Welk programma/wallet gebruik je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:39 schreef Robuustheid het volgende:
Aangezien bitcoin transacties altijd direct plaatsvinden... 1 keer heb ik een transactie via Blockchain gemaakt. Er bleek geen miners fee bijgevoegd te zijn.
https://blockchain.info/t(...)09d8351b1c1ef942e572
Daardoor is de transactie blijkbaar al 3 uur unconfirmed, terwijl het normaal gesproken binnen 10 minuten gebeurt. Worden de transacties zonder miners fee überhaupt nog bevestigd?
Er staat: "Estimated Confirmation Time 3 minutes (queue position 187), maar dat staat al uren. De queue position verschuift iedere keer naar achteren.
Betekent dit dat de bitcoins verloren zijn? Hoe zit het dan met de transactie-id? Die staat toch in de blockchain, lijkt mij?
Ik gebruik zelf de wallet service van Blockchain.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:47 schreef nikao het volgende:
[..]
Welk programma/wallet gebruik je?
Ik heb dit een keer in multibit gehad en hij bleef maar hangen op gezien door 1 peer (vierkantje). Betekent dat die peer de transactie niet doorgezet heeft. Je bitcoins zijn dan niet weg. Immer; je transactie is niet uitgevoerd, dus volgens de blockchain heeft jouw adres nog het oude saldo.
ff je chain resetten doet wonderen
In je wallet bij Accountinstellingen, Standaard Kostenbeleid:quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:58 schreef Robuustheid het volgende:
En bam, hij is erdoor.
Apart. Wel vraag ik mij af hoe je op Blockchain.info transactie-fee kunt meegeven. Die optie vind ik niet echt terug op Blockchain.info.
Nee, op "normaal". Dan blijft het raar waarom hij bij deze transactie geen fee meegaf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In je wallet bij Accountinstellingen, Standaard Kostenbeleid:
[ afbeelding ]
Staat bij jou wellicht op "Laag"?
Ja, dat vind ik zelf ook wel een nadeel aan blockchain.info, ik stel dat liever zelf in.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:29 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Nee, op "normaal". Dan blijft het raar waarom hij bij deze transactie geen fee meegaf.
Toch wel vreemd dat je zelf niet transactiefee naar believen kunt instellen, van ieder willekeurige BTC.
Coins gaan NOOIT verloren op deze manier. Coins kunnen alleen verloren raken doorquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:39 schreef Robuustheid het volgende:
Betekent dit dat de bitcoins verloren zijn?
Nee, juist als een transactie wordt opgenomen in de blockchain (in een block), dan is hij bevestigd. Tot die tijd wordt je transactie her en der door het netwerk verspreid totdat een miner hem include in zijn block. Dat is de eerste confirmation, en ieder volgend block dat daarna wordt gemined is automatisch de volgende confirmation.quote:Hoe zit het dan met de transactie-id? Die staat toch in de blockchain, lijkt mij?
Dat kan daar juist wel: Send Money, Custom, en dan Miner's Fee.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/
Toch wel vreemd dat je zelf niet transactiefee naar believen kunt instellen, van ieder willekeurige BTC.
Maar als die in de blockchain.info-instellingen op "Normaal" staat (zoals bij Robuustheid) zou er toch standaard een fee bij moeten zitten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:42 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Dat kan daar juist wel: Send Money, Custom, en dan Miner's Fee.
Met 'Custom Send' kun je per transactie bepalen hoeveel fee je geeft.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zelf ook wel een nadeel aan blockchain.info, ik stel dat liever zelf in.
Heb ik ook per ongeluk gedaan (te lage fee) toen ik coins naar Danny stuurde. Duurde een eeuwigheidquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:25 schreef BTCFOK het volgende:
Hey jongens, ik heb dit probleem nu ook, en ik had bij ong 7 bitcoins () .0001 miners fee ofzo bij gedaan ( weet niet of dit genoeg is ) maar hij kon de trancactie ook niet vinden op de blockchain ( is dit normaal bij maar 1 peer gezien? ) maar dus ik volgde effe wat hier stond op, dus effe die blockchain herladen op datum vandaag, en wtf? heel die transactie is niet meer te vinden in mijn geschiedenis etc????
iemand raad??
Je bent je geld sowieso niet kwijt, het is OF aangekomen, OF niet aangekomen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef BTCFOK het volgende:
ik ga kapot hier wat is dit man, volledig ontraceerbaar ofwat? freaking veel money kwijt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |