Karma Police, jajaja. U2, jajajaaaa.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef Tjacka het volgende:
U2 were the streets have no name
Acda en de munnick lopen tot de zon komt
Racoon london is calling
Radiohead karma police
Andre hazes leef mijn eigen leven
Wel als alle aangehaalde punten aanwezig zijn ja. Dat het met veel bier op leuk is om mee te schreeuwen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want nummers die makkelijk zijn zijn slecht?
Eian was wel een groot fan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die vind ik ook als een van de weinige leuk
quote:
Doe dan Mooi Warkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Interv het volgende:
[..]
Karma Police, jajaja. U2, jajajaaaa.
Maar wtf doet Andre daar.
Wat moet een nummer wel hebben volgens jou dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel als alle aangehaalde punten aanwezig zijn ja. Dat het met veel bier op leuk is om mee te schreeuwen is een ander verhaal.
Kwaliteit zou leuk zijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet een nummer wel hebben volgens jou dan?
Henk Wijngaard heeft kwaliteitquote:
Schei uitquote:
Oôs Joôs - Bloid as Blikquote:
In ieder geval geen meezinger voor de volkskroeg. Al moet ik ook wel zeggen dat ik mij erg stoor aan zijn uitspraak. TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet een nummer wel hebben volgens jou dan?
Scheur ik door de Brennerpasquote:
Hoe weet jij mijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is allanggggggggggg verledennnnnnnnnnn tijdddddddddddddd, je zwarte haren en je lachhhhhhh, gaat dit over interv?
Eian was een hele toffe user.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel als alle aangehaalde punten aanwezig zijn ja. Dat het met veel bier op leuk is om mee te schreeuwen is een ander verhaal.
[..]
Eian was wel een groot fan.
Onmogelijk, hij is niet zwart.quote:
Eminem is dat ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |