Heb 'm alweer, tufla'squote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een Euroknaller zal het vast niet zijn
Dit dus: Nr11C2quote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb 'm alweer, tufla'sofzoiets
= thunderflashquote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb 'm alweer, tufla'sofzoiets
Jep dat was 'm. Nu zoek ik ook nog de naam van een of andere boobytrap met een struikeldraad waar als je er tegenaan komt je een knal krijgt en dan schiet er een flare de lucht in.quote:
Str5uikeldraad lichtsein.quote:Op maandag 2 december 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jep dat was 'm. Nu zoek ik ook nog de naam van een of andere boobytrap met een struikeldraad waar als je er tegenaan komt je een knal krijgt en dan schiet er een flare de lucht in.
Ligt aan de financiering. Ga ervan uit dat je het niet zelf hoeft te betalen maar dat het vergoed wordt?quote:
Wij zijn dus eigenlijk je huiswerk aan 't maken?quote:Op maandag 2 december 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jep dat was 'm. Nu zoek ik ook nog de naam van een of andere boobytrap met een struikeldraad waar als je er tegenaan komt je een knal krijgt en dan schiet er een flare de lucht in.
Ahh zo.quote:Op maandag 2 december 2013 22:05 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ligt aan de financiering. Ga ervan uit dat je het niet zelf hoeft te betalen maar dat het vergoed wordt?
Shit, je hebt me doorquote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Wij zijn dus eigenlijk je huiswerk aan 't maken?Zoek deze zelf maar.
Alhoewel dit vooral vroeger was. Tegenwoordig omvat het eigenlijk hetzelfde.quote:Op maandag 2 december 2013 22:05 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ligt aan de financiering. Ga ervan uit dat je het niet zelf hoeft te betalen maar dat het vergoed wordt?
Je lult al wel een stuk verstandiger.quote:Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh zo.
Klopt idd. Vergoeding gaat via defensie. Ambulant idemdito. Zelfs taxi van woonplaats naar plaats van behandeling vergoeden ze. Dit ivm de nazorgplicht.
Wel in rekening gebracht is een eigen bijdrage van ¤10 per dag. Maar dat is niks met wat een burger betaald voor 1 dag opname
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
19 jaar zwaar gebruik heeft mij wel blijvend hersenletsel opgeleverd
Ik denk 2.5 jaar studeren bij mij ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood Sugar Sex Magik
Nee, dat is de alcohol.quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik denk 2.5 jaar studeren bij mij ook wel
Ongelukje met alcohol en medicijnen gehad trouwens: werd 4 uur niet wakker, moest een huisarts aan te pas komen. Die belde de ambulance.. Vrienden en ouders overstuur. Lekker bezig..quote:
Dafuq?quote:Op maandag 2 december 2013 23:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ongelukje met alcohol en medicijnen gehad trouwens: werd 4 uur niet wakker, moest een huisarts aan te pas komen. Die belde de ambulance.. Vrienden en ouders overstuur. Lekker bezig..
Binnen een maand tijd mag jij niet eens meer aan de shandyquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Sam heeft teveel Breezer achterover geslagen
Wat ben je soms toch ook een stomme lul. Maar ik hou wel van je.quote:Op maandag 2 december 2013 23:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ongelukje met alcohol en medicijnen gehad trouwens: werd 4 uur niet wakker, moest een huisarts aan te pas komen. Die belde de ambulance.. Vrienden en ouders overstuur. Lekker bezig..
Ben benieuwd hoe ze dat gaan handhavenquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Binnen een maand tijd mag jij niet eens meer aan de shandy
[..]
Wat ben je soms toch ook een stomme lul. Maar ik hou wel van je.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |