op daytrade niveau kan je eigenlijk weinig wachten...misschien over een maand stijgt een van die enorm..quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Spreid je risico en maak verlies op elk
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer heb je dat gekocht?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat… De hele dag schommelt het ding al lekker, steeds een beetje hoger… Kom op.quote:
Ben ingestapt op PPC/BTC dus mag flink omhoog wat mij betreftquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat… De hele dag schommelt het ding al lekker, steeds een beetje hoger… Kom op.
Ik vanaf dollars…quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ingestapt op PPC/BTC dus mag flink omhoog wat mij betreft
Dit keer op 6.1quote:
Das altijd leuk… Online ruzies..quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Haha ondertussen een enorme facebook ruzie lezen, echt geweldig
Ze willen elkaar allemaal in elkaar stompen maar helaas maakt niemand de woorden waarquote:
Op USD misschien.. maar PPC/BTC gaat omlaagquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef Ticootje het volgende:
Hup weg die gare wall bij ppc.. Weg ermee!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omg weer een sell wall alleen nu van 62k. Als ik die toch in het echt kende zou ik hem flink op z'n bakkes stompen en z'n geld jatten. Vieze hoerrrrrr.
Waarom zou je zoiets in godsnaam doen.
Link request.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Haha ondertussen een enorme facebook ruzie lezen, echt geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |