Zekerquote:
Ja, dat wel. Maar het wordt voor mij verpest door het imago van de band.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind vooral wake me up when September ends zielig. Dat gaat min of meer over het overlijden van zijn vader. Ik vind het een geweldig nummer
Dat nummer is echt geweldig inderdaadquote:
nee. Hij klinkt verkouden.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind vooral wake me up when September ends zielig. Dat gaat min of meer over het overlijden van zijn vader. Ik vind het een geweldig nummer
Jezusquote:
Zonde maar ik kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar het wordt voor mij verpest door het imago van de band.
I know rightquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat nummer is echt geweldig inderdaad
Ja echt he. Was hem heel lang uit het oog verlorenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JezusDat was vroeger mijn favoriet.
Is ook zo. Justin Bieber heeft ook chille muziek waar je op kan dansen, maar mensen blijven serieus haten. Gewoon genieten, ik vid het fijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Heb wel het idee dat sommige mensen expres de mainstream muziek zo ontwijken en dat dan gelijk betitelen als geen kwaliteit
Ohquote:
Wie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:49 schreef Interv het volgende:
[..]
Is ook zo. Justin Bieber heeft ook chille muziek waar je op kan dansen, maar mensen blijven serieus haten. Gewoon genieten, ik vid het fijn.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
I wonder how, I wonder why, yesterday you told me about the blue blue sky![]()
Damn, heerlijk nummer. Thanks Ess
Het mooie van muziek is dan wel weer dat het enorm persoonlijk is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zonde maar ik kan me er wel wat bij voorstellen
Oh noes! We moeten je uitgraven!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef bondage het volgende:
Oh noes! Helemaal ingesneeuwd![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:
Toen was ik nog dood.quote:
Slikken is het probleem niet. Wel als een onervaren schandknaap tot aan de ballen gaan. (Wat overigens wel indruk maakte op het publiek)quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog steeds keelpijn. Ik slik nooit meer LR.
Dat is serieus mijn geboortejaar. Wow.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
Ik kies sommige liedjes ook door bepaalde herinneringen die ik heb bij het horen van dat liedje. Zoals bijvoorbeeld bij UB40. Toen kwam ik voor het eerst in London![]()
1993 dus
Couldn't agree more! Het is inderdaad zó persoonlijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het mooie van muziek is dan wel weer dat het enorm persoonlijk is.
Ik heb bijvoorbeeld enorm fijne herinneringen aan Imagine van Lennon, maar ik kan me voorstellen dat de meeste mensen het niet eens in hun top-100 zouden zetten.
Hetzelfde met What's Left of the Flag van Floggin Molly. Al kan ik me voorstellen dat de meeste mensen het niet eens in hun top 1000 willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |