goed bezigquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Morgen een kaart erbij![]()
Nooit gedacht dat die gast hem voor ¤50 weg zou doen. Maar hij zei gelijk bij het eerste bod (die van mij dus) ja.
Zal wel balen, want een half uurtje nadat hij hem aan mij had beloofd werd ik overboden. Morgen in ieder geval ophalen.
die ltcs van half jaar terug was zeker winst,quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Best netjes, een half jaar.
Daar kun je niet anders dan wat winst mee hebben gedraaid.
Ik sta nu nog op maar 7 dollar verlies sinds de LTCellende
Best wel goed teruggekomen wat dat betreft:P
Nah, ben niet zo van het vervelende vragen stellen die al 1000x voorbij gekomen zijn. Vogel het liever zelf uit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We hebben een heel mooi miningtopic een paar deuren verderop, misschien kan iemand je daar helpen?
Hangt van je grafische kaart af, Nvidia of onboard heeft geen zin. Maar kom gerust langs hoor, ik hang daar ook rond en het is helemaal niet erg om het een en ander te vragen. Iedereen moet leren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo van het vervelende vragen stellen die al 1000x voorbij gekomen zijn. Vogel het liever zelf uit.
Volgende week zal ik er weer eens een keer goed voor gaan zitten.
Want met een gewone PC moet je toch ook enigszins iets kunnen?
lolol wat een baasquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Vannacht dreigt uit te lopen op een nacht zoals ergens vorige week. Zat ik ladderzat op de bank terwijl mn vriendin moest gaan werken om half 8 'sochtends.
Behoed me er een beetje voor aub, en stuur me tijdig naar bed, Dank.
Wegwezenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Vannacht dreigt uit te lopen op een nacht zoals ergens vorige week. Zat ik ladderzat op de bank terwijl mn vriendin moest gaan werken om half 8 'sochtends.
Mijn ATI-kaart zou wel een beetje kunnen minen, maar ik gebruik Linux en de open source drivers ondersteunen geen OpenCL. Dus helaas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt van je grafische kaart af, Nvidia of onboard heeft geen zin. Maar kom gerust langs hoor, ik hang daar ook rond en het is helemaal niet erg om het een en ander te vragen. Iedereen moet leren.
Als je maar niet bang bent om iets te lezen of proberen.
Zal het onthouden, en ken het topic wel, maar stiekem geen zin complete colle topic door te bladeren. En stomme vragen houd ik liever voor mequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt van je grafische kaart af, Nvidia of onboard heeft geen zin. Maar kom gerust langs hoor, ik hang daar ook rond en het is helemaal niet erg om het een en ander te vragen. Iedereen moet leren.
Als je maar niet bang bent om iets te lezen of proberen.
Het is weekend, vandaag ga ik alles behalve tijdig naar bedquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Een uur is t wel klaar geweest, afgesproken?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Wat voor kaart?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ATI-kaart zou wel een beetje kunnen minen, maar ik gebruik Linux en de open source drivers ondersteunen geen OpenCL. Dus helaas.
Neeeee nog niet, kwam pas om 3 u vanmiddag uit bed.quote:
Samen rellen de hele nachtquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het is weekend, vandaag ga ik alles behalve tijdig naar bed
Veel te vroeg. Tegen 5en nog eens vragen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Een uur is t wel klaar geweest, afgesproken?
Dankjewel vriendinnetje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ati Radeon HD 4650 of was het nou de 5450?.quote:
Tsja, dan is het lastig idd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ati Radeon HD 4650.
De drivers van AMD kan ik installeren, maar dat weiger ik uit principe. Ik ben in veel gevallen principieel open source-voorstander.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dan wordt het weer als vorige keerquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Veel te vroeg. Tegen 5en nog eens vragen.
Dan moet het maar... Woon al lang genoeg samen dat ze het me niet kwalijk neemtquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan wordt het weer als vorige keer
19, doe je goed, ik sta bij 10 flesjes al tegen een deur te pratenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:32 schreef roislecxe het volgende:
Maar zonder gekheid, zoals vorige keer, 19 flesjes bier verder op een doordeweekse dag gaat te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |