Ik ben over 11 dagen al 27quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeej. Bereid je maar vast voor op je midlifecrisis dan.
Ik ben blank, ik dans niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef essnhills het volgende:
Deze is ook wel heerlijk trouwens![]()
Als je al de hele nacht aan het dansen bent en eigenlijk moe, en dan komt deze, en dan ga je gewoon automatisch weer meedansen, helemaal er in mee enzo
Ik ken maar 2 leuke nummers van zequote:
Je had dat mij wel even mogen waarschuwen, ik word nog ziek van die 23cm.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slikken is het probleem niet. Wel als een onervaren schandknaap tot aan de ballen gaan. (Wat overigens wel indruk maakte op het publiek)
Ik bedoel 2 van The Bloodhound Gangquote:
Ik kan me nog goed herinneren dat ik dat als `kind'' zo`n vette clip vondquote:
Ik ben blanker dan jijquote:
Grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je was wel weer gelijk enigszins bij kennisquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je had dat mij wel even mogen waarschuwen, ik word nog ziek van die 23cm.
Nummers vervangen voor Nirvana is nooit erg.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ik haal Biffy Clyro trouwens uit mijn lijst en vervang die voor Nirvana - Come as you are
Mooiquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nummers vervangen voor Nirvana is nooit erg.
Whehehe.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nummers vervangen voor Nirvana is nooit erg.
Ik ben drie kilo afgevallen ja. Ik denk dat ik vaker ga deepthroaten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was wel weer gelijk enigszins bij kennisDat een man zoveel kan uitkotsen, al is het niet echt verwonderlijk als je je bedenkt wat een simpele vinger al kan aanrichten.
leuk nummerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
What a shame the poor groom`s bride is a whore
mijn dranknummer.quote:
Ik snapte er geen hol van toen iemand mij vroeg of ik 'paniek in de disco' leuk vond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
What a shame the poor groom`s bride is a whore
Billie Joel is sowieso tof. Piano Man, We didn't start the fire, uptown girl, she's always a woman. Zulks een baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |