Ja gaat prima. Afgelopen zaterdag weer naast het Garderegiment Grenadiers op Plein 1813 mogen staan. Was leuke dag weer.quote:
Mooie foto's gezienquote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja gaat prima. Afgelopen zaterdag weer naast het Garderegiment Grenadiers op Plein 1813 mogen staan. Was leuke dag weer.
Uitstekendquote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En met jou dan ER? Hoe bevalt het nieuwe leven?
Goede zaak, enig idee wanneer je weer richting huis mag?quote:Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uitstekend
Mijn werk als huisman bevalt me toppie. Lekker veel sporten.
Op FB niet? Zal toch ergens wel foto's rondslingeren?quote:Op maandag 2 december 2013 21:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja staan een paar mooie op FB. Jammer alleen dat wij niet te zien zijn.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goede zaak, enig idee wanneer je weer richting huis mag?
Ja liep ook veel burgervolk te fotograferen. Ben ff aan t zoeken of ik wat kan vinden.quote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op FB niet? Zal toch ergens wel foto's rondslingeren?
Zeg, nozem,.....jij denkt dat ik nog hotelservice geniet in een luxe-resort?quote:
Je zit gewoon thuis dusquote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, nozem,.....jij denkt dat ik nog hotelservice geniet in een luxe-resort?
In hoeverre ik het volg, snap ik er geen kont van.quote:
8 weken opname zitten er al opquote:Op maandag 2 december 2013 21:55 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
In hoeverre ik het volg, snap ik er geen kont van.
Ben je nou toch niet opgenomen of was het een weekje ontspannen in een hotel met alcoholvrije minibar?
Ja, behoorlijk....quote:Op maandag 2 december 2013 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
8 weken opname zitten er al op
Nu irritant.
Extramuraal dus. Hoeveel contactmomenten per week en met wie?quote:Op maandag 2 december 2013 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
8 weken opname zitten er al op
Nu ambulant.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:58 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Extramuraal dus. Hoeveel contactmomenten per week en met wie?
Kijken ze altijd zo zuur?quote:
Een Euroknaller zal het vast niet zijnquote:Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe heten die knallertjes van Defensie ookalweer, ben de naam kwijt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |