Ja, kan ik ook makkelijk doen jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik bedoel dat je er nu wel tijd voor vrij kan maken
15. en 5 vrije keus die niet in de lijst staanquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
Hoeveel liedjes kun je selecteren dan Fok-it
Cool, even denkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15. en 5 vrije keus die niet in de lijst staan
Nu niet meerquote:
Prima, dan ga ik door met mijn kerstman voor jouquote:
Oh, dus ik zou wel op One more day kunnen stemmen..quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15. en 5 vrije keus die niet in de lijst staan
Dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus ik zou wel op One more day kunnen stemmen..
Niet dat dat heel veel gaat helpen om die de lijst in te krijgen
Jessiequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
From a phonebooth in Vegas, Jessie calls at 5 am
#teamessquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
Geef ik mijn lapo aan Ess en haalt ze mijn reindeer weg
De heks
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
From a phonebooth in Vegas, Jessie calls at 5 am
Jessiequote:
Ik dacht dat je me eindelijk weer lief vondquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
Geef ik mijn lapo aan Ess en haalt ze mijn reindeer weg
De heks
Ja ik bedoelde de artiest eigenlijkquote:
Wel echt zwijmel 2,0 nummersquote:
Hallo.quote:
4EBEquote:
Losing my religion, JA.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
Zo, wat ik net even snel heb opgeschreven zijn deze nummers: (willekeurige volgorde)
Vast - One More Day
Wheatus - Teenage Dirtbag
Keane - Somewhere only we know
3 Doors Down - Here Without You
Hoobastank - The Reason
Nickelback - How You Remind Me
Train - Drops of Jupiter
Goo Goo Dolls - Iris
Reamonn - Supergirl
R.E.M. - Losing My Religion
Joshua Kadison - Jessie
Amazing stroopwafels - Oude Maasweg
Iris wilde ik er ook graag in maarja, te weinig plekquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
Zo, wat ik net even snel heb opgeschreven zijn deze nummers: (willekeurige volgorde)
Vast - One More Day
Wheatus - Teenage Dirtbag
Keane - Somewhere only we know
3 Doors Down - Here Without You
Hoobastank - The Reason
Nickelback - How You Remind Me
Train - Drops of Jupiter
Goo Goo Dolls - Iris
Reamonn - Supergirl
R.E.M. - Losing My Religion
Joshua Kadison - Jessie
Amazing stroopwafels - Oude Maasweg
Dat liedje raakt me op 1 of andere manierquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iris wilde ik er ook graag in maarja, te weinig plek
Hoobastank vind ik niet echt leuk
Doet me denken aan een dood meisje. Meh.quote:
Heb jij al op top-2000 gestemd?quote:
IF I GO CRAZY THEN WOULD YOU STILL CALL ME SUPERMANquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
I TOOK A WALK AROUND THE WORLD TO EASE MY TROUBLED MIND
Awhquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef Interv het volgende:
[..]
Doet me denken aan een dood meisje. Meh.
LBquote:
quote:
essnhillsquote:
LB niet.quote:
Wauwquote:
Ik ook niet. Zie hem echt in veel lijstjes terug.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Eens luisteren
Speculaarquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Wat zal ik kiezen, pakje speculaar of roomboterstaafding?
Pakje speculaarquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Roomboterstaafquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
haagse kakker?quote:
quote:
Mij nu ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef Interv het volgende:
[..]
Doet me denken aan een dood meisje. Meh.
Staat altijd vrij hoog in de lijst, top 100 materiaal meestal.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Eens luisteren
quote:
Hmmquote:
Ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haagse kakker?____
Het is toch een haags hopje?
I Don't want the world to see me, 'cause I don't things that they'd understandquote:
quote:
Flauwe humor is flauwquote:
Klinkt alsof het vrij vaak voorkomt ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef Interv het volgende:
Ben sinds vandaag weer eens single, en ik ben niet eens verdrietig. Het boeit me niet eens. Is toch erg.
Niet? Dacht het welquote:
De woorden die bij jou horen, zijn goedkoper dan ik dachtquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Als ik een Nederlands liedje 'moet' kiezen dan kies ik Kronenburg Park
Die is ook mooiquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
is wel outdated nummer, kronenburg park is nu schoongeveegdquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Top40 rappertje.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Dacht het wel![]()
Dat is wel slecht dan.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Oh ja niet zo. Nou ja, meer dat niemand mij uiteindelijk weet te behouden. Het boeit me gewoon geen ene flikker ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt alsof het vrij vaak voorkomt ?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ken het niet qua locatie maar vind het een mooi nummerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel outdated nummer, kronenburg park is nu schoongeveegd
Ik heb ook niets met Nederlandstalige muziek eigenlijk hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind Nederlandstalig verschrikkelijk, maar Spinvis vind ik wel tof
Oh die is er ook nog jaquote:
Ja, leuk. Ik kan niks kiezen, maar Blof - Mooie dag heb ik echt super veel geluisterd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Slecht nummer van hun.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
Zij maakt het verschil vind ik ook tof
Ik wil alleen maar zwemmenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee vind ik nietquote:
Om even een recente quote van mij te posten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Blijf die Blof-haat hier ook mooi vinden
quote:
Snap niet hoe mensen Spinvis mooi kunnen vinden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Straten lijken te huilen, wolken lijken te vluchtenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef Nober het volgende:
Deze dan maar doen?
Ik doe de deur dichtttttttttttt....
En stiekem kent iedereen al hun liedjes uit hun hoofdquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Blijf die Blof-haat hier ook mooi vinden
Oh, Zo zie ik ze ook hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om even een recente quote van mij te posten.
[..]
Blijf het ook raar aan vinden voelen al is hun nummer samen met Arkona wel heel goed.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederlandstalig? Dan zou ik Heidevolk kiezen. Waarschijnlijk Saksenland.
Goed nummer van u2quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef Tjacka het volgende:
U2 were the streets have no name
Acda en de munnick lopen tot de zon komt
Racoon london is calling
Radiohead karma police
Andre hazes leef mijn eigen leven
Dat is ook weer wat overdreven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om even een recente quote van mij te posten.
[..]
Dat is het hele punt. Het is dusdanig makkelijk, simpel, catchy en daarmee slecht dat het blijft hangenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En stiekem kent iedereen al hun liedjes uit hun hoofd
Het is allanggggggggggg verledennnnnnnnnnn tijdddddddddddddd, je zwarte haren en je lachhhhhhh, gaat dit over interv?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straten lijken te huilen, wolken lijken te vluchten![]()
![]()
Want nummers die makkelijk zijn zijn slecht?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het hele punt. Het is dusdanig makkelijk, simpel, catchy en daarmee slecht dat het blijft hangen
Ik vind het heel natuurlijk voelen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijf het ook raar aan vinden voelen al is hun nummer samen met Arkona wel heel goed.
Karma Police, jajaja. U2, jajajaaaa.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef Tjacka het volgende:
U2 were the streets have no name
Acda en de munnick lopen tot de zon komt
Racoon london is calling
Radiohead karma police
Andre hazes leef mijn eigen leven
Wel als alle aangehaalde punten aanwezig zijn ja. Dat het met veel bier op leuk is om mee te schreeuwen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want nummers die makkelijk zijn zijn slecht?
Eian was wel een groot fan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die vind ik ook als een van de weinige leuk
quote:
Doe dan Mooi Warkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Interv het volgende:
[..]
Karma Police, jajaja. U2, jajajaaaa.
Maar wtf doet Andre daar.
Wat moet een nummer wel hebben volgens jou dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel als alle aangehaalde punten aanwezig zijn ja. Dat het met veel bier op leuk is om mee te schreeuwen is een ander verhaal.
Kwaliteit zou leuk zijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet een nummer wel hebben volgens jou dan?
Henk Wijngaard heeft kwaliteitquote:
Schei uitquote:
Oôs Joôs - Bloid as Blikquote:
In ieder geval geen meezinger voor de volkskroeg. Al moet ik ook wel zeggen dat ik mij erg stoor aan zijn uitspraak. TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet een nummer wel hebben volgens jou dan?
Scheur ik door de Brennerpasquote:
Hoe weet jij mijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is allanggggggggggg verledennnnnnnnnnn tijdddddddddddddd, je zwarte haren en je lachhhhhhh, gaat dit over interv?
Eian was een hele toffe user.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel als alle aangehaalde punten aanwezig zijn ja. Dat het met veel bier op leuk is om mee te schreeuwen is een ander verhaal.
[..]
Eian was wel een groot fan.
Onmogelijk, hij is niet zwart.quote:
Eminem is dat ook nietquote:
Ik weeg wel 30 ton :2quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens mis ik Elan geen seconde.
Ik heb een zwak voor Guns N Rosesquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Goeie lijst Stu, jammer van November Rain
Basket Casequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten goede nummers bij Stu.
Jammer van Green Day.
Daar heb ik ook een enorm zwak voor, helemaal voor dat nummer en Wake me up when September endsquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten goede nummers bij Stu.
Jammer van Green Day.
Komt van alle wraps en stoofpeertjes van vandaagquote:
Een leegte in mijn hart welke ik dacht dat Wasteland zou opvullen maar het tegendeel wordt bewezen. Ik denk enkel vaker over Eian en wat hij ervan had gevonden, wat als hij niet voor het vuurpeloton was gegooid wat dan...quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Eian mis ik elke seconde.
quote:
omg, die ben ik vergetenquote:
Dat was het eerste nummer dat ik van ze kendequote:
Ik hoor liever het origineel van Tears for Fearsquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoor liever het origineel van Tears for Fears
Guilty pleasures.quote:
Ik luister het ook wel eens, maar het is te gemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een enorm zwak voor, helemaal voor dat nummer en Wake me up when September ends
quote:
dikzakquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt van alle wraps en stoofpeertjes van vandaag
Nu hoef ik morgen niet te etenquote:
Ja wat dan. Ik wou dat ik tegen het fokbeleid in kon gaan maar helaas.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een leegte in mijn hart welke ik dacht dat Wasteland zou opvullen maar het tegendeel wordt bewezen. Ik denk enkel vaker over Eian en wat hij ervan had gevonden, wat als hij niet voor het vuurpeloton was gegooid wat dan...
Ik vind vooral wake me up when September ends zielig. Dat gaat min of meer over het overlijden van zijn vader. Ik vind het een geweldig nummerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Guilty pleasures.
[..]
Ik luister het ook wel eens, maar het is te gemaakt.
Altijd een beetje Linkin Park gevoel bij. Komt omdat dezelfde "stoere" mensen op school het altijd luisterden.
Zekerquote:
Ja, dat wel. Maar het wordt voor mij verpest door het imago van de band.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind vooral wake me up when September ends zielig. Dat gaat min of meer over het overlijden van zijn vader. Ik vind het een geweldig nummer
Dat nummer is echt geweldig inderdaadquote:
nee. Hij klinkt verkouden.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind vooral wake me up when September ends zielig. Dat gaat min of meer over het overlijden van zijn vader. Ik vind het een geweldig nummer
Jezusquote:
Zonde maar ik kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar het wordt voor mij verpest door het imago van de band.
I know rightquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat nummer is echt geweldig inderdaad
Ja echt he. Was hem heel lang uit het oog verlorenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JezusDat was vroeger mijn favoriet.
Is ook zo. Justin Bieber heeft ook chille muziek waar je op kan dansen, maar mensen blijven serieus haten. Gewoon genieten, ik vid het fijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Heb wel het idee dat sommige mensen expres de mainstream muziek zo ontwijken en dat dan gelijk betitelen als geen kwaliteit
Ohquote:
Wie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:49 schreef Interv het volgende:
[..]
Is ook zo. Justin Bieber heeft ook chille muziek waar je op kan dansen, maar mensen blijven serieus haten. Gewoon genieten, ik vid het fijn.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
I wonder how, I wonder why, yesterday you told me about the blue blue sky![]()
Damn, heerlijk nummer. Thanks Ess
Het mooie van muziek is dan wel weer dat het enorm persoonlijk is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zonde maar ik kan me er wel wat bij voorstellen
Oh noes! We moeten je uitgraven!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef bondage het volgende:
Oh noes! Helemaal ingesneeuwd![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:
Toen was ik nog dood.quote:
Slikken is het probleem niet. Wel als een onervaren schandknaap tot aan de ballen gaan. (Wat overigens wel indruk maakte op het publiek)quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog steeds keelpijn. Ik slik nooit meer LR.
Dat is serieus mijn geboortejaar. Wow.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
Ik kies sommige liedjes ook door bepaalde herinneringen die ik heb bij het horen van dat liedje. Zoals bijvoorbeeld bij UB40. Toen kwam ik voor het eerst in London![]()
1993 dus
Couldn't agree more! Het is inderdaad zó persoonlijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het mooie van muziek is dan wel weer dat het enorm persoonlijk is.
Ik heb bijvoorbeeld enorm fijne herinneringen aan Imagine van Lennon, maar ik kan me voorstellen dat de meeste mensen het niet eens in hun top-100 zouden zetten.
Hetzelfde met What's Left of the Flag van Floggin Molly. Al kan ik me voorstellen dat de meeste mensen het niet eens in hun top 1000 willen zien.
Ik weet dat ik het vroeger op CD had. Maar geen idee wat er met dat ding gebeurd is. Ik weet wel dat ik het jaren geleden eens op youtube wilde luisteren, maar er geen goede versie was.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt he. Was hem heel lang uit het oog verloren
Ik was 6quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen was ik nog dood.
Als je zou kunnen stellen dat je dood was voordat je geboren was
Ik ben over 11 dagen al 27quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeej. Bereid je maar vast voor op je midlifecrisis dan.
Ik ben blank, ik dans niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef essnhills het volgende:
Deze is ook wel heerlijk trouwens![]()
Als je al de hele nacht aan het dansen bent en eigenlijk moe, en dan komt deze, en dan ga je gewoon automatisch weer meedansen, helemaal er in mee enzo
Ik ken maar 2 leuke nummers van zequote:
Je had dat mij wel even mogen waarschuwen, ik word nog ziek van die 23cm.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slikken is het probleem niet. Wel als een onervaren schandknaap tot aan de ballen gaan. (Wat overigens wel indruk maakte op het publiek)
Ik bedoel 2 van The Bloodhound Gangquote:
Ik kan me nog goed herinneren dat ik dat als `kind'' zo`n vette clip vondquote:
Ik ben blanker dan jijquote:
Grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je was wel weer gelijk enigszins bij kennisquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je had dat mij wel even mogen waarschuwen, ik word nog ziek van die 23cm.
Nummers vervangen voor Nirvana is nooit erg.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ik haal Biffy Clyro trouwens uit mijn lijst en vervang die voor Nirvana - Come as you are
Mooiquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nummers vervangen voor Nirvana is nooit erg.
Whehehe.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nummers vervangen voor Nirvana is nooit erg.
Ik ben drie kilo afgevallen ja. Ik denk dat ik vaker ga deepthroaten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was wel weer gelijk enigszins bij kennisDat een man zoveel kan uitkotsen, al is het niet echt verwonderlijk als je je bedenkt wat een simpele vinger al kan aanrichten.
leuk nummerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
What a shame the poor groom`s bride is a whore
mijn dranknummer.quote:
Ik snapte er geen hol van toen iemand mij vroeg of ik 'paniek in de disco' leuk vond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
What a shame the poor groom`s bride is a whore
Billie Joel is sowieso tof. Piano Man, We didn't start the fire, uptown girl, she's always a woman. Zulks een baas.quote:
Dacht eerst altijd dat jij alleen van rap hieldquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snapte er geen hol van toen iemand mij vroeg of ik 'paniek in de disco' leuk vond.
Mee eensquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Billie Joel is sowieso tof. Piano Man, We didn't start the fire, uptown girl, she's always a woman. Zulks een baas.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben drie kilo afgevallen ja. Ik denk dat ik vaker ga deepthroaten.
Echt welquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Billie Joel is sowieso tof. Piano Man, We didn't start the fire, uptown girl, she's always a woman. Zulks een baas.
Daarom stem ik niet top2000quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit stond op plek 199 en 2Pac in zijn geheel niet. Hoe voel jij je hieronder?
He, ik ken een user die zo heet.quote:
Paramore? Of TheOnlyException?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ik ken een user die zo heet.
Ze gaven mij nog water ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mijn excuses nog dat ik mij van je distantieerde. Je moet wel inzien dat ik helemaal van het padje was en bang was om eruit gezet te worden, meestal wordt het niet echt gewaardeerd als de gehele vloer ondergekotst wordt
![]()
Wat was de security aardig en relax als je er over terugdenkt
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een tat, maar ik wil hem wel op een plek dat ie altijd zichtbaar is anders vind ik het zonde.
Maar dat wil ik eigenlijk ook weer niet.
TheOnlyExceptionquote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Paramore? Of TheOnlyException?
Weet je al wat voor?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een tat, maar ik wil hem wel op een plek dat ie altijd zichtbaar is anders vind ik het zonde.
Ik hoef er NOOIT meer eenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Hmm. Je kunt ook een brandmerk nemen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ik vind jou echt te braaf voor een tattooquote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
Jaaaaa, laten we het over tattoos hebben.
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Je kunt ook een brandmerk nemen.
[ afbeelding ]
Schijnt het goed te doen bij de vrouwen.
Haha.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou echt te braaf voor een tattoo![]()
Nee, echt? wil je er 1?quote:
Wat? Niks heroischer dan een zwaard op je voorhoofd toch? Een echte strijder/vechter voor eergevoel deze man.quote:
Op m'n hoofd vind ik dan weer wat te ver gaanquote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? Niks heroischer dan een zwaar op je voorhoofd toch? Een echte strijder/vechter voor eergevoel deze man.
Trampstamp verlost Ezell wel van haar brave imago.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou echt te braaf voor een tattoo![]()
Boven je stringetje tochquote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja en nee.Heb wel wat in gedachte, maar waar the fuck moet zo'n ding plaatsen?
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trampstamp verlost Ezell wel van haar brave imago.
quote:
He bah wat satanistisch dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niemand hier into de wat hardere muziek?
Nee man. Wat zou je willen dan?quote:
Heidens is het woord dat je zoekt.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He bah wat satanistisch dit.
Ga ik niet hier in het openbaar plaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man. Wat zou je willen dan?
Ook vraag aan Ins trouwens.
Een buttplug is niet werkelijk een decoratief hoedje hoor. Ik zou toch voor een andere tattoo gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga ik niet hier in het openbaar plaatsen.Maar sowieso klein.
VA's pener?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo persoonlijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |