Haha fuck.. Daar zit ik ook. Nog nooit gezien dat daar ook NMC en PPC tussenstaat... goeiemorgenquote:
LTC/BTC is stijgende nu, dus heeft geen haast lijkt mequote:Op dinsdag 3 december 2013 12:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Fuck, ik wil mn ltc voor btc verkopen maar het duurt natuurlijk weer een eeuw voordat ze vanuit mn waller op btc-e staan
31.75quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:15 schreef richolio het volgende:
Hoeveel is ltc nu waard?
Is daar anders een app voor ofzo?
Lol nee hou ze nog maar even vastquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Scorpie, nog steeds je LTC verkopen voor $32?
Lekkere flatline op 32quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:21 schreef dreamerbulk het volgende:
zoals ik nu zie aan de indicator van coinwisdom stijgt ie door naar boven de 32 zonder teveel weerstand.
die vewdwijnt denk ik wel, fake wall denk ikquote:
Wel een echte zo te zien, maar hij eet hemquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die vewdwijnt denk ik wel, fake wall denk ik
Niets fake… Kijk m gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die vewdwijnt denk ik wel, fake wall denk ik
kloptquote:
Die tikt vandaag wel 35 aan ook, als het zo doorgaat…quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En wegLTC TO THE MOON DIT DAT ALLES
Bots!quote:
bear trap. :pquote:
DILEMMA OF MY LIFEquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
WEL OF NIET LTC VERKOPEN *gilt*
Gaatie hierna dalen of niet?
ben je eigenlijk al te laat, nu ff holdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wacht even, dan kijk ik even.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
als je goed de grafieken had gevolgd op wisdom, kon je zien dat ie op 33,08 ging droppen, had je toen meteen kunnen sellen.quote:
vertrouwen is terug in ltc, 40 dollar voor middernacht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:37 schreef xTraFresh het volgende:
Wedden dat die LTC vanavond weer gaat droppen naar 25 USD
Die site vind ik echt te eng om te kijken...quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je goed de grafieken had gevolgd op wisdom, kon je zien dat ie op 33,08 ging droppen, had je toen meteen kunnen sellen.
maar hij herstelt zometeen
Ik denk dat het nog wel verder zakt als ik het nu verkoop. Ik ben nog niet zo goed in die grafiekjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je goed de grafieken had gevolgd op wisdom, kon je zien dat ie op 33,08 ging droppen, had je toen meteen kunnen sellen.
maar hij herstelt zometeen
je moet doen dat je zelf denktquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel verder zakt als ik het nu verkoop. Ik ben nog niet zo goed in die grafiekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |