Omdat ik er dan een widget van kan brouwen en gewoon op mn hoofdscherm kan plempenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef gelly het volgende:
Waarom zou je een app willen als je gewoon in een mobiele layout hetzelfde in je browser ziet ? Want veel meer doet een app meestal niet.
Joe, geen probleem zoonquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]![]()
Dankjewel trolletje, mooi compliment
Ben ook best wel blij met jullie moet ik zeggen. Had best wel wat meer mod werk verwacht eigenlijk, maar het is vrij beschaafd hier!
EUR of USD?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hoe hoog zal ik een buy order zetten? 675?
Je kan ook gewoon een webpagina als widget nemen ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat ik er dan een widget van kan brouwen en gewoon op mn hoofdscherm kan plempen
Geen probleemquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]![]()
Dankjewel trolletje, mooi compliment
Ben ook best wel blij met jullie moet ik zeggen. Had best wel wat meer mod werk verwacht eigenlijk, maar het is vrij beschaafd hier!
Dat meen jequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een webpagina als widget nemen ?
!!11!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PPC guys.
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ppcusd
trollbox?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gerucht gaat dat Quark op BTC-e komt. Kreeg ook al een prive bericht van iemand die claimde bij BTC-e te werken.
quote:
Keep on rollin babyquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen probleemDat is hoe we rollen
https://btc-e.com/api/documentationquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Welke API gebruik je voor de prijzen?
QRKquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gerucht gaat dat Quark op BTC-e komt. Kreeg ook al een prive bericht van iemand die claimde bij BTC-e te werken.
Zoals ik al zei: ik reken eerst LTC om naar BTC via de sell-koers van LTC/BTC op BTC-e. Vervolgens reken ik dat aantal + het ingevulde aantal BTC om naar het verkoopbedrag van Bitonic.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Welke API gebruik je voor de prijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |