en je hebt geen spijt dat die btc inmiddels 20 tot 80 keer zoveel waard is?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Maxbet het volgende:
Thuisbezorgd natuurlijk. En die game, wat uiteindelijk nog steeds niet gelukt is, dus eigenlijk ook niet.
En laatst iemand terug betaald in BTC, dus eigenlijk bier
Nope, ik heb gewoon extra BTC gekocht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
en je hebt geen spijt dat die btc inmiddels 20 tot 80 keer zoveel waard is?
Ervaring?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:01 schreef raptorix het volgende:
Waarom kopen mensen drugs online? Als er 1 manier is om wel genaaid te worden is dat het wel. Is naar buiten lopen zo veel werk dan?
Ik gebruik zelf geen drugs, maar ken genoeg mensen die het wel doen, en de goede ervaringen hoor ik wel dat mensen gewoon een vaste betrouwbare dealer hebben.quote:
Als..als..koop je niets voor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
Een gram speed op silk road. 2 jaar geleden, toen was 1 bitcoin nog 10 euro![]()
Ik had verdomme rijk kunnen zijn als ik dat niet gedaan had
Omdat er een ratingsysteem bestaat. De dealers met veel reviews en een hoge rating zijn bijna net zo veilig als je apotheek om de hoek.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:01 schreef raptorix het volgende:
Waarom kopen mensen drugs online? Als er 1 manier is om wel genaaid te worden is dat het wel. Is naar buiten lopen zo veel werk dan?
Mjah de dealer om de hoek ken ik al 10 jaar, daar heb ik geen rating voor nodigquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:23 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Omdat er een ratingsysteem bestaat. De dealers met veel reviews en een hoge rating zijn bijna net zo veilig als je apotheek om de hoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |