Wel als alle aangehaalde punten aanwezig zijn ja. Dat het met veel bier op leuk is om mee te schreeuwen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want nummers die makkelijk zijn zijn slecht?
Eian was wel een groot fan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die vind ik ook als een van de weinige leuk
quote:
Doe dan Mooi Warkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Interv het volgende:
[..]
Karma Police, jajaja. U2, jajajaaaa.
Maar wtf doet Andre daar.
Wat moet een nummer wel hebben volgens jou dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel als alle aangehaalde punten aanwezig zijn ja. Dat het met veel bier op leuk is om mee te schreeuwen is een ander verhaal.
Kwaliteit zou leuk zijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet een nummer wel hebben volgens jou dan?
Henk Wijngaard heeft kwaliteitquote:
Schei uitquote:
Oôs Joôs - Bloid as Blikquote:
In ieder geval geen meezinger voor de volkskroeg. Al moet ik ook wel zeggen dat ik mij erg stoor aan zijn uitspraak. TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet een nummer wel hebben volgens jou dan?
Scheur ik door de Brennerpasquote:
Hoe weet jij mijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is allanggggggggggg verledennnnnnnnnnn tijdddddddddddddd, je zwarte haren en je lachhhhhhh, gaat dit over interv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |