aightquote:
Omg je bent modquote:
Hij gaat zo gepushed worden. Je ziet nu al wat pre pushesquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand plaatst de hele tijd fake walls op PPC. Wat een flikker.
Ja onwijs irritant…quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand plaatst de hele tijd fake walls op PPC. Wat een flikker.
Nee dit is de push, straks is het gewoon weer 5 usdquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij gaat zo gepushed worden. Je ziet nu al wat pre pushes
Minstens naar de 9.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij gaat zo gepushed worden. Je ziet nu al wat pre pushes
Ja… Wat is deze… Wie faalt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wat is die ziggo at home ineens?
Dat plaatje verpest mijn browser met één of andere inlog code die omhoog poptquote:
als je hem bij jou nou ook nog even wegkniptquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat plaatje verpest mijn browser met één of andere inlog code die omhoog popt
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
als je hem bij jou nou ook nog even wegknipt
wellicht dan net wat gezakt tussen het moment van versturen van je order en het uitvoeren daarvan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
(buy 22 PPC @ 0.00602) filled completely.
Terwijl hij op 0.00608 stond toen ik het verkocht? Wie verkoopt het zo laag lol.
Achja free money voor mij.
Dat…quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
wellicht dan net wat gezakt tussen het moment van versturen van je order en het uitvoeren daarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |