Gladgeschorenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..], wilde eigenlijk nog een tanktop om m'n gladgeschoren oksels te showen
Ik kan 't tenminste zien als ik naar beneden kijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gladgeschoren![]()
Je eerste schaamhaar moet nog tevoorschijn komen.
Ik niet. Maar dat komt doordat ik het bijhoud ipv waar jij op doelt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan 't tenminste zien als ik naar beneden kijk
kquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dat komt doordat ik het bijhoud ipv waar jij op doelt.
hup hup, kijken!quote:
In CT op Plein 1813 gestaan. Leuke gebeuren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:33 schreef Pumatje het volgende:
Kijkt iemand anders 200 jaar koninkrijk? Marine alom aanwezig, alle 18 roeiboten zijn ingezet.
Haha en opeens hou je nog meer van haar?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:22 schreef Royyy het volgende:
Gister voor het eerst bij de ouders van m'n vriendin thuis geweest, zijn het verdomme gewoon miljonairs![]()
![]()
Zo'n saaie film datquote:
Gelukkig hebben ze meer overwicht bij wegcontroles dan 19-jarige beroepsmilitairen...quote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef Awsom het volgende:
http://43mechbrig.nl/wp-content/uploads/2013/11/DVHN-Natres.pdf
"Reservisten zijn geen beroepsmilitairen, maar betaalde hobbyisten."
Lekker denigrerend
Idem. Laturquote:Op zondag 1 december 2013 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooi weertje
Mooie dag om te sporten. Laters!
Zijn voetballers zo goed in, bijna aan het einde van een potje.quote:
Ik voetbal nietquote:Op zondag 1 december 2013 13:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zijn voetballers zo goed in, bijna aan het einde van een potje.
Squat PR verbeterdquote:Op zondag 1 december 2013 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag dan uitgevroten?
Die kan achter in de rij aansluiten.quote:Op zondag 1 december 2013 04:38 schreef Thaboel het volgende:
Laat ze verdomme ook eens slim omgaan met geld. Vanavond weer met een marnalg gepraat die ermee stopt omdat het gewoon niet meer leuk is.
Wat is jouw planning? DM evt.quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die kan achter in de rij aansluiten.
Sammie heeft een nieuwe navy-seal poetsborstelt.quote:Op zondag 1 december 2013 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, wie gaat deze week mijn schoenen poetsen?
Peppie hoorquote:Op zondag 1 december 2013 15:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sammie heeft een nieuwe navy-seal poetsborstelt.
Moet wel. Is van hoogwaardig pisbakken staal.quote:Op zondag 1 december 2013 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Peppie hoorDoet ie het ook onder water?
Ik kan niet wachten, waar kan ik mijn kisten afleveren?quote:Op zondag 1 december 2013 15:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moet wel. Is van hoogwaardig pisbakken staal.
Pr. peppielaan ofzoietsquote:Op zondag 1 december 2013 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, waar kan ik mijn kisten afleveren?
Dan zou het zo gebeurt moeten zijnquote:
liever niet. Een bon krijgen omdat je in een file staat?quote:Op zondag 1 december 2013 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt dit naar Nederland?
Dat hangt er maar net vanaf wat er "photo enforced" isquote:Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
liever niet. Een bon krijgen omdat je in een file staat?
jij doelde op de minimum snelheid.quote:Op zondag 1 december 2013 18:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf wat er "photo enforced" is
Inderdaad, maar ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat het "photo enforced" bordje over de maximum snelheid gaat.quote:
Daar misschien wel.quote:Op zondag 1 december 2013 18:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat het "photo enforced" bordje over de maximum snelheid gaat.
juistem. Want je weet het. regel is regel.quote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, dat zou hier inderdaad wel eens anders gebruikt kunnen gaan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |