Wauwquote:
Ik ook niet. Zie hem echt in veel lijstjes terug.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Eens luisteren
Speculaarquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Wat zal ik kiezen, pakje speculaar of roomboterstaafding?
Pakje speculaarquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Roomboterstaafquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
haagse kakker?quote:
quote:
Mij nu ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef Interv het volgende:
[..]
Doet me denken aan een dood meisje. Meh.
Staat altijd vrij hoog in de lijst, top 100 materiaal meestal.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Eens luisteren
quote:
Hmmquote:
Ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haagse kakker?____
Het is toch een haags hopje?
I Don't want the world to see me, 'cause I don't things that they'd understandquote:
quote:
Flauwe humor is flauwquote:
Klinkt alsof het vrij vaak voorkomt ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef Interv het volgende:
Ben sinds vandaag weer eens single, en ik ben niet eens verdrietig. Het boeit me niet eens. Is toch erg.
Niet? Dacht het welquote:
De woorden die bij jou horen, zijn goedkoper dan ik dachtquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Als ik een Nederlands liedje 'moet' kiezen dan kies ik Kronenburg Park
Die is ook mooiquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
is wel outdated nummer, kronenburg park is nu schoongeveegdquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Top40 rappertje.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Dacht het wel![]()
Dat is wel slecht dan.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Oh ja niet zo. Nou ja, meer dat niemand mij uiteindelijk weet te behouden. Het boeit me gewoon geen ene flikker ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt alsof het vrij vaak voorkomt ?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ken het niet qua locatie maar vind het een mooi nummerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel outdated nummer, kronenburg park is nu schoongeveegd
Ik heb ook niets met Nederlandstalige muziek eigenlijk hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind Nederlandstalig verschrikkelijk, maar Spinvis vind ik wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |