Al die scamcoins zijn zinkende schepen uiteindelijk… Ze worden gepumpt en er wordt door een groep flink geld verdiend, vervolgens zijn ze niets meer waard…quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:08 schreef doo. het volgende:
Wat is up met die krugercoin dan joh. djieeezes. Zinkend schip!
En haha scorpie ik zag jouw comment voorbij komen in de trollbox, jan smit en zo?
Bietje NL-ers trollen dit datquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:08 schreef doo. het volgende:
Wat is up met die krugercoin dan joh. djieeezes. Zinkend schip!
En haha scorpie ik zag jouw comment voorbij komen in de trollbox, jan smit en zo?
Lol zieke WKquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben jij niet helemaal 100%, dat je je zo gedraagt? Ik kan me niet anders voorstellen dan dat er een chromosoom mist bij je, of dat je een keer een paar minuten zonder zuurstof hebt gezeten. De infantiliteit is niet anders te verklaren.
ik heb er meteen 6000 gekocht, grgrgrquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:53 schreef pimpel1985 het volgende:
kopen die NCM.. super laag nu!!
wordt alleen maar beter
Ik heb er 50 gekocht net
Als je met winst uitstapt ben je nooit te vroeg eruit gestapt denk ik maar...quote:
BTC-e doet nu wel lekker stijgen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Via welke exchange zit je?
Op crypto-trade gebeurt er 0,0 met NMC
btc-equote:Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Via welke exchange zit je?
Op crypto-trade gebeurt er 0,0 met NMC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |