ja, dat hadden camo-pieten moeten zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand nog iets te mekkeren over Sinterklaas en zwarte piet?
[ afbeelding ]
stugge Fries.quote:
Heeft er niks mee te maken, iphone is gewoon kutquote:
Pleonasme...quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken, iphone is gewoon kut
Als je dat in je kast hebt weet ik wel wie jou morgen mee gaat nemenquote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff...
Welke zal ik morgen eens meenemen?
[ afbeelding ]
Zoiets zou me hier nog niet eens echt verbazenquote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff...
Welke zal ik morgen eens meenemen?
[ afbeelding ]
Zulke rednecks in de buurt?quote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zoiets zou me hier nog niet eens echt verbazen
Eigen schuld dikke bult?quote:Op zondag 1 december 2013 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Week zonder phone, zaterdag afspraak in de apple store_!
Dacht 't niet, deed 't op de fiets nog prima, kom ik thuis, is die uitgevallen en wilt die niet meer booten. Dus aan het stroom gelegd, recovery modus, proberen te herstellen en hard reset, geen uitkomst. Zal wel iets met de batterij te maken hebben, slecht contact ofzoquote:
Je hebt Apple rotzooi gekocht... eigen schuld dusquote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dacht 't niet, deed 't op de fiets nog prima, kom ik thuis, is die uitgevallen en wilt die niet meer booten. Dus aan het stroom gelegd, recovery modus, proberen te herstellen en hard reset, geen uitkomst. Zal wel iets met de batterij te maken hebben, slecht contact ofzo
1e probleem met apple sinds 2009, niks te klagenquote:Op zondag 1 december 2013 22:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je hebt Apple rotzooi gekocht... eigen schuld dus
Je telefoon doet het niet meer, en je moet verdomme een afspraak maken om er heen te gaan, en dan ook nog eens een week wachten? Kom op zeg...quote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1e probleem met apple sinds 2009, niks te klagen
Kan 'm ook bij de lokale telefoonboer fixen alleen dan is wel me garantie wegquote:Op zondag 1 december 2013 22:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je telefoon doet het niet meer, en je moet verdomme een afspraak maken om er heen te gaan, en dan ook nog eens een week wachten? Kom op zeg...
Op je 6e al een iPhone hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1e probleem met apple sinds 2009, niks te klagen
quote:
Zit nu voor het eerst sinds mijn 3310 weer aan de Nokia. Echt een top ding.quote:Op zondag 1 december 2013 22:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Samsung! Nog geen enkel probleem gehad behalve een batterij die me niet kan bijhouden.
En de vakantie gaat naar?quote:Op maandag 2 december 2013 12:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik over 3 weekjes weer, kerstvakantie
Heb jij B/M trede ++++23 ofzo???quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD![]()
ff autoverzekeringen aan het vergelijken en ik kan ¤80 per maand goedkoper uitkomen
Nope, 2 jaar schadevrij pasquote:
Ik bedoelde dus min ipv plus....quote:Op maandag 2 december 2013 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, 2 jaar schadevrij pas![]()
Ik betaal nu all-risk ¤117 p/m
Als ik verander van verzekeraar met WA + beperkt casco (auto is nu 7 jaar oud) zou ik incl. inzittendenverzekering komen op ¤49 p/m
Ongeveer ¤70 minder dus per maand. Nogal een slok op de borrel lijkt me.
ff de polis voorwaarden lezen nu
Mijn schadevrije jaren zijn in 2003 afgelopen toen ik naar Brazilië vertrokquote:Op maandag 2 december 2013 12:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus min ipv plus....
117 euro per maand....
All-risk...quote:Op maandag 2 december 2013 12:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn schadevrije jaren zijn in 2003 afgelopen toen ik naar Brazilië vertrok![]()
Moet dus alles weer opnieuw opbouwen
Tja, die roestbak van jouquote:Op maandag 2 december 2013 12:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
All-risk...![]()
Casco...![]()
![]()
Gewoon WA en niks geen gelul.
Heb je die MB niet meer??quote:
2000, en die op de foto is niet die van mij btw. Is gewoon ff 1 die ik gegoogled heb.quote:Op maandag 2 december 2013 12:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je die MB niet meer??
Ja ok, Saab. Welk jaar?
En airco ipv arko?quote:Op maandag 2 december 2013 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
De cruise na 2 kilometer aan en 200 kilometer verderop weer uit...
daar wordt je wel lui van jaquote:Op maandag 2 december 2013 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
De cruise na 2 kilometer aan en 200 kilometer verderop weer uit...
En hoe kan dat?quote:Op maandag 2 december 2013 12:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Drie dubbel genaaid met die kut telefoon abonnementenBetaal ineens 45pm ipv 30 pm
* iPhone kaduukquote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar probeer ik nu dus achter te komen. Wat een pech allemaal dit weekend
Sportschool die zich niet aan contract houd, gymbuddy die te laat komt.quote:Op maandag 2 december 2013 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
* iPhone kaduuk
* ¤45 ipv ¤30 betalen
En verder?
Kras en win!quote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar probeer ik nu dus achter te komen. Wat een pech allemaal dit weekend
Ruilen? Kan ik eindelijk eens in zo'n BMW old timer rijdenquote:Op maandag 2 december 2013 17:56 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een zwaar leven heb je toch ook BB
Ja, dat zou je wel willen zekerquote:Op maandag 2 december 2013 18:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ruilen? Kan ik eindelijk eens in zo'n BMW old timer rijden
Dat is jouw interpretatie, ik weet zeker dat mijn wagen beter is onderhouden dan menigeen. Maar goed, ik hoef mezelf niet te bewijzen tegenover jou.quote:Op maandag 2 december 2013 18:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietBeetje m'n leven wagen in zo'n barrel zeker
Tegenover wie dan wel?quote:Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, ik weet zeker dat mijn wagen beter is onderhouden dan menigeen. Maar goed, ik hoef mezelf niet te bewijzen tegenover jou.
Idd, best wel.quote:
Das niet duur, thanks voor de tipquote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, best wel.
Net ff bij de AHC een beurtje gedaan, voor het eerst dat ik vol syntheet in iets rijdends gooi...![]()
Btw, schappelijk prijsje bij de de Kruiberg:
[ afbeelding ]
24.95 voor 5 liter, ook BMW Longlife 04.![]()
De Kruiberg olie
Ja gaat prima. Afgelopen zaterdag weer naast het Garderegiment Grenadiers op Plein 1813 mogen staan. Was leuke dag weer.quote:
Mooie foto's gezienquote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja gaat prima. Afgelopen zaterdag weer naast het Garderegiment Grenadiers op Plein 1813 mogen staan. Was leuke dag weer.
Uitstekendquote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En met jou dan ER? Hoe bevalt het nieuwe leven?
Goede zaak, enig idee wanneer je weer richting huis mag?quote:Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uitstekend
Mijn werk als huisman bevalt me toppie. Lekker veel sporten.
Op FB niet? Zal toch ergens wel foto's rondslingeren?quote:Op maandag 2 december 2013 21:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja staan een paar mooie op FB. Jammer alleen dat wij niet te zien zijn.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goede zaak, enig idee wanneer je weer richting huis mag?
Ja liep ook veel burgervolk te fotograferen. Ben ff aan t zoeken of ik wat kan vinden.quote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op FB niet? Zal toch ergens wel foto's rondslingeren?
Zeg, nozem,.....jij denkt dat ik nog hotelservice geniet in een luxe-resort?quote:
Je zit gewoon thuis dusquote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, nozem,.....jij denkt dat ik nog hotelservice geniet in een luxe-resort?
In hoeverre ik het volg, snap ik er geen kont van.quote:
8 weken opname zitten er al opquote:Op maandag 2 december 2013 21:55 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
In hoeverre ik het volg, snap ik er geen kont van.
Ben je nou toch niet opgenomen of was het een weekje ontspannen in een hotel met alcoholvrije minibar?
Ja, behoorlijk....quote:Op maandag 2 december 2013 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
8 weken opname zitten er al op
Nu irritant.
Extramuraal dus. Hoeveel contactmomenten per week en met wie?quote:Op maandag 2 december 2013 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
8 weken opname zitten er al op
Nu ambulant.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:58 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Extramuraal dus. Hoeveel contactmomenten per week en met wie?
Kijken ze altijd zo zuur?quote:
Een Euroknaller zal het vast niet zijnquote:Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe heten die knallertjes van Defensie ookalweer, ben de naam kwijt..
Heb 'm alweer, tufla'squote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een Euroknaller zal het vast niet zijn
Dit dus: Nr11C2quote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb 'm alweer, tufla'sofzoiets
= thunderflashquote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb 'm alweer, tufla'sofzoiets
Jep dat was 'm. Nu zoek ik ook nog de naam van een of andere boobytrap met een struikeldraad waar als je er tegenaan komt je een knal krijgt en dan schiet er een flare de lucht in.quote:
Str5uikeldraad lichtsein.quote:Op maandag 2 december 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jep dat was 'm. Nu zoek ik ook nog de naam van een of andere boobytrap met een struikeldraad waar als je er tegenaan komt je een knal krijgt en dan schiet er een flare de lucht in.
Ligt aan de financiering. Ga ervan uit dat je het niet zelf hoeft te betalen maar dat het vergoed wordt?quote:
Wij zijn dus eigenlijk je huiswerk aan 't maken?quote:Op maandag 2 december 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jep dat was 'm. Nu zoek ik ook nog de naam van een of andere boobytrap met een struikeldraad waar als je er tegenaan komt je een knal krijgt en dan schiet er een flare de lucht in.
Ahh zo.quote:Op maandag 2 december 2013 22:05 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ligt aan de financiering. Ga ervan uit dat je het niet zelf hoeft te betalen maar dat het vergoed wordt?
Shit, je hebt me doorquote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Wij zijn dus eigenlijk je huiswerk aan 't maken?Zoek deze zelf maar.
Alhoewel dit vooral vroeger was. Tegenwoordig omvat het eigenlijk hetzelfde.quote:Op maandag 2 december 2013 22:05 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ligt aan de financiering. Ga ervan uit dat je het niet zelf hoeft te betalen maar dat het vergoed wordt?
Je lult al wel een stuk verstandiger.quote:Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh zo.
Klopt idd. Vergoeding gaat via defensie. Ambulant idemdito. Zelfs taxi van woonplaats naar plaats van behandeling vergoeden ze. Dit ivm de nazorgplicht.
Wel in rekening gebracht is een eigen bijdrage van ¤10 per dag. Maar dat is niks met wat een burger betaald voor 1 dag opname
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
19 jaar zwaar gebruik heeft mij wel blijvend hersenletsel opgeleverd
Ik denk 2.5 jaar studeren bij mij ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood Sugar Sex Magik
Nee, dat is de alcohol.quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik denk 2.5 jaar studeren bij mij ook wel
Ongelukje met alcohol en medicijnen gehad trouwens: werd 4 uur niet wakker, moest een huisarts aan te pas komen. Die belde de ambulance.. Vrienden en ouders overstuur. Lekker bezig..quote:
Dafuq?quote:Op maandag 2 december 2013 23:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ongelukje met alcohol en medicijnen gehad trouwens: werd 4 uur niet wakker, moest een huisarts aan te pas komen. Die belde de ambulance.. Vrienden en ouders overstuur. Lekker bezig..
Binnen een maand tijd mag jij niet eens meer aan de shandyquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Sam heeft teveel Breezer achterover geslagen
Wat ben je soms toch ook een stomme lul. Maar ik hou wel van je.quote:Op maandag 2 december 2013 23:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ongelukje met alcohol en medicijnen gehad trouwens: werd 4 uur niet wakker, moest een huisarts aan te pas komen. Die belde de ambulance.. Vrienden en ouders overstuur. Lekker bezig..
Ben benieuwd hoe ze dat gaan handhavenquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Binnen een maand tijd mag jij niet eens meer aan de shandy
[..]
Wat ben je soms toch ook een stomme lul. Maar ik hou wel van je.![]()
Daar zit wat in ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vooral het tijdstip en ik heb nog niet ontbeten.
Gaan, maar wel wat in je geraamte douwen ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Gaan sporten of niet gaan sporten, that's the question![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:17 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmm, ik wacht wel even.
Geen zin om al die huisvrouwen om me heen te hebben
Nee, liever met een flashbangquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aww, wil je even rustig wakker worden met een lekkere massage van BB?
Hoe is het met jou dan?!quote:
Rot op. Ik spreek direct met nibbie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Alle vragen voor Nibb moeten langs zijn manager! Ik dus.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Alle vragen voor Nibb moeten langs zijn manager! Ik dus.
Wat hebben ze geflikt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Wasmachinu het volgende:
Helemaal klaar met die VeVa-apaten. 13 wkn opleiding, baretje binnen en ff max de taaiaap komen uit hangen. Wat een facking blagen man.
Niet echt iets specifieks. Ze kunnen gewoon niks, zijn jong en voelen zich verschrikkelijk het mannetje.quote:
Alsof we dat ruim voor de invoering al niet voorspeld hadden...quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:10 schreef Wasmachinu het volgende:
Het systeem faalt, iedereen kijkt elkaar aan en weet het.
Dat sowieso, maar het begint zich nu aardig te vertalen naar de werkvloer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof we dat ruim voor de invoering al niet voorspeld hadden...
Ja maar...........quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Wasmachinu het volgende:
Helemaal klaar met die VeVa-apaten. 13 wkn opleiding, baretje binnen en ff max de taaiaap komen uit hangen. Wat een facking blagen man.
De meisjes doen het goed.quote:
13 wkn?!?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Wasmachinu het volgende:
Je moest toch aankomenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, vrijdag naar de diëtiste/voedingsdeskundige
Veva 'voordeel'.. Opleiding 2-3 maanden korter maken maar hetzelfde personeel verlangenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:00 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De reguliere AMO is toch 4 maanden; 16 weken?
Vrij rustig. Ja wel weer een projectje. Wanneer weer eens een skype sessie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Redelijk druk. Gij? Nog een snor in je leven?
Ik had in mijn amo; veva instromers... Man man dat doet een groep geen goed. Uit de hoogte doen dat ze het wel wisten en max falen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Wasmachinu het volgende:
Heb liever geen "voordeel" a.k.a nadeel, ben je er tenminste zeker van dat je niks mist en evenveel weet als de rest. Maarja sommige dingen zijn wel goed, KAKO ronden wij bijv. al tijdens VeVa af, zodat dat niet meer in de EVO hoeft.quote:
Kom binnenkort wel weer even reutelen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vrij rustig. Ja wel weer een projectje. Wanneer weer eens een skype sessie?
Leg het maar uit dan. En dan voor beide, zowel declinatie oost als west.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb liever geen "voordeel" a.k.a nadeel, ben je er tenminste zeker van dat je niks mist en evenveel weet als de rest. Maarja sommige dingen zijn wel goed, KAKO ronden wij bijv. al tijdens VeVa af, zodat dat niet meer in de EVO hoeft.
We sluiten het pas het 3e jaar af, dan is examen. Op 't moment is het gewoon kaart verkrijgen, coordinaten inplotten, afstand meten en route lopen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Leg het maar uit dan. En dan voor beide, zowel declinatie oost als west.
Dat heeft dus geen zak te maken met het "ko" deel uit "kako".quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We sluiten het pas het 3e jaar af, dan is examen. Op 't moment is het gewoon kaart verkrijgen, coordinaten inplotten, afstand meten en route lopen.
Ja kompas is momenteel alleen naar een beginpunt verplaatsen met kaart, vanuit daar een hoek zetten en een markant punt vinden, kompas 360 graden en op naar 't volgende punt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zak te maken met het "ko" deel uit "kako".
Dat is padvinderswerk...quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja kompas is momenteel alleen naar een beginpunt verplaatsen met kaart, vanuit daar een hoek zetten en een markant punt vinden, kompas 360 graden en op naar 't volgende punt.
Krijgen we nog niet, zijn pas net begonnen met kompas, volgende week kaartlopen in de nacht, dat eerst afsluitenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is padvinderswerk...![]()
Ik heb het over serieus kako'en met kaart magnetische declinaties, jaarlijkse veranderingen etc.
Ga er maar niet vanuit dat dat wordt aangeleerd op VeVa....quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het over serieus kako'en met kaart magnetische declinaties, jaarlijkse veranderingen etc.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat. Want het is kaartlezen, kako is een ezelsbrug om de omrekening van kaart naar kompas en omgekeerd te maken, echter gaat die vlieger alleen maar op als de kaartmagnetische hoek ten westen van je kaartnoorden ligt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit dat dat wordt aangeleerd op VeVa....
Überhaupt heb ik zelf ook amper les gehad in KaKo. En als het geen KaKo is, dan is het aan de instructeurs om het dan ook geen KaKo te noemen, maar kaartlezen o.i.d.
Ik snap er nu al geen reet meer vanquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat. Want het is kaartlezen, kako is een ezelsbrug om de omrekening van kaart naar kompas en omgekeerd te maken, echter gaat die vlieger alleen maar op als de kaartmagnetische hoek ten westen van je kaartnoorden ligt.
Dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik snap er nu al geen reet meer van
Het Korps is dood. Lang leve het Korps.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Wasmachinu het volgende:
Maar dat kan je ook in een weekendje leren...quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat. Want het is kaartlezen, kako is een ezelsbrug om de omrekening van kaart naar kompas en omgekeerd te maken, echter gaat die vlieger alleen maar op als de kaartmagnetische hoek ten westen van je kaartnoorden ligt.
Zie hierboven ergens, 30 seconden lezen en klaar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar dat kan je ook in een weekendje leren...
Ah, Rave is er. Start graden en mills discussie,quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het Korps is dood. Lang leve het Korps.
Is er een discussie dan? Voor krombaanvuur mills, voor verplaatsingen graden, voor korte snelle verplaatsingen de paracommando-methode.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, Rave is er. Start graden en mills discussie,
Dan is er idd geen discussie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Is er een discussie dan? Voor krombaanvuur mills, voor verplaatsingen graden, voor korte snelle verplaatsingen de paracommando-methode.
Het enige wat nog gezegd kan worden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het Korps is dood. Lang leve het Korps.
Omdat er geen noodzaak is voor mills afgezien van krombaanvuur. En dat valt buiten de belevingswereld van de KL.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan is er idd geen discussie.
Mijn oud marinier opleidingsbud (KMS) had een redelijk uitgesproken mening over het gebruik van mills, dat was hij allemaal niet zo gewend...
Jep, straks zit je dr mee in Vlissingen..quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:59 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Het enige wat nog gezegd kan worden.
Misschien maar tijd voor iets anders.
Mortieren (88mm) kan je meeslepen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
Wie gebruikt er nou krombaanvuur als je ook raketten hebt
Bij ons is elke onderofficier in principe gelegenheidswaarnemer, dan is het wel handig dat je bij het geleerde blijft. Maar komt het in de praktijk vaak voor, neen, nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat er geen noodzaak is voor mills afgezien van krombaanvuur. En dat valt buiten de belevingswereld van de KL.
Raketten is sissy materiaal, dikke boemen willen we hebben. Krombaan ftw.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
Wie gebruikt er nou krombaanvuur als je ook raketten hebt
Ik ben ook gelegenheidswaarnemer. Maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij ons is elke onderofficier in principe gelegenheidswaarnemer, dan is het wel handig dat je bij het geleerde blijft. Maar komt het in de praktijk vaak voor, neen, nooit eigenlijk.
Je wil zien wat je boem doetquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Raketten is sissy materiaal, dikke boemen willen we hebben. Krombaan ftw.
Zo gaat het in de praktijk wel ja...quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben ook gelegenheidswaarnemer. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Gaan we toch directe richting schieten... Oh wacht, tanks kunnen geen krombaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je wil zien wat je boem doet..direct vuur ftw
kan welquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaan we toch directe richting schieten... Oh wacht, tanks kunnen geen krombaan.
http://www.justfuckinggoogleit.com/quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Heeft iemand het tel. nummer van W&S?
google luie drolquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekker bezig Dushi.quote:
sbrsoquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Als het niet op de 1e pagina van Google staat bestaat het niet. Fact.
Staat het welquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Als het niet op de 1e pagina van Google staat bestaat het niet. Fact.
Laat dan maar, ga wel bij de natres..quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Enige zelfredzaamheid is een soort van minimale basiseis zullen we maar zeggen....
Niet heel gek he als je om 10 uur 's avonds gaat bellen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
DIe op defensieforum.nl doet het niet meer
Hoe tekenend...quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat dan maar, ga wel bij de natres..
Sarcasme niet zienquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe tekenend...![]()
Ik ben niet snel van: "de jeugd van tegenwoordig"... maar je kreeg het voorelkaar, chapeau!
Onzin. Elk grapje heeft een kern van waarheid. En lui van onder de 20 zijn gewoon lui.quote:
Al lang als in 10 mins?quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onzin. Elk grapje heeft een kern van waarheid. En lui van onder de 20 zijn gewoon lui.
Zijn we nu weer je huiswerk aan het maken?!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoelaat gaan die lui open? En nee, staat niet op Google.nl
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Te lui om een weerwoord te typen, een fucking smiley lukt nog net...
Nee, waarom zou dit huiswerk zijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zijn we nu weer je huiswerk aan het maken?!
Dan is je maat een luie rukker.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, waarom zou dit huiswerk zijnIs voor een maat van me
Ruim voordat jij onder je vette lappen vandaan bent.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoelaat gaan die lui open? En nee, staat niet op Google.nl
04:30 op, dus? Hoe laat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ruim voordat jij onder je vette lappen vandaan bent.
Pieterquote:
quote:
97 hierquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:43 schreef AchJa het volgende:
Overigens, nog een jaar of vier, dan hebben we figuren met reg nummer 00...![]()
Vandaag kwam er weer zo'n knakker langs, reg nummer 96.... dat is gvd 4 jaar na mijn opkomst....
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:44 schreef Thaboel het volgende:
IK WIL OOK ZO'N BROEK MET VAN DIE ZAKKUH AAN DE ZEIKANT!
Luierquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeiken doe je regelmatig, daar heb jij geen broek voor nodig.
De keeperquote:
Nah, ik ben zo dun dat ik bijna vacuüm trek.quote:
Nonsensquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah, ik ben zo dun dat ik bijna vacuüm trek.
Tja de keer dat je me zag, zag je dubbelquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja de keer dat je me zag, zag je dubbel
Jammer joh.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
![]()
Herinner me er nou niet de hele tijd aan
Uhm. Zowel ik als mk waren erbij en dat mokkel was gewoon bang van je en kwam bij ons navragen of het wel helemaal top met je ging...quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wel bijna gescoord op centraal he, dat moet je wel meerekenen
Onzinquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Uhm. Zowel ik als mk waren erbij en dat mokkel was gewoon bang van je en kwam bij ons navragen of het wel helemaal top met je ging...
Getuigen nr 2 meld zich en moet tevens melden dat hoofdverdachte smallebroeder onder invloed was op tijd van delict en zijn mening niet serieus genomen dient te wordenquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Getuigen nr 2 meld zich en moet tevens melden dat hoofdverdachte smallebroeder onder invloed was op tijd van delict en zijn mening niet serieus genomen dient te worden
Die tas van mij is een Vulcan 2, dat die domme torren het een Crusader noemen moeten hun weten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Oja m.k, die tas van jou zou best nog wel eens de crusader kunnen zijn die ze in opleiding krijgen, heb ze wel met die beige zien lopen namelijk vorige keer, veva krijgt allemaal een andere tas ook met NFP
Wat de neuk is het verschil, ze zien er hetzelfde uitquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef m.k het volgende:
Ik kan op de bovenste foto niet zien of het een crusader of een vulcan is vandaar
Heb ik je al eens laten zien blindequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat de neuk is het verschil, ze zien er hetzelfde uit
Dan weet ik niet wtf wij voor ding krijgen, achja maakt ook niet uit. Blijft een kut ding vooral met een vol pukkeltje onder de topflapquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef m.k het volgende:
Maar speciaal voor dikke dirk doen we het nog een keer
crusader:
http://www.militaire-uitr(...)photos/screen/40.png
vulcan:
http://www.special-gear.com/images/Berghaus_vulcan.jpg
Zei meneer over de beste rugzak die geld kan kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |