Ik hoef er NOOIT meer eenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een tat, maar ik wil hem wel op een plek dat ie altijd zichtbaar is anders vind ik het zonde.
Maar dat wil ik eigenlijk ook weer niet.
Hmm. Je kunt ook een brandmerk nemen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een tat, maar ik wil hem wel op een plek dat ie altijd zichtbaar is anders vind ik het zonde.
Maar dat wil ik eigenlijk ook weer niet.
Nee, ik vind jou echt te braaf voor een tattooquote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
Jaaaaa, laten we het over tattoos hebben.
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Je kunt ook een brandmerk nemen.
[ afbeelding ]
Schijnt het goed te doen bij de vrouwen.
Haha.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou echt te braaf voor een tattoo![]()
Nee, echt? wil je er 1?quote:
Wat? Niks heroischer dan een zwaard op je voorhoofd toch? Een echte strijder/vechter voor eergevoel deze man.quote:
Op m'n hoofd vind ik dan weer wat te ver gaanquote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? Niks heroischer dan een zwaar op je voorhoofd toch? Een echte strijder/vechter voor eergevoel deze man.
Trampstamp verlost Ezell wel van haar brave imago.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou echt te braaf voor een tattoo![]()
Boven je stringetje tochquote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja en nee.Heb wel wat in gedachte, maar waar the fuck moet zo'n ding plaatsen?
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trampstamp verlost Ezell wel van haar brave imago.
quote:
He bah wat satanistisch dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niemand hier into de wat hardere muziek?
Nee man. Wat zou je willen dan?quote:
Heidens is het woord dat je zoekt.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He bah wat satanistisch dit.
Ga ik niet hier in het openbaar plaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man. Wat zou je willen dan?
Ook vraag aan Ins trouwens.
Een buttplug is niet werkelijk een decoratief hoedje hoor. Ik zou toch voor een andere tattoo gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga ik niet hier in het openbaar plaatsen.Maar sowieso klein.
VA's pener?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga ik niet hier in het openbaar plaatsen.Maar sowieso klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |