Een drugsdealer met goede recensiesquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:29 schreef Jenaamissjaak het volgende:
Ja hoor, en het kan ook niet fout gaan eigenlijk! Als je tenminste een vendor neemt met goede recensies die ook in NL zit!
Ja haha, best gek! Maar gewoon een ebay systeem. Is vrij goed te vertrouwen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een drugsdealer met goede recensies
De prijzen op Silkroad en soortgelijke websites zijn gebaseerd op fiat en worden dus om de paar minuten veranderd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:50 schreef Arcee het volgende:
Die koers is nu zo gezakt dat de kopers in drugs vluchten?
Sorry :Cquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Net of kopers strafbaar zijn in NLJe doet je naam eer aan.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wat
edit; bij jouw naam lees ik steeds sitting_efteling
Divers aanbod, vaak van betere qualiteit. Zeker bij iets als cocaine moet je in NL al je best doen wil je een dealer kennen die rond de 70% puur verkoopt. Bij silkroad / blackmarket reloaded is dit allemaal wat makkelijker.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]Kan er ook weinig aan doen. Die nick heb ik bijna 9 jaar geleden gekozen
.
Again, ik wist van silkroad etc af, maar vroeg me af waarom je bitcoins zou moeten gebruiken om druggies te kopen.
Omdat het dan geheel anoniem is. je betaling aan de dealert, de dealers worden niet graag gepaktquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]Kan er ook weinig aan doen. Die nick heb ik bijna 9 jaar geleden gekozen
.
Again, ik wist van silkroad etc af, maar vroeg me af waarom je bitcoins zou moeten gebruiken om druggies te kopen.
quote:Op zondag 8 december 2013 09:35 schreef GhpH het volgende:
Dit hele topic in mailtje naar politie en je bent genaaid.
Als je ergens ervoor zou moeten afspreken zou je het ook net zo goed contant kunnen betalen omdat de anonimiteit er toch merendeels van af is. Het wordt volgens de afspraak naar je toegestuurd.quote:Op zondag 8 december 2013 17:36 schreef PG18 het volgende:
Zijn dat webshops ofzo? Krijg je het in een pakketje thuisbezorgd?![]()
Of spreek je ergens een plek af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |