Oh ja niet zo. Nou ja, meer dat niemand mij uiteindelijk weet te behouden. Het boeit me gewoon geen ene flikker ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt alsof het vrij vaak voorkomt ?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Als ik een Nederlands liedje 'moet' kiezen dan kies ik Kronenburg Park
Ik ken het niet qua locatie maar vind het een mooi nummerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel outdated nummer, kronenburg park is nu schoongeveegd
Ik heb ook niets met Nederlandstalige muziek eigenlijk hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind Nederlandstalig verschrikkelijk, maar Spinvis vind ik wel tof
Oh die is er ook nog jaquote:
Ja, leuk. Ik kan niks kiezen, maar Blof - Mooie dag heb ik echt super veel geluisterd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Als ik een Nederlands liedje 'moet' kiezen dan kies ik Kronenburg Park
Slecht nummer van hun.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
Zij maakt het verschil vind ik ook tof
Ik wil alleen maar zwemmenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee vind ik nietquote:
Om even een recente quote van mij te posten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Blijf die Blof-haat hier ook mooi vinden
quote:
Snap niet hoe mensen Spinvis mooi kunnen vinden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Straten lijken te huilen, wolken lijken te vluchtenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef Nober het volgende:
Deze dan maar doen?
Ik doe de deur dichtttttttttttt....
En stiekem kent iedereen al hun liedjes uit hun hoofdquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Blijf die Blof-haat hier ook mooi vinden
Oh, Zo zie ik ze ook hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om even een recente quote van mij te posten.
[..]
Blijf het ook raar aan vinden voelen al is hun nummer samen met Arkona wel heel goed.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederlandstalig? Dan zou ik Heidevolk kiezen. Waarschijnlijk Saksenland.
Goed nummer van u2quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef Tjacka het volgende:
U2 were the streets have no name
Acda en de munnick lopen tot de zon komt
Racoon london is calling
Radiohead karma police
Andre hazes leef mijn eigen leven
Dat is ook weer wat overdreven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om even een recente quote van mij te posten.
[..]
Dat is het hele punt. Het is dusdanig makkelijk, simpel, catchy en daarmee slecht dat het blijft hangenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En stiekem kent iedereen al hun liedjes uit hun hoofd
Het is allanggggggggggg verledennnnnnnnnnn tijdddddddddddddd, je zwarte haren en je lachhhhhhh, gaat dit over interv?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straten lijken te huilen, wolken lijken te vluchten![]()
![]()
Want nummers die makkelijk zijn zijn slecht?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het hele punt. Het is dusdanig makkelijk, simpel, catchy en daarmee slecht dat het blijft hangen
Ik vind het heel natuurlijk voelen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijf het ook raar aan vinden voelen al is hun nummer samen met Arkona wel heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |