13 wkn?!?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Wasmachinu het volgende:
Helemaal klaar met die VeVa-apaten. 13 wkn opleiding, baretje binnen en ff max de taaiaap komen uit hangen. Wat een facking blagen man.
Je moest toch aankomenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, vrijdag naar de diëtiste/voedingsdeskundige
Veva 'voordeel'.. Opleiding 2-3 maanden korter maken maar hetzelfde personeel verlangenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:00 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De reguliere AMO is toch 4 maanden; 16 weken?
Vrij rustig. Ja wel weer een projectje. Wanneer weer eens een skype sessie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Redelijk druk. Gij? Nog een snor in je leven?
Ik had in mijn amo; veva instromers... Man man dat doet een groep geen goed. Uit de hoogte doen dat ze het wel wisten en max falen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Wasmachinu het volgende:
Helemaal klaar met die VeVa-apaten. 13 wkn opleiding, baretje binnen en ff max de taaiaap komen uit hangen. Wat een facking blagen man.
Heb liever geen "voordeel" a.k.a nadeel, ben je er tenminste zeker van dat je niks mist en evenveel weet als de rest. Maarja sommige dingen zijn wel goed, KAKO ronden wij bijv. al tijdens VeVa af, zodat dat niet meer in de EVO hoeft.quote:
Kom binnenkort wel weer even reutelen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vrij rustig. Ja wel weer een projectje. Wanneer weer eens een skype sessie?
Leg het maar uit dan. En dan voor beide, zowel declinatie oost als west.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb liever geen "voordeel" a.k.a nadeel, ben je er tenminste zeker van dat je niks mist en evenveel weet als de rest. Maarja sommige dingen zijn wel goed, KAKO ronden wij bijv. al tijdens VeVa af, zodat dat niet meer in de EVO hoeft.
We sluiten het pas het 3e jaar af, dan is examen. Op 't moment is het gewoon kaart verkrijgen, coordinaten inplotten, afstand meten en route lopen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Leg het maar uit dan. En dan voor beide, zowel declinatie oost als west.
Dat heeft dus geen zak te maken met het "ko" deel uit "kako".quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We sluiten het pas het 3e jaar af, dan is examen. Op 't moment is het gewoon kaart verkrijgen, coordinaten inplotten, afstand meten en route lopen.
Ja kompas is momenteel alleen naar een beginpunt verplaatsen met kaart, vanuit daar een hoek zetten en een markant punt vinden, kompas 360 graden en op naar 't volgende punt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zak te maken met het "ko" deel uit "kako".
Dat is padvinderswerk...quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja kompas is momenteel alleen naar een beginpunt verplaatsen met kaart, vanuit daar een hoek zetten en een markant punt vinden, kompas 360 graden en op naar 't volgende punt.
Krijgen we nog niet, zijn pas net begonnen met kompas, volgende week kaartlopen in de nacht, dat eerst afsluitenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is padvinderswerk...![]()
Ik heb het over serieus kako'en met kaart magnetische declinaties, jaarlijkse veranderingen etc.
Ga er maar niet vanuit dat dat wordt aangeleerd op VeVa....quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het over serieus kako'en met kaart magnetische declinaties, jaarlijkse veranderingen etc.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat. Want het is kaartlezen, kako is een ezelsbrug om de omrekening van kaart naar kompas en omgekeerd te maken, echter gaat die vlieger alleen maar op als de kaartmagnetische hoek ten westen van je kaartnoorden ligt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit dat dat wordt aangeleerd op VeVa....
Überhaupt heb ik zelf ook amper les gehad in KaKo. En als het geen KaKo is, dan is het aan de instructeurs om het dan ook geen KaKo te noemen, maar kaartlezen o.i.d.
Ik snap er nu al geen reet meer vanquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat. Want het is kaartlezen, kako is een ezelsbrug om de omrekening van kaart naar kompas en omgekeerd te maken, echter gaat die vlieger alleen maar op als de kaartmagnetische hoek ten westen van je kaartnoorden ligt.
Dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik snap er nu al geen reet meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |