Dan hold je… Zet een sell order op voor hoeveel je ze kwijt wilt en klik gewoon weg… Kijk je over een uur of het gelukt is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel verder zakt als ik het nu verkoop. Ik ben nog niet zo goed in die grafiekjes
*insert-skelet-plaatje*quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik houd mijn LTC's sowieso tot ze op MTGox komen
Dat zit steeds in de trollbox… Is dat een zekerheid?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als je een paar maanden wilt wachten, sure go on.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
haha nice!quote:
VET!quote:
Ja hop, naar 6.2quote:
Facts op een rij:quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zit steeds in de trollbox… Is dat een zekerheid?
Ok, dat zal de koers goed doen..quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
Facts op een rij:
Mtgox zegt:
LiteCoin Update We hate to apologize yet again for the delay in implementing Litecoin, but the fact of the matter is that it depends on a variety of factors, including completing all of the above before we launch. We're looking forward to the rollout, but at this point are reluctant to speculate on when. We are sorry to keep Litecoin enthusiasts hanging.
Iets vreemds in hun API:
http://data.mtgox.com/api/2/LTCUSD/money/ticker
http://data.mtgox.com/api/2/NMCUSD/money/ticker
//deze werkt bv niet
http://data.mtgox.com/api/2/PPCUSD/money/ticker
Het lijkt klaar gestoomd te worden want het werkt al
aightquote:
Omg je bent modquote:
Hij gaat zo gepushed worden. Je ziet nu al wat pre pushesquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand plaatst de hele tijd fake walls op PPC. Wat een flikker.
Ja onwijs irritant…quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand plaatst de hele tijd fake walls op PPC. Wat een flikker.
Nee dit is de push, straks is het gewoon weer 5 usdquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij gaat zo gepushed worden. Je ziet nu al wat pre pushes
Minstens naar de 9.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij gaat zo gepushed worden. Je ziet nu al wat pre pushes
Ja… Wat is deze… Wie faalt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wat is die ziggo at home ineens?
Dat plaatje verpest mijn browser met één of andere inlog code die omhoog poptquote:
als je hem bij jou nou ook nog even wegkniptquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat plaatje verpest mijn browser met één of andere inlog code die omhoog popt
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
als je hem bij jou nou ook nog even wegknipt
wellicht dan net wat gezakt tussen het moment van versturen van je order en het uitvoeren daarvan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
(buy 22 PPC @ 0.00602) filled completely.
Terwijl hij op 0.00608 stond toen ik het verkocht? Wie verkoopt het zo laag lol.
Achja free money voor mij.
Dat…quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
wellicht dan net wat gezakt tussen het moment van versturen van je order en het uitvoeren daarvan?
op daytrade niveau kan je eigenlijk weinig wachten...misschien over een maand stijgt een van die enorm..quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Spreid je risico en maak verlies op elk
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer heb je dat gekocht?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat… De hele dag schommelt het ding al lekker, steeds een beetje hoger… Kom op.quote:
Ben ingestapt op PPC/BTC dus mag flink omhoog wat mij betreftquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat… De hele dag schommelt het ding al lekker, steeds een beetje hoger… Kom op.
Ik vanaf dollars…quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ingestapt op PPC/BTC dus mag flink omhoog wat mij betreft
Dit keer op 6.1quote:
Das altijd leuk… Online ruzies..quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Haha ondertussen een enorme facebook ruzie lezen, echt geweldig
Ze willen elkaar allemaal in elkaar stompen maar helaas maakt niemand de woorden waarquote:
Op USD misschien.. maar PPC/BTC gaat omlaagquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef Ticootje het volgende:
Hup weg die gare wall bij ppc.. Weg ermee!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omg weer een sell wall alleen nu van 62k. Als ik die toch in het echt kende zou ik hem flink op z'n bakkes stompen en z'n geld jatten. Vieze hoerrrrrr.
Waarom zou je zoiets in godsnaam doen.
Link request.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
picsquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Kan je mij in het kort uitleggen waar ik dan op moet letten bij bitcoinwisdom?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je goed de grafieken had gevolgd op wisdom, kon je zien dat ie op 33,08 ging droppen, had je toen meteen kunnen sellen.
maar hij herstelt zometeen
Dan moet ik echt een half uur bezig met namen uitwissen en zo..quote:
weet niet of dat zo slim isquote:
Trekt wel bij, de trend vandaag is omhoog..quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op USD misschien.. maar PPC/BTC gaat omlaag
welneequote:Op dinsdag 3 december 2013 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan moet ik echt een half uur bezig met namen uitwissen en zo..
ben ook nog aan het spelen met de parameters,quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:11 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Kan je mij in het kort uitleggen waar ik dan op moet letten bij bitcoinwisdom?
ontopic plsquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom staat er "cum" in jouw ondertitel?
PM dan ff.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan moet ik echt een half uur bezig met namen uitwissen en zo..
[..]
weet niet of dat zo slim is
Wat liefquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Echt, dat degene kramp in zn teen krijgt tijdens het klaarkomen die die wall op 6.2 heeft…
Ik zal jou eens laten klaarkomen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Echt, dat degene kramp in zn teen krijgt tijdens het klaarkomen die die wall op 6.2 heeft…
Pak hem Ticootje!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Voor het weekend, ik hold ze maar tot ik op zijn minst break even speelquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat gekocht?
Vandaag heeft alles best laag gestaan..
Thanks! Ga ik ook even mee spelen danquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ben ook nog aan het spelen met de parameters,
als je bij parameters die EMA / MA bijvoorbeeld op respectievelijk 3 en 7 zet, ontstaan er indicatie lijnen in de grafiek... oranje en blauw.. ff heel simpel gezegd.. wanneer oranje de blauwe doorkruist en de overhand neemt ..gaat de prijs wss een duik nemen, omgekeerd dus stijgen. Je kan dan de grafiek op 1m zetten om te kijken wat er gebeurt tot op mini niveau, uiteraard kan je ook 3 min, 5 min etc.
Maar ik moet erbij zeggen er zijn heel veel getallen die je kunt uittesten, en deze markt is echt zo veranderlijk dat het moeilijk is een perfecte parameter te vinden.
uiteraard niet foolproof, maar als je in de buurt komt van perfectie, kan je er naar handelen en zullen je winsten in de long run groter zijn dan verliezen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:20 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Thanks! Ga ik ook even mee spelen dan
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef robin007bond het volgende:
In dit subforum voel ik me nu al helemaal thuis.
Laten we records brekenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef robin007bond het volgende:
In dit subforum voel ik me nu al helemaal thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |