Ik word er een beetje moe van van dat gegil met pumps… Het wordt uit het niets geroepen in de trollbox en meestal klopt er niets van.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:46 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
ow, hij heeft over 1,5 uur een pump op btc-e aangekondigd, het is nog niet bekend welke munt. Excuss voor de verwarring door gebrek aan details van mijn kant
Klopt, maar achter de fontas-pumps zit enige vorm van waarheid, dit komt ook niet van de trollbox, maar van zijn twitter.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van van dat gegil met pumps… Het wordt uit het niets geroepen in de trollbox en meestal klopt er niets van.
Mijn verwachting is juist dat mensen die snel geld willen verdienen er "moe" van worden en over gaan stappen als ze geen vooruitgang zien. Die pumps zijn eigenlijk "gevaarlijk", je weet niet wanneer je moet uitstappen... geen schaap zijn maar een trend voor zijn en meestal zijn het de lagere coins waarin je moet instappen dan is verlies bijna onmogelijk en wacht gewoon totdat ze die coin weer gaan "aanpakken"...quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:48 schreef Ticootje het volgende:
Oh en LTC lijkt wel aardig stabiel nu, schommelt rond de 28 en 30 een beetje… Misschien is het ergste geweest..
Yep.. zit je nog ergens in of zit je gwn ook in $ zoals ik wil geen domme risico's meer nemen voor "een beetje geld" om echt wat te verdienen met deze kleine stijgingen en dalingen moet je groot geld inzetten = grote risico'squote:
LTCquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:55 schreef lf2 het volgende:
[..]
Yep.. zit je nog ergens in of zit je gwn ook in $ zoals ik wil geen domme risico's meer nemen voor "een beetje geld" om echt wat te verdienen met deze kleine stijgingen en dalingen moet je groot geld inzetten = grote risico's
Op hoeveel ga je uit ltc, of laat je het staan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC
Balance: 69.86236225 LTC
PPC
Balance: 499.06108505 PPC
FTC
Balance: 4990.00929521 FTC
LTC ga ik pas bij 32$ weer verkopen denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op hoeveel ga je uit ltc, of laat je het staan?
PPC heb ik nu gezet op 6.1 verkopen..
Ik heb ze gister voor 28.7 USD verkocht..quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:16 schreef JDx het volgende:
Dat hoeren LTC gister verkocht voor 28,29 omdat het maar bleef dalen en vervolgens is het nooit meer onder de 28,5 gekomen, zelfs vannacht toen ik moest pissen om 1:30 nog even gekeken
Nu maar een buyorder op 27.3708 USD gezet, mocht het zakken als ik niet kijk.
Ik ben snel weer weg gegaan bij bter… Die altcoins gaan echt vrij snel, dus je maakt of heel snel verlies of snel winst...quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:22 schreef WvdL het volgende:
Ik zit alleen op btc-e. zit te kijken of het handig is om op meerdere tegelijk te gaan. doen jullie dat ook? en kun je een beetje cyrptos van de ene trader naar de andere sturen?
van vorige week elke dag traden, zit ik nu al sinds vrijdag stil..
Ik zit alleen op https://www.cryptsy.com, die hebben erg veel verschillende crypto's naar mijn idee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:22 schreef WvdL het volgende:
Ik zit alleen op btc-e. zit te kijken of het handig is om op meerdere tegelijk te gaan. doen jullie dat ook? en kun je een beetje cyrptos van de ene trader naar de andere sturen?
van vorige week elke dag traden, zit ik nu al sinds vrijdag stil..
cryptsyquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:25 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zit alleen op https://www.cryptsy.com, die hebben erg veel verschillende crypto's naar mijn idee.
waar zit je nu dan? Ik zie het juist als voordeel dat het wat sneller gaat. gewoon orders zetten, hoef je er ook niet steeds naar te kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben snel weer weg gegaan bij bter… Die altcoins gaan echt vrij snel, dus je maakt of heel snel verlies of snel winst...
Gewoon bij btc-e.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:27 schreef WvdL het volgende:
[..]
waar zit je nu dan? Ik zie het juist als voordeel dat het wat sneller gaat. gewoon orders zetten, hoef je er ook niet steeds naar te kijken.
Metquote:
Goed zo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met
Gekocht voor 5.7 en verkocht op 6.1
Kleine stapjes, nu een buy order om terug te kopen op 5.8
Nice...als je dezelfde volume had als scorpie is dat wel een goede stijgingquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met
Gekocht voor 5.7 en verkocht op 6.1
Kleine stapjes, nu een buy order om terug te kopen op 5.8
Ja maar minder coins...cryptsy irriteert me mateloosquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:39 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat gebruiken jullie dan? BTC-E? Positief ervaringen?
Welnee, ik heb echt veel minder.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
Nice...als je dezelfde volume had als scorpie is dat wel een goede stijging
Ik zie LTC ook wel de 32 halen vandaag hoor…quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |