Zo'n puntensysteem waar je extra punten moet bijkopen wil je je bamboe saladepakket compleet maken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:55 schreef EllaN het volgende:
Wat zou er dit jaar in het def-kerstpakket zitten?
Neen, het geld is wat beperkt mijn zoon. Ik verhuis bovendien naar m'n kamer in Nijmegen (eindelijk). Dus ik moet mijn financiën strak in de gaten houdenquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zo'n puntensysteem waar je extra punten moet bijkopen wil je je bamboe saladepakket compleet maken.
Owh, dus voor advies hoef ik niet bij jou te zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, het geld is wat beperkt mijn zoon. Ik verhuis bovendien naar m'n kamer in Nijmegen (eindelijk). Dus ik moet mijn financiën strak in de gaten houden
Jawel, altijdquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Owh, dus voor advies hoef ik niet bij jou te zijn?
Ja, anders kom ik voor je raam staan en kijk ik met een verkrachterige blik naar binnen totdat je me binnenlaat of de politie of kmar beltquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet ik het altijd eerst aan jou vragen voordat ik iets aanschaf?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, anders kom ik voor je raam staan en kijk ik met een verkrachterige blik naar binnen totdat je me binnenlaat of de politie of kmar belt
Dacht dat er niet geroeid mocht worden omdat er een klein golfslagje staat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:33 schreef Pumatje het volgende:
Kijkt iemand anders 200 jaar koninkrijk? Marine alom aanwezig, alle 18 roeiboten zijn ingezet.
http://shipfinder.co/quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:33 schreef Pumatje het volgende:
Kijkt iemand anders 200 jaar koninkrijk? Marine alom aanwezig, alle 18 roeiboten zijn ingezet.
Wat een ellende.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:33 schreef Pumatje het volgende:
Ik zou dit nog beter kunnen regisseren dat dit.. godverdomme is dit nu de Nederlandse film en theater wereld?quote:
Zijn best wat 'militaire' bootjes verspreid door nederland.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://shipfinder.co/
Hier kun je zien wat er voor de kust ligt.
de catagorisering is vrij ruim op dergelijke sitesquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zijn best wat 'militaire' bootjes verspreid door nederland.
Dacht ik alquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
de catagorisering is vrij ruim op dergelijke sites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |