.. hoe diep gaan we met COL? Gaan we onder de .0x10?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Altcoin van de dag: Colossus. Die is zo belachelijk gezakt dat er weer kansjes beginnen te komen.En CENT natuurlijk
NCMquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:04 schreef Ticootje het volgende:
Nou waar zal ik vandaag eens op gokken…
Ik twijfel beetje tussen NMC en PPC… LTC staat me te hoog nu om in te stappen.
Ben voor ppc gegaan en wat in btc gestopt.quote:
HOMO!quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ben voor ppc gegaan en wat in btc gestopt.
je moeder!quote:
BTC-e heeft geen col.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:36 schreef mike-amersfoort het volgende:
9u geleden heeft fontas een pumpje gedaan op COL, van 0...29 naar 0....46
Over 1,5 uur doet ie een pump op btc-e.
*disclaimer: hij pumpt zelf niet, hij zegt dat hij pumpt zodat anderen gaan kopen en hij zijn voorraad gaat verkopen. Echter weet iedereen dat, dus zal hij stijgen, dus koopt iedereen alsnog.
Jij ook niet zei je vader vannacht.quote:
Het is toch maar een grapje?quote:
Het hoeft toch ook niet op BTC-e te zijn gebeurd?quote:
Het was meer omdat je zei, over 1,5 uur doet hij het op btc-e…quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:42 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet op BTC-e te zijn gebeurd?
https://twitter.com/fontase
https://www.cryptsy.com/markets/view/109
hoe oud ben je 10 ? "de grap" is nu wel afgelopen...laten we het weer centraal houdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:41 schreef pimpel1985 het volgende:
In dat geval..
Wanneer kom je mij pijpen?
Even kijken of je net zo goed bent als je zus
ow, hij heeft over 1,5 uur een pump op btc-e aangekondigd, het is nog niet bekend welke munt. Excuss voor de verwarring door gebrek aan details van mijn kantquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het was meer omdat je zei, over 1,5 uur doet hij het op btc-e…
Doe dan maar in ppc ofzo.. Dan kom ik eer weer zonder kleerscheuren uit.
Ik heb nog een hoop goed te maken van zondag..
Ik word er een beetje moe van van dat gegil met pumps… Het wordt uit het niets geroepen in de trollbox en meestal klopt er niets van.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:46 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
ow, hij heeft over 1,5 uur een pump op btc-e aangekondigd, het is nog niet bekend welke munt. Excuss voor de verwarring door gebrek aan details van mijn kant
Klopt, maar achter de fontas-pumps zit enige vorm van waarheid, dit komt ook niet van de trollbox, maar van zijn twitter.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van van dat gegil met pumps… Het wordt uit het niets geroepen in de trollbox en meestal klopt er niets van.
Mijn verwachting is juist dat mensen die snel geld willen verdienen er "moe" van worden en over gaan stappen als ze geen vooruitgang zien. Die pumps zijn eigenlijk "gevaarlijk", je weet niet wanneer je moet uitstappen... geen schaap zijn maar een trend voor zijn en meestal zijn het de lagere coins waarin je moet instappen dan is verlies bijna onmogelijk en wacht gewoon totdat ze die coin weer gaan "aanpakken"...quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:48 schreef Ticootje het volgende:
Oh en LTC lijkt wel aardig stabiel nu, schommelt rond de 28 en 30 een beetje… Misschien is het ergste geweest..
Yep.. zit je nog ergens in of zit je gwn ook in $ zoals ik wil geen domme risico's meer nemen voor "een beetje geld" om echt wat te verdienen met deze kleine stijgingen en dalingen moet je groot geld inzetten = grote risico'squote:
LTCquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:55 schreef lf2 het volgende:
[..]
Yep.. zit je nog ergens in of zit je gwn ook in $ zoals ik wil geen domme risico's meer nemen voor "een beetje geld" om echt wat te verdienen met deze kleine stijgingen en dalingen moet je groot geld inzetten = grote risico's
Op hoeveel ga je uit ltc, of laat je het staan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC
Balance: 69.86236225 LTC
PPC
Balance: 499.06108505 PPC
FTC
Balance: 4990.00929521 FTC
LTC ga ik pas bij 32$ weer verkopen denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op hoeveel ga je uit ltc, of laat je het staan?
PPC heb ik nu gezet op 6.1 verkopen..
Ik heb ze gister voor 28.7 USD verkocht..quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:16 schreef JDx het volgende:
Dat hoeren LTC gister verkocht voor 28,29 omdat het maar bleef dalen en vervolgens is het nooit meer onder de 28,5 gekomen, zelfs vannacht toen ik moest pissen om 1:30 nog even gekeken
Nu maar een buyorder op 27.3708 USD gezet, mocht het zakken als ik niet kijk.
Ik ben snel weer weg gegaan bij bter… Die altcoins gaan echt vrij snel, dus je maakt of heel snel verlies of snel winst...quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:22 schreef WvdL het volgende:
Ik zit alleen op btc-e. zit te kijken of het handig is om op meerdere tegelijk te gaan. doen jullie dat ook? en kun je een beetje cyrptos van de ene trader naar de andere sturen?
van vorige week elke dag traden, zit ik nu al sinds vrijdag stil..
Ik zit alleen op https://www.cryptsy.com, die hebben erg veel verschillende crypto's naar mijn idee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:22 schreef WvdL het volgende:
Ik zit alleen op btc-e. zit te kijken of het handig is om op meerdere tegelijk te gaan. doen jullie dat ook? en kun je een beetje cyrptos van de ene trader naar de andere sturen?
van vorige week elke dag traden, zit ik nu al sinds vrijdag stil..
cryptsyquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:25 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zit alleen op https://www.cryptsy.com, die hebben erg veel verschillende crypto's naar mijn idee.
waar zit je nu dan? Ik zie het juist als voordeel dat het wat sneller gaat. gewoon orders zetten, hoef je er ook niet steeds naar te kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben snel weer weg gegaan bij bter… Die altcoins gaan echt vrij snel, dus je maakt of heel snel verlies of snel winst...
Gewoon bij btc-e.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:27 schreef WvdL het volgende:
[..]
waar zit je nu dan? Ik zie het juist als voordeel dat het wat sneller gaat. gewoon orders zetten, hoef je er ook niet steeds naar te kijken.
Metquote:
Goed zo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met
Gekocht voor 5.7 en verkocht op 6.1
Kleine stapjes, nu een buy order om terug te kopen op 5.8
Nice...als je dezelfde volume had als scorpie is dat wel een goede stijgingquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met
Gekocht voor 5.7 en verkocht op 6.1
Kleine stapjes, nu een buy order om terug te kopen op 5.8
Ja maar minder coins...cryptsy irriteert me mateloosquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:39 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat gebruiken jullie dan? BTC-E? Positief ervaringen?
Welnee, ik heb echt veel minder.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
Nice...als je dezelfde volume had als scorpie is dat wel een goede stijging
Ik zie LTC ook wel de 32 halen vandaag hoor…quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zie LTC ook wel de 32 halen vandaag hoor…
Komt goed vandaag. Vandaag worden we weer rijk.
Je hebt geen sellorder?quote:
ik had een paar LTC gehaald voor 36, van mij mag het wel flink stijgenquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt geen sellorder?
Ik gok het er gewoon niet meer op. Ik bedenk van te voren wat ik wil halen, daar zet ik het nu op vast. En dan gok ik niet op meer stijging...
NMC is aardig stabiel ook, als de btc maar stijgt gaat die wel wat mee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:47 schreef WvdL het volgende:
[..]
ik had een paar LTC gehaald voor 36, van mij mag het wel flink stijgen
Meeste geld op nmc.. die is ook al paar dagen stabiel aan het zakken
Neuh ik doe wel wat mij goed dunkt. Hou het vanaf werk beetje in de gaten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt geen sellorder?
Ik gok het er gewoon niet meer op. Ik bedenk van te voren wat ik wil halen, daar zet ik het nu op vast. En dan gok ik niet op meer stijging...
dat betekent alles gaat inklinkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:48 schreef Scorpie het volgende:
Hm. http://www.reddit.com/r/l(...)n_china_police_many/
Niet goed.
klopt, daardoor sta ik nu nog gelijk... maar gelijk staan is niet goed genoegquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
NMC is aardig stabiel ook, als de btc maar stijgt gaat die wel wat mee.
Aai de boel gaat weer klappen..quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:48 schreef Scorpie het volgende:
Hm. http://www.reddit.com/r/l(...)n_china_police_many/
Niet goed.
Heb alles op USD nuquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik haal ff mn buy order weg.. de trollbox linkte hetzelfde.. als de boel weer instort dan stap ik graag laag in.
Verplaats je LTC naar bitstamp ze zijn daar al op 32 usdquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh ik doe wel wat mij goed dunkt. Hou het vanaf werk beetje in de gaten.
Ik nu ook dus…quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:53 schreef Scorpie het volgende:
bingildak: whoever that whale blocking the LTC for so many days, I hope you get a cramp in your feet when you about to cum
Kijk m gaan.quote:
Zeker dat ik niet instap… Die gaat straks als een gek naar beneden, precies als mijn buy klaar isquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:01 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hij stijgt al een tijdje, en die tweet van Fontas is 1 minuut oud
zag je die dalingquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zeker dat ik niet instap… Die gaat straks als een gek naar beneden, precies als mijn buy klaar is
Jep…quote:
Ik zou even afwachten, er loopt een FB topic over een eigen subforum.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:03 schreef ssebass het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar kunnen al die cryptocurrency topics niet samengevoegd worden. Wordt nu wel heel veel en het neemt het halve beurs & economie gedeelte over. Over hype gesproken...
AEX / [SC] Cryptocurrencies #35 - Fok!Pump™
AEX / Bitcoin en andere cryptocurrencies #74 | De tijd zal het leren
AEX / [Cryptocurrencies] Peercoin
AEX / vraag 'minen' bitcoins
AEX / [Bitcoin] Leuke facts & weetjes.
AEX / Bitcoin, ideeën topic..... wat willen jullie?
AEX / [Bitcoin] Unconfirmed transactie.
En er zijn er vast nog meer....
Ah I see. Dat lijkt mij inderdaad een goed idee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou even afwachten, er loopt een FB topic over een eigen subforum.
Dat wel, maar zou jij nu nog instappen?quote:
nee. maar aan andere kant.. die TRC pump ging ook door. had daarsell order op 20% winst, maar steeg door tot 120% vorige week. blijft gokkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wel, maar zou jij nu nog instappen?
Kijk m dalenquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:13 schreef WvdL het volgende:
[..]
nee. maar aan andere kant.. die TRC pump ging ook door. had daarsell order op 20% winst, maar steeg door tot 120% vorige week. blijft gokken
quote:
Wat ben je lief in de trollbox, scorpiequote:Scorpie: dutch guys are idiots bringing easy cash to the table with their greedy little eyes
Ik haat die idioten die nederlands praten in de trollbox, of roepen dat er een apart NL kanaal moet komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:27 schreef WvdL het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je lief in de trollbox, scorpie
Dat sowieso.. maar dat geld voor ale niet engels sprekende mensen in die boxquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik haat die idioten die nederlands praten in de trollbox, of roepen dat er een apart NL kanaal moet komen
meestal met pumps toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat er een hoop mensen goed geld hebben verloren op die pump..
of ze zijn er iets te vaak in getuind en 'te laat uitgestapt'quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:39 schreef Stokkie_ het volgende:
Beetje een faalpump.. ik denk dat mensen fontas moe aan t worden zijn
elke trader heeft andere prijzen/verhoudingen :pquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
http://www.cryptocoincharts.info/#jump-ltc-btc
hier staat ie op 34 $ ?
het gaat iedergeval de goede kant opquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:46 schreef WvdL het volgende:
[..]
elke trader heeft andere prijzen/verhoudingen :p
boh.. nare wall op nmc/dollar
Ik zat verdorie te twijfelen om ze te kopen…quote:
OK ga ik meteen doen gr grquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:53 schreef pimpel1985 het volgende:
kopen die NCM.. super laag nu!!
wordt alleen maar beter
Ik heb er 50 gekocht net
De hypotheek moet maar een maandje wachten nou gr gr grquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:53 schreef pimpel1985 het volgende:
wordt alleen maar beter
Ik heb er 50 gekocht net
Net 50k bij de bank geleend, all in!quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:53 schreef pimpel1985 het volgende:
wordt alleen maar beter
Ik heb er 50 gekocht net
Al die scamcoins zijn zinkende schepen uiteindelijk… Ze worden gepumpt en er wordt door een groep flink geld verdiend, vervolgens zijn ze niets meer waard…quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:08 schreef doo. het volgende:
Wat is up met die krugercoin dan joh. djieeezes. Zinkend schip!
En haha scorpie ik zag jouw comment voorbij komen in de trollbox, jan smit en zo?
Bietje NL-ers trollen dit datquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:08 schreef doo. het volgende:
Wat is up met die krugercoin dan joh. djieeezes. Zinkend schip!
En haha scorpie ik zag jouw comment voorbij komen in de trollbox, jan smit en zo?
Lol zieke WKquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben jij niet helemaal 100%, dat je je zo gedraagt? Ik kan me niet anders voorstellen dan dat er een chromosoom mist bij je, of dat je een keer een paar minuten zonder zuurstof hebt gezeten. De infantiliteit is niet anders te verklaren.
ik heb er meteen 6000 gekocht, grgrgrquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:53 schreef pimpel1985 het volgende:
wordt alleen maar beter
Ik heb er 50 gekocht net
Als je met winst uitstapt ben je nooit te vroeg eruit gestapt denk ik maar...quote:
BTC-e doet nu wel lekker stijgen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Via welke exchange zit je?
Op crypto-trade gebeurt er 0,0 met NMC
btc-equote:Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Via welke exchange zit je?
Op crypto-trade gebeurt er 0,0 met NMC
jammer dat we geen EMA parameters hebben op BTC-e voor nmc e.d.quote:
Haha fuck.. Daar zit ik ook. Nog nooit gezien dat daar ook NMC en PPC tussenstaat... goeiemorgenquote:
LTC/BTC is stijgende nu, dus heeft geen haast lijkt mequote:Op dinsdag 3 december 2013 12:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Fuck, ik wil mn ltc voor btc verkopen maar het duurt natuurlijk weer een eeuw voordat ze vanuit mn waller op btc-e staan
31.75quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:15 schreef richolio het volgende:
Hoeveel is ltc nu waard?
Is daar anders een app voor ofzo?
Lol nee hou ze nog maar even vastquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Scorpie, nog steeds je LTC verkopen voor $32?
Lekkere flatline op 32quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:21 schreef dreamerbulk het volgende:
zoals ik nu zie aan de indicator van coinwisdom stijgt ie door naar boven de 32 zonder teveel weerstand.
die vewdwijnt denk ik wel, fake wall denk ikquote:
Wel een echte zo te zien, maar hij eet hemquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die vewdwijnt denk ik wel, fake wall denk ik
Niets fake… Kijk m gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die vewdwijnt denk ik wel, fake wall denk ik
kloptquote:
Die tikt vandaag wel 35 aan ook, als het zo doorgaat…quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En wegLTC TO THE MOON DIT DAT ALLES
Bots!quote:
bear trap. :pquote:
DILEMMA OF MY LIFEquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
WEL OF NIET LTC VERKOPEN *gilt*
Gaatie hierna dalen of niet?
ben je eigenlijk al te laat, nu ff holdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wacht even, dan kijk ik even.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
als je goed de grafieken had gevolgd op wisdom, kon je zien dat ie op 33,08 ging droppen, had je toen meteen kunnen sellen.quote:
vertrouwen is terug in ltc, 40 dollar voor middernacht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:37 schreef xTraFresh het volgende:
Wedden dat die LTC vanavond weer gaat droppen naar 25 USD
Die site vind ik echt te eng om te kijken...quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je goed de grafieken had gevolgd op wisdom, kon je zien dat ie op 33,08 ging droppen, had je toen meteen kunnen sellen.
maar hij herstelt zometeen
Ik denk dat het nog wel verder zakt als ik het nu verkoop. Ik ben nog niet zo goed in die grafiekjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je goed de grafieken had gevolgd op wisdom, kon je zien dat ie op 33,08 ging droppen, had je toen meteen kunnen sellen.
je moet doen dat je zelf denktquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel verder zakt als ik het nu verkoop. Ik ben nog niet zo goed in die grafiekjes
Dan hold je… Zet een sell order op voor hoeveel je ze kwijt wilt en klik gewoon weg… Kijk je over een uur of het gelukt is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel verder zakt als ik het nu verkoop. Ik ben nog niet zo goed in die grafiekjes
*insert-skelet-plaatje*quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik houd mijn LTC's sowieso tot ze op MTGox komen
Dat zit steeds in de trollbox… Is dat een zekerheid?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als je een paar maanden wilt wachten, sure go on.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
haha nice!quote:
VET!quote:
Ja hop, naar 6.2quote:
Facts op een rij:quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zit steeds in de trollbox… Is dat een zekerheid?
Ok, dat zal de koers goed doen..quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
Facts op een rij:
Mtgox zegt:
LiteCoin Update We hate to apologize yet again for the delay in implementing Litecoin, but the fact of the matter is that it depends on a variety of factors, including completing all of the above before we launch. We're looking forward to the rollout, but at this point are reluctant to speculate on when. We are sorry to keep Litecoin enthusiasts hanging.
Iets vreemds in hun API:
http://data.mtgox.com/api/2/LTCUSD/money/ticker
http://data.mtgox.com/api/2/NMCUSD/money/ticker
//deze werkt bv niet
http://data.mtgox.com/api/2/PPCUSD/money/ticker
Het lijkt klaar gestoomd te worden want het werkt al
aightquote:
Omg je bent modquote:
Hij gaat zo gepushed worden. Je ziet nu al wat pre pushesquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand plaatst de hele tijd fake walls op PPC. Wat een flikker.
Ja onwijs irritant…quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand plaatst de hele tijd fake walls op PPC. Wat een flikker.
Nee dit is de push, straks is het gewoon weer 5 usdquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij gaat zo gepushed worden. Je ziet nu al wat pre pushes
Minstens naar de 9.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij gaat zo gepushed worden. Je ziet nu al wat pre pushes
Ja… Wat is deze… Wie faalt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wat is die ziggo at home ineens?
Dat plaatje verpest mijn browser met één of andere inlog code die omhoog poptquote:
als je hem bij jou nou ook nog even wegkniptquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat plaatje verpest mijn browser met één of andere inlog code die omhoog popt
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
als je hem bij jou nou ook nog even wegknipt
wellicht dan net wat gezakt tussen het moment van versturen van je order en het uitvoeren daarvan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
(buy 22 PPC @ 0.00602) filled completely.
Terwijl hij op 0.00608 stond toen ik het verkocht? Wie verkoopt het zo laag lol.
Achja free money voor mij.
Dat…quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
wellicht dan net wat gezakt tussen het moment van versturen van je order en het uitvoeren daarvan?
op daytrade niveau kan je eigenlijk weinig wachten...misschien over een maand stijgt een van die enorm..quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Spreid je risico en maak verlies op elk
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer heb je dat gekocht?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat… De hele dag schommelt het ding al lekker, steeds een beetje hoger… Kom op.quote:
Ben ingestapt op PPC/BTC dus mag flink omhoog wat mij betreftquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat… De hele dag schommelt het ding al lekker, steeds een beetje hoger… Kom op.
Ik vanaf dollars…quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ingestapt op PPC/BTC dus mag flink omhoog wat mij betreft
Dit keer op 6.1quote:
Das altijd leuk… Online ruzies..quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Haha ondertussen een enorme facebook ruzie lezen, echt geweldig
Ze willen elkaar allemaal in elkaar stompen maar helaas maakt niemand de woorden waarquote:
Op USD misschien.. maar PPC/BTC gaat omlaagquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef Ticootje het volgende:
Hup weg die gare wall bij ppc.. Weg ermee!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omg weer een sell wall alleen nu van 62k. Als ik die toch in het echt kende zou ik hem flink op z'n bakkes stompen en z'n geld jatten. Vieze hoerrrrrr.
Waarom zou je zoiets in godsnaam doen.
Link request.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
picsquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Kan je mij in het kort uitleggen waar ik dan op moet letten bij bitcoinwisdom?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dan moet ik echt een half uur bezig met namen uitwissen en zo..quote:
weet niet of dat zo slim isquote:
Trekt wel bij, de trend vandaag is omhoog..quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op USD misschien.. maar PPC/BTC gaat omlaag
welneequote:Op dinsdag 3 december 2013 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan moet ik echt een half uur bezig met namen uitwissen en zo..
ben ook nog aan het spelen met de parameters,quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:11 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Kan je mij in het kort uitleggen waar ik dan op moet letten bij bitcoinwisdom?
ontopic plsquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom staat er "cum" in jouw ondertitel?
PM dan ff.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan moet ik echt een half uur bezig met namen uitwissen en zo..
[..]
weet niet of dat zo slim is
Wat liefquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Echt, dat degene kramp in zn teen krijgt tijdens het klaarkomen die die wall op 6.2 heeft…
Ik zal jou eens laten klaarkomen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Echt, dat degene kramp in zn teen krijgt tijdens het klaarkomen die die wall op 6.2 heeft…
Pak hem Ticootje!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Voor het weekend, ik hold ze maar tot ik op zijn minst break even speelquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat gekocht?
Vandaag heeft alles best laag gestaan..
Thanks! Ga ik ook even mee spelen danquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ben ook nog aan het spelen met de parameters,
als je bij parameters die EMA / MA bijvoorbeeld op respectievelijk 3 en 7 zet, ontstaan er indicatie lijnen in de grafiek... oranje en blauw.. ff heel simpel gezegd.. wanneer oranje de blauwe doorkruist en de overhand neemt ..gaat de prijs wss een duik nemen, omgekeerd dus stijgen. Je kan dan de grafiek op 1m zetten om te kijken wat er gebeurt tot op mini niveau, uiteraard kan je ook 3 min, 5 min etc.
Maar ik moet erbij zeggen er zijn heel veel getallen die je kunt uittesten, en deze markt is echt zo veranderlijk dat het moeilijk is een perfecte parameter te vinden.
uiteraard niet foolproof, maar als je in de buurt komt van perfectie, kan je er naar handelen en zullen je winsten in de long run groter zijn dan verliezen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:20 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Thanks! Ga ik ook even mee spelen dan
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef robin007bond het volgende:
In dit subforum voel ik me nu al helemaal thuis.
Laten we records brekenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef robin007bond het volgende:
In dit subforum voel ik me nu al helemaal thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |