Het Korps is dood. Lang leve het Korps.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Wasmachinu het volgende:
Helemaal klaar met die VeVa-apaten. 13 wkn opleiding, baretje binnen en ff max de taaiaap komen uit hangen. Wat een facking blagen man.
Maar dat kan je ook in een weekendje leren...quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat. Want het is kaartlezen, kako is een ezelsbrug om de omrekening van kaart naar kompas en omgekeerd te maken, echter gaat die vlieger alleen maar op als de kaartmagnetische hoek ten westen van je kaartnoorden ligt.
Zie hierboven ergens, 30 seconden lezen en klaar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar dat kan je ook in een weekendje leren...
Ah, Rave is er. Start graden en mills discussie,quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het Korps is dood. Lang leve het Korps.
Is er een discussie dan? Voor krombaanvuur mills, voor verplaatsingen graden, voor korte snelle verplaatsingen de paracommando-methode.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, Rave is er. Start graden en mills discussie,
Dan is er idd geen discussie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Is er een discussie dan? Voor krombaanvuur mills, voor verplaatsingen graden, voor korte snelle verplaatsingen de paracommando-methode.
Het enige wat nog gezegd kan worden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het Korps is dood. Lang leve het Korps.
Omdat er geen noodzaak is voor mills afgezien van krombaanvuur. En dat valt buiten de belevingswereld van de KL.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan is er idd geen discussie.
Mijn oud marinier opleidingsbud (KMS) had een redelijk uitgesproken mening over het gebruik van mills, dat was hij allemaal niet zo gewend...
Jep, straks zit je dr mee in Vlissingen..quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:59 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Het enige wat nog gezegd kan worden.
Misschien maar tijd voor iets anders.
Mortieren (88mm) kan je meeslepen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
Wie gebruikt er nou krombaanvuur als je ook raketten hebt
Bij ons is elke onderofficier in principe gelegenheidswaarnemer, dan is het wel handig dat je bij het geleerde blijft. Maar komt het in de praktijk vaak voor, neen, nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat er geen noodzaak is voor mills afgezien van krombaanvuur. En dat valt buiten de belevingswereld van de KL.
Raketten is sissy materiaal, dikke boemen willen we hebben. Krombaan ftw.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
Wie gebruikt er nou krombaanvuur als je ook raketten hebt
Ik ben ook gelegenheidswaarnemer. Maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij ons is elke onderofficier in principe gelegenheidswaarnemer, dan is het wel handig dat je bij het geleerde blijft. Maar komt het in de praktijk vaak voor, neen, nooit eigenlijk.
Je wil zien wat je boem doetquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Raketten is sissy materiaal, dikke boemen willen we hebben. Krombaan ftw.
Zo gaat het in de praktijk wel ja...quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben ook gelegenheidswaarnemer. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Gaan we toch directe richting schieten... Oh wacht, tanks kunnen geen krombaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je wil zien wat je boem doet..direct vuur ftw
kan welquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaan we toch directe richting schieten... Oh wacht, tanks kunnen geen krombaan.
http://www.justfuckinggoogleit.com/quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Heeft iemand het tel. nummer van W&S?
google luie drolquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekker bezig Dushi.quote:
sbrsoquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Als het niet op de 1e pagina van Google staat bestaat het niet. Fact.
Staat het welquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Als het niet op de 1e pagina van Google staat bestaat het niet. Fact.
Laat dan maar, ga wel bij de natres..quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Enige zelfredzaamheid is een soort van minimale basiseis zullen we maar zeggen....
Niet heel gek he als je om 10 uur 's avonds gaat bellen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
DIe op defensieforum.nl doet het niet meer
Hoe tekenend...quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat dan maar, ga wel bij de natres..
Sarcasme niet zienquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe tekenend...![]()
Ik ben niet snel van: "de jeugd van tegenwoordig"... maar je kreeg het voorelkaar, chapeau!
Onzin. Elk grapje heeft een kern van waarheid. En lui van onder de 20 zijn gewoon lui.quote:
Al lang als in 10 mins?quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onzin. Elk grapje heeft een kern van waarheid. En lui van onder de 20 zijn gewoon lui.
Zijn we nu weer je huiswerk aan het maken?!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoelaat gaan die lui open? En nee, staat niet op Google.nl
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Te lui om een weerwoord te typen, een fucking smiley lukt nog net...
Nee, waarom zou dit huiswerk zijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zijn we nu weer je huiswerk aan het maken?!
Dan is je maat een luie rukker.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, waarom zou dit huiswerk zijnIs voor een maat van me
Ruim voordat jij onder je vette lappen vandaan bent.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoelaat gaan die lui open? En nee, staat niet op Google.nl
04:30 op, dus? Hoe laat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ruim voordat jij onder je vette lappen vandaan bent.
Pieterquote:
quote:
97 hierquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:43 schreef AchJa het volgende:
Overigens, nog een jaar of vier, dan hebben we figuren met reg nummer 00...![]()
Vandaag kwam er weer zo'n knakker langs, reg nummer 96.... dat is gvd 4 jaar na mijn opkomst....
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:44 schreef Thaboel het volgende:
IK WIL OOK ZO'N BROEK MET VAN DIE ZAKKUH AAN DE ZEIKANT!
Luierquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeiken doe je regelmatig, daar heb jij geen broek voor nodig.
De keeperquote:
Nah, ik ben zo dun dat ik bijna vacuüm trek.quote:
Nonsensquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah, ik ben zo dun dat ik bijna vacuüm trek.
Tja de keer dat je me zag, zag je dubbelquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja de keer dat je me zag, zag je dubbel
Jammer joh.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
![]()
Herinner me er nou niet de hele tijd aan
Uhm. Zowel ik als mk waren erbij en dat mokkel was gewoon bang van je en kwam bij ons navragen of het wel helemaal top met je ging...quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wel bijna gescoord op centraal he, dat moet je wel meerekenen
Onzinquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Uhm. Zowel ik als mk waren erbij en dat mokkel was gewoon bang van je en kwam bij ons navragen of het wel helemaal top met je ging...
Getuigen nr 2 meld zich en moet tevens melden dat hoofdverdachte smallebroeder onder invloed was op tijd van delict en zijn mening niet serieus genomen dient te wordenquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Getuigen nr 2 meld zich en moet tevens melden dat hoofdverdachte smallebroeder onder invloed was op tijd van delict en zijn mening niet serieus genomen dient te worden
Die tas van mij is een Vulcan 2, dat die domme torren het een Crusader noemen moeten hun weten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Oja m.k, die tas van jou zou best nog wel eens de crusader kunnen zijn die ze in opleiding krijgen, heb ze wel met die beige zien lopen namelijk vorige keer, veva krijgt allemaal een andere tas ook met NFP
Wat de neuk is het verschil, ze zien er hetzelfde uitquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef m.k het volgende:
Ik kan op de bovenste foto niet zien of het een crusader of een vulcan is vandaar
Heb ik je al eens laten zien blindequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat de neuk is het verschil, ze zien er hetzelfde uit
Dan weet ik niet wtf wij voor ding krijgen, achja maakt ook niet uit. Blijft een kut ding vooral met een vol pukkeltje onder de topflapquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef m.k het volgende:
Maar speciaal voor dikke dirk doen we het nog een keer
crusader:
http://www.militaire-uitr(...)photos/screen/40.png
vulcan:
http://www.special-gear.com/images/Berghaus_vulcan.jpg
Zei meneer over de beste rugzak die geld kan kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |