Gladgeschorenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..], wilde eigenlijk nog een tanktop om m'n gladgeschoren oksels te showen
Ik kan 't tenminste zien als ik naar beneden kijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gladgeschoren![]()
Je eerste schaamhaar moet nog tevoorschijn komen.
Ik niet. Maar dat komt doordat ik het bijhoud ipv waar jij op doelt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan 't tenminste zien als ik naar beneden kijk
kquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dat komt doordat ik het bijhoud ipv waar jij op doelt.
hup hup, kijken!quote:
In CT op Plein 1813 gestaan. Leuke gebeuren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:33 schreef Pumatje het volgende:
Kijkt iemand anders 200 jaar koninkrijk? Marine alom aanwezig, alle 18 roeiboten zijn ingezet.
Haha en opeens hou je nog meer van haar?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:22 schreef Royyy het volgende:
Gister voor het eerst bij de ouders van m'n vriendin thuis geweest, zijn het verdomme gewoon miljonairs![]()
![]()
Zo'n saaie film datquote:
Gelukkig hebben ze meer overwicht bij wegcontroles dan 19-jarige beroepsmilitairen...quote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef Awsom het volgende:
http://43mechbrig.nl/wp-content/uploads/2013/11/DVHN-Natres.pdf
"Reservisten zijn geen beroepsmilitairen, maar betaalde hobbyisten."
Lekker denigrerend
Idem. Laturquote:Op zondag 1 december 2013 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooi weertje
Mooie dag om te sporten. Laters!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |