Maybe wel we kapen de rest van de categorie denk ikquote:Op donderdag 28 november 2013 13:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoeft toch geen extra subforum voor?
voorop lopen in achterop lopenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:52 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien eerst een los forum, dat zorgt voor publiciteit.
Dan daarna verder als subforum van AEX.
FOK! mag wel weer eens ergens in voorop lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze altcoins boeien mij helemaal niets, zeker omdat 90% van de waarde momenteel in BitCoin zit, 99% van het nieuws over bitcoin gaat, en 99.99% van de 'cryptocurrency-winkels' alleen bitcoin (gaan) accepteren.
Ik zie het dus zo:
-Bitcoin Topic #x: Nieuws en discussie.
-Cryptocurrencies #x: LTC/NVC/Etc! Praat hier over de handel erin.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Coolquote:Deze altcoins boeien mij helemaal niets, zeker omdat 90% van de waarde momenteel in BitCoin zit, 99% van het nieuws over bitcoin gaat, en 99.99% van de 'cryptocurrency-winkels' alleen bitcoin (gaan) accepteren.
Ik zie het dus zo:
-Bitcoin Topic #x: Nieuws en discussie.
-Cryptocurrencies #x: LTC/NVC/Etc! Praat hier over de handel erin.
Ja. Nu is er veel verwarring in het AEX / Bitcoin en andere cryptocurrencies #70 | Nieuwstopic. (no SC) topic tussen wat precies onder slowchat/daghandel of nieuws/discussie hoort. Ik stel daarom ook voor om dat topic [bitcoin only] te maken, waarbij de andere altcoins kunnen worden besproken in de [cryptocurrencies topic]. Zo is er 0 verwarring.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Is er iemand tegen de huidige opzet dan? Dat we 2 topics hebben?
Het bestaat net, dus geef het een kans.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja. Nu is er veel verwarring in het AEX / Bitcoin en andere cryptocurrencies #70 | Nieuwstopic. (no SC) topic tussen wat precies onder slowchat/daghandel of nieuws/discussie hoort. Ik stel daarom ook voor om dat topic [bitcoin only] te maken, waarbij de andere altcoins kunnen worden besproken in de [cryptocurrencies topic]. Zo is er 0 verwarring.
Als je dat topic leest zie je al dat het 95% over bitcoin gaat.
Doe mij maar 100 bitcoins.quote:Bitcoin, ideeën topic..... wat willen jullie?
+1quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef retorbrapi het volgende:
1 topic Bitcoins, 1 topic altcoins, niet te moeilijk doen vind ik
+1quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef retorbrapi het volgende:
1 topic Bitcoins, 1 topic altcoins, niet te moeilijk doen vind ik
Op het moment niet. En ik gok dat de huidige schommelingen het er niet betrouwbaarder op maken, dus dat het de acceptatie in de weg staat. Er stappen veel mensen in, juist omdat ze er meer euros voor willen.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
het is meer dan alleen speculatie/handel.
Je kan er anders al op diverse plekken mee betalen, er zit redelijk wat techniek achter waar ook veel vragen over komen; waar komen Bitcoins vandaan, hoeveel zijn er, welke wallet te gebruiken, is minen nog rendabel, etc. etc.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:49 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Op het moment niet. En ik gok dat de huidige schommelingen het er niet betrouwbaarder op maken, dus dat het de acceptatie in de weg staat. Er stappen veel mensen in, juist omdat ze er meer euros voor willen.
[ afbeelding ]
De techniek wordt behandeld in het DIG topic, en de rest zit in de OP van het bitcoin-topic? Ik snap dat je het prachtig vind, maar dat vinden goldbugs van goud, en daytraders van opties. Die leven een beetje samen in het AEX forum. Ik vind dat 'jullie' hier moeten blijven, en niet moeten vertrekken. Speculatie en handel is alles wat er nu gebeurt, en dat past hier goed.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan er anders al op diverse plekken mee betalen, er zit redelijk wat techniek achter waar ook veel vragen over komen; waar komen Bitcoins vandaan, hoeveel zijn er, welke wallet te gebruiken, is minen nog rendabel, etc. etc.
Natuurlijk, de handelskant is vooral in het nieuws, maar er is zeker wel meer dan dat.
Dat is jouw mening, het is ondertussen ook gewoon een betaalmiddel, en neemt nog steeds toe in populariteit, dus er is een stuk meer te bespreken dan met goud of opties. Plus zijn er diverse cryptocurrencies met ieder hun voor- en nadelen. Dus je moet het meer als een edelmetalen subje zien dan ipv goud, om in die terminologie te blijven.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef zuchtje het volgende:
[..]
De techniek wordt behandeld in het DIG topic, en de rest zit in de OP van het bitcoin-topic? Ik snap dat je het prachtig vind, maar dat vinden goldbugs van goud, en daytraders van opties. Die leven een beetje samen in het AEX forum. Ik vind dat 'jullie' hier moeten blijven, en niet moeten vertrekken. Speculatie en handel is alles wat er nu gebeurt, en dat past hier goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |