Dacht eerst altijd dat jij alleen van rap hieldquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snapte er geen hol van toen iemand mij vroeg of ik 'paniek in de disco' leuk vond.
Mee eensquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Billie Joel is sowieso tof. Piano Man, We didn't start the fire, uptown girl, she's always a woman. Zulks een baas.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben drie kilo afgevallen ja. Ik denk dat ik vaker ga deepthroaten.
Echt welquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Billie Joel is sowieso tof. Piano Man, We didn't start the fire, uptown girl, she's always a woman. Zulks een baas.
Daarom stem ik niet top2000quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit stond op plek 199 en 2Pac in zijn geheel niet. Hoe voel jij je hieronder?
He, ik ken een user die zo heet.quote:
Paramore? Of TheOnlyException?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ik ken een user die zo heet.
Ze gaven mij nog water ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mijn excuses nog dat ik mij van je distantieerde. Je moet wel inzien dat ik helemaal van het padje was en bang was om eruit gezet te worden, meestal wordt het niet echt gewaardeerd als de gehele vloer ondergekotst wordt
![]()
Wat was de security aardig en relax als je er over terugdenkt
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een tat, maar ik wil hem wel op een plek dat ie altijd zichtbaar is anders vind ik het zonde.
Maar dat wil ik eigenlijk ook weer niet.
TheOnlyExceptionquote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Paramore? Of TheOnlyException?
Weet je al wat voor?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een tat, maar ik wil hem wel op een plek dat ie altijd zichtbaar is anders vind ik het zonde.
Maar dat wil ik eigenlijk ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |