Dat heb ik in Excelquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Heb ook een webvariant waar je het volgende kan invullen:
- Aantal BTC's
- Aantal LTC's
- Inleg in ¤
Die rekent vervolgens LTC via de LTC/BTC-koers van BTC-e om naar BTC, dan rekent hij het totaal aantal BTC via Bitonic om naar ¤. Daar de inleg vanaf is de winstElke 10 seconden refresh, altijd op de hoogte van mijn nettowinst
Nerdquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Heb ook een webvariant waar je het volgende kan invullen:
- Aantal BTC's
- Aantal LTC's
- Inleg in ¤
Die rekent vervolgens LTC via de LTC/BTC-koers van BTC-e om naar BTC, dan rekent hij het totaal aantal BTC via Bitonic om naar ¤. Daar de inleg vanaf is de winstElke 10 seconden refresh, altijd op de hoogte van mijn nettowinst
Ja, we hebben lieve modsquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
trolletje, heb je ons iets te vertellen?
nee, zie editquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mij lukte het niet om die real time koersen in excel te krijgen.
Hoe moet dat?
Krijgtie één keer de kans om te slijmen bij de mod, krijg ik ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Geen zin om voor Android te gaan ontwikkelen, heb wel een webvariant zoals ik een post hierboven zei.
Lukte me om http://coinmarketcap.com/ te importeren in excel maar prijs in usd en in btc gaf die aan in 1 cel en kreeg het maar niet veranderd.quote:
quote:
Text to column functie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Lukte me om http://coinmarketcap.com/ te importeren in excel maar prijs in usd en in btc gaf die aan in 1 cel en kreeg het maar niet veranderd.
Iemand?
Dolle duikavondquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Loveless in het topic en het moet weer ordinair worden. Doe dit maar bij SBS6
Omdat ik er dan een widget van kan brouwen en gewoon op mn hoofdscherm kan plempenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef gelly het volgende:
Waarom zou je een app willen als je gewoon in een mobiele layout hetzelfde in je browser ziet ? Want veel meer doet een app meestal niet.
Joe, geen probleem zoonquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]![]()
Dankjewel trolletje, mooi compliment
Ben ook best wel blij met jullie moet ik zeggen. Had best wel wat meer mod werk verwacht eigenlijk, maar het is vrij beschaafd hier!
EUR of USD?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hoe hoog zal ik een buy order zetten? 675?
Je kan ook gewoon een webpagina als widget nemen ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat ik er dan een widget van kan brouwen en gewoon op mn hoofdscherm kan plempen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |