Ohquote:
Wie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:49 schreef Interv het volgende:
[..]
Is ook zo. Justin Bieber heeft ook chille muziek waar je op kan dansen, maar mensen blijven serieus haten. Gewoon genieten, ik vid het fijn.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
I wonder how, I wonder why, yesterday you told me about the blue blue sky![]()
Damn, heerlijk nummer. Thanks Ess
Het mooie van muziek is dan wel weer dat het enorm persoonlijk is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zonde maar ik kan me er wel wat bij voorstellen
Oh noes! We moeten je uitgraven!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef bondage het volgende:
Oh noes! Helemaal ingesneeuwd![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:
Toen was ik nog dood.quote:
Slikken is het probleem niet. Wel als een onervaren schandknaap tot aan de ballen gaan. (Wat overigens wel indruk maakte op het publiek)quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog steeds keelpijn. Ik slik nooit meer LR.
Dat is serieus mijn geboortejaar. Wow.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
Ik kies sommige liedjes ook door bepaalde herinneringen die ik heb bij het horen van dat liedje. Zoals bijvoorbeeld bij UB40. Toen kwam ik voor het eerst in London![]()
1993 dus
Couldn't agree more! Het is inderdaad zó persoonlijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het mooie van muziek is dan wel weer dat het enorm persoonlijk is.
Ik heb bijvoorbeeld enorm fijne herinneringen aan Imagine van Lennon, maar ik kan me voorstellen dat de meeste mensen het niet eens in hun top-100 zouden zetten.
Hetzelfde met What's Left of the Flag van Floggin Molly. Al kan ik me voorstellen dat de meeste mensen het niet eens in hun top 1000 willen zien.
Ik weet dat ik het vroeger op CD had. Maar geen idee wat er met dat ding gebeurd is. Ik weet wel dat ik het jaren geleden eens op youtube wilde luisteren, maar er geen goede versie was.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt he. Was hem heel lang uit het oog verloren
Ik was 6quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen was ik nog dood.
Als je zou kunnen stellen dat je dood was voordat je geboren was
Ik ben over 11 dagen al 27quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeej. Bereid je maar vast voor op je midlifecrisis dan.
Ik ben blank, ik dans niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef essnhills het volgende:
Deze is ook wel heerlijk trouwens![]()
Als je al de hele nacht aan het dansen bent en eigenlijk moe, en dan komt deze, en dan ga je gewoon automatisch weer meedansen, helemaal er in mee enzo
Ik ken maar 2 leuke nummers van zequote:
Je had dat mij wel even mogen waarschuwen, ik word nog ziek van die 23cm.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slikken is het probleem niet. Wel als een onervaren schandknaap tot aan de ballen gaan. (Wat overigens wel indruk maakte op het publiek)
Ik bedoel 2 van The Bloodhound Gangquote:
Ik kan me nog goed herinneren dat ik dat als `kind'' zo`n vette clip vondquote:
Ik ben blanker dan jijquote:
Grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je was wel weer gelijk enigszins bij kennisquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je had dat mij wel even mogen waarschuwen, ik word nog ziek van die 23cm.
Nummers vervangen voor Nirvana is nooit erg.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ik haal Biffy Clyro trouwens uit mijn lijst en vervang die voor Nirvana - Come as you are
Mooiquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nummers vervangen voor Nirvana is nooit erg.
Whehehe.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nummers vervangen voor Nirvana is nooit erg.
Ik ben drie kilo afgevallen ja. Ik denk dat ik vaker ga deepthroaten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was wel weer gelijk enigszins bij kennisDat een man zoveel kan uitkotsen, al is het niet echt verwonderlijk als je je bedenkt wat een simpele vinger al kan aanrichten.
leuk nummerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
What a shame the poor groom`s bride is a whore
mijn dranknummer.quote:
Ik snapte er geen hol van toen iemand mij vroeg of ik 'paniek in de disco' leuk vond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
What a shame the poor groom`s bride is a whore
Billie Joel is sowieso tof. Piano Man, We didn't start the fire, uptown girl, she's always a woman. Zulks een baas.quote:
Dacht eerst altijd dat jij alleen van rap hieldquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snapte er geen hol van toen iemand mij vroeg of ik 'paniek in de disco' leuk vond.
Mee eensquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Billie Joel is sowieso tof. Piano Man, We didn't start the fire, uptown girl, she's always a woman. Zulks een baas.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben drie kilo afgevallen ja. Ik denk dat ik vaker ga deepthroaten.
Echt welquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Billie Joel is sowieso tof. Piano Man, We didn't start the fire, uptown girl, she's always a woman. Zulks een baas.
Daarom stem ik niet top2000quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit stond op plek 199 en 2Pac in zijn geheel niet. Hoe voel jij je hieronder?
He, ik ken een user die zo heet.quote:
Paramore? Of TheOnlyException?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ik ken een user die zo heet.
Ze gaven mij nog water ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mijn excuses nog dat ik mij van je distantieerde. Je moet wel inzien dat ik helemaal van het padje was en bang was om eruit gezet te worden, meestal wordt het niet echt gewaardeerd als de gehele vloer ondergekotst wordt
![]()
Wat was de security aardig en relax als je er over terugdenkt
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een tat, maar ik wil hem wel op een plek dat ie altijd zichtbaar is anders vind ik het zonde.
Maar dat wil ik eigenlijk ook weer niet.
TheOnlyExceptionquote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Paramore? Of TheOnlyException?
Weet je al wat voor?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een tat, maar ik wil hem wel op een plek dat ie altijd zichtbaar is anders vind ik het zonde.
Ik hoef er NOOIT meer eenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Hmm. Je kunt ook een brandmerk nemen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ik vind jou echt te braaf voor een tattooquote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
Jaaaaa, laten we het over tattoos hebben.
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Je kunt ook een brandmerk nemen.
[ afbeelding ]
Schijnt het goed te doen bij de vrouwen.
Haha.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou echt te braaf voor een tattoo![]()
Nee, echt? wil je er 1?quote:
Wat? Niks heroischer dan een zwaard op je voorhoofd toch? Een echte strijder/vechter voor eergevoel deze man.quote:
Op m'n hoofd vind ik dan weer wat te ver gaanquote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? Niks heroischer dan een zwaar op je voorhoofd toch? Een echte strijder/vechter voor eergevoel deze man.
Trampstamp verlost Ezell wel van haar brave imago.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou echt te braaf voor een tattoo![]()
Boven je stringetje tochquote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja en nee.Heb wel wat in gedachte, maar waar the fuck moet zo'n ding plaatsen?
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trampstamp verlost Ezell wel van haar brave imago.
quote:
He bah wat satanistisch dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niemand hier into de wat hardere muziek?
Nee man. Wat zou je willen dan?quote:
Heidens is het woord dat je zoekt.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He bah wat satanistisch dit.
Ga ik niet hier in het openbaar plaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man. Wat zou je willen dan?
Ook vraag aan Ins trouwens.
Een buttplug is niet werkelijk een decoratief hoedje hoor. Ik zou toch voor een andere tattoo gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga ik niet hier in het openbaar plaatsen.Maar sowieso klein.
VA's pener?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo persoonlijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |