Dat wel, maar zou jij nu nog instappen?quote:
nee. maar aan andere kant.. die TRC pump ging ook door. had daarsell order op 20% winst, maar steeg door tot 120% vorige week. blijft gokkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wel, maar zou jij nu nog instappen?
Kijk m dalenquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:13 schreef WvdL het volgende:
[..]
nee. maar aan andere kant.. die TRC pump ging ook door. had daarsell order op 20% winst, maar steeg door tot 120% vorige week. blijft gokken
quote:
Wat ben je lief in de trollbox, scorpiequote:Scorpie: dutch guys are idiots bringing easy cash to the table with their greedy little eyes
Ik haat die idioten die nederlands praten in de trollbox, of roepen dat er een apart NL kanaal moet komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:27 schreef WvdL het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je lief in de trollbox, scorpie
Dat sowieso.. maar dat geld voor ale niet engels sprekende mensen in die boxquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik haat die idioten die nederlands praten in de trollbox, of roepen dat er een apart NL kanaal moet komen
meestal met pumps toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat er een hoop mensen goed geld hebben verloren op die pump..
of ze zijn er iets te vaak in getuind en 'te laat uitgestapt'quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:39 schreef Stokkie_ het volgende:
Beetje een faalpump.. ik denk dat mensen fontas moe aan t worden zijn
elke trader heeft andere prijzen/verhoudingen :pquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
http://www.cryptocoincharts.info/#jump-ltc-btc
hier staat ie op 34 $ ?
het gaat iedergeval de goede kant opquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:46 schreef WvdL het volgende:
[..]
elke trader heeft andere prijzen/verhoudingen :p
boh.. nare wall op nmc/dollar
Ik zat verdorie te twijfelen om ze te kopen…quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |