Ik weeg wel 30 ton :2quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens mis ik Elan geen seconde.
Ik heb een zwak voor Guns N Rosesquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Goeie lijst Stu, jammer van November Rain
Basket Casequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten goede nummers bij Stu.
Jammer van Green Day.
Daar heb ik ook een enorm zwak voor, helemaal voor dat nummer en Wake me up when September endsquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten goede nummers bij Stu.
Jammer van Green Day.
Komt van alle wraps en stoofpeertjes van vandaagquote:
Een leegte in mijn hart welke ik dacht dat Wasteland zou opvullen maar het tegendeel wordt bewezen. Ik denk enkel vaker over Eian en wat hij ervan had gevonden, wat als hij niet voor het vuurpeloton was gegooid wat dan...quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Eian mis ik elke seconde.
quote:
omg, die ben ik vergetenquote:
Dat was het eerste nummer dat ik van ze kendequote:
Ik hoor liever het origineel van Tears for Fearsquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoor liever het origineel van Tears for Fears
Guilty pleasures.quote:
Ik luister het ook wel eens, maar het is te gemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een enorm zwak voor, helemaal voor dat nummer en Wake me up when September ends
quote:
dikzakquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt van alle wraps en stoofpeertjes van vandaag
Nu hoef ik morgen niet te etenquote:
Ja wat dan. Ik wou dat ik tegen het fokbeleid in kon gaan maar helaas.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een leegte in mijn hart welke ik dacht dat Wasteland zou opvullen maar het tegendeel wordt bewezen. Ik denk enkel vaker over Eian en wat hij ervan had gevonden, wat als hij niet voor het vuurpeloton was gegooid wat dan...
Ik vind vooral wake me up when September ends zielig. Dat gaat min of meer over het overlijden van zijn vader. Ik vind het een geweldig nummerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Guilty pleasures.
[..]
Ik luister het ook wel eens, maar het is te gemaakt.
Altijd een beetje Linkin Park gevoel bij. Komt omdat dezelfde "stoere" mensen op school het altijd luisterden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |