquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik reken eerst LTC om naar BTC via de sell-koers van LTC/BTC op BTC-e. Vervolgens reken ik dat aantal + het ingevulde aantal BTC om naar het verkoopbedrag van Bitonic.
Stel je vult alles in en je wisselt je LTC's om naar BTC op BTC-e, en vervolgens laat je al je BTC uitbetalen via Bitonic, is dit je netto winst (op de transaction fee na dan).
Snap er geen flikker van, maar bedanktquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik reken eerst LTC om naar BTC via de sell-koers van LTC/BTC op BTC-e. Vervolgens reken ik dat aantal + het ingevulde aantal BTC om naar het verkoopbedrag van Bitonic.
Stel je vult alles in en je wisselt je LTC's om naar BTC op BTC-e, en vervolgens laat je al je BTC uitbetalen via Bitonic, is dit je netto winst (op de transaction fee na dan).
Waar zie jij postvariabelen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:27 schreef gelly het volgende:
[..]
In je PHP script je die aanroept met je JS..
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:29 schreef TimKuik het volgende:
Hij bedoelt de GET vars.
Maar dat boeit geen flikker gezien er alleen maar berekeningen op de variabelen worden uitgevoerd.
[code[$.getJSON( "getprice.php?cache="+(Math.random() * 1000000)+"&btc="+btcamount+"<c="+ltcamount, function( data ) {[/code]quote:
Zat het ook net te bekijken. Net thuis, maar zeker nog geen goed idee om in te stappen.quote:
Is er al meer duidelijk over je transactie? Heb even anderhalf topic gemistquote:
Goed gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb per ongeluk al mijn PPC verkocht voor deze prijs.Ik wou een sell order van 8.4 plaatsen.
Hoe duur ingekocht, en hoeveel?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb per ongeluk al mijn PPC verkocht voor deze prijs.Ik wou een sell order van 8.4 plaatsen.
Moet wel te halen zijn denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waar zal ik een buy op zetten? (euro's he) 660?
nog nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is er al meer duidelijk over je transactie? Heb even anderhalf topic gemist
87 stuks ingekocht @ 6-7 ofzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hoe duur ingekocht, en hoeveel?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |