ja, dat hadden camo-pieten moeten zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand nog iets te mekkeren over Sinterklaas en zwarte piet?
[ afbeelding ]
stugge Fries.quote:
Heeft er niks mee te maken, iphone is gewoon kutquote:
Pleonasme...quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken, iphone is gewoon kut
Als je dat in je kast hebt weet ik wel wie jou morgen mee gaat nemenquote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff...
Welke zal ik morgen eens meenemen?
[ afbeelding ]
Zoiets zou me hier nog niet eens echt verbazenquote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff...
Welke zal ik morgen eens meenemen?
[ afbeelding ]
Zulke rednecks in de buurt?quote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zoiets zou me hier nog niet eens echt verbazen
Eigen schuld dikke bult?quote:Op zondag 1 december 2013 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Week zonder phone, zaterdag afspraak in de apple store_!
Dacht 't niet, deed 't op de fiets nog prima, kom ik thuis, is die uitgevallen en wilt die niet meer booten. Dus aan het stroom gelegd, recovery modus, proberen te herstellen en hard reset, geen uitkomst. Zal wel iets met de batterij te maken hebben, slecht contact ofzoquote:
Je hebt Apple rotzooi gekocht... eigen schuld dusquote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dacht 't niet, deed 't op de fiets nog prima, kom ik thuis, is die uitgevallen en wilt die niet meer booten. Dus aan het stroom gelegd, recovery modus, proberen te herstellen en hard reset, geen uitkomst. Zal wel iets met de batterij te maken hebben, slecht contact ofzo
1e probleem met apple sinds 2009, niks te klagenquote:Op zondag 1 december 2013 22:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je hebt Apple rotzooi gekocht... eigen schuld dus
Je telefoon doet het niet meer, en je moet verdomme een afspraak maken om er heen te gaan, en dan ook nog eens een week wachten? Kom op zeg...quote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1e probleem met apple sinds 2009, niks te klagen
Kan 'm ook bij de lokale telefoonboer fixen alleen dan is wel me garantie wegquote:Op zondag 1 december 2013 22:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je telefoon doet het niet meer, en je moet verdomme een afspraak maken om er heen te gaan, en dan ook nog eens een week wachten? Kom op zeg...
Op je 6e al een iPhone hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1e probleem met apple sinds 2009, niks te klagen
quote:
Zit nu voor het eerst sinds mijn 3310 weer aan de Nokia. Echt een top ding.quote:Op zondag 1 december 2013 22:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Samsung! Nog geen enkel probleem gehad behalve een batterij die me niet kan bijhouden.
En de vakantie gaat naar?quote:Op maandag 2 december 2013 12:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik over 3 weekjes weer, kerstvakantie
Heb jij B/M trede ++++23 ofzo???quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD![]()
ff autoverzekeringen aan het vergelijken en ik kan ¤80 per maand goedkoper uitkomen
Nope, 2 jaar schadevrij pasquote:
Ik bedoelde dus min ipv plus....quote:Op maandag 2 december 2013 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, 2 jaar schadevrij pas![]()
Ik betaal nu all-risk ¤117 p/m
Als ik verander van verzekeraar met WA + beperkt casco (auto is nu 7 jaar oud) zou ik incl. inzittendenverzekering komen op ¤49 p/m
Ongeveer ¤70 minder dus per maand. Nogal een slok op de borrel lijkt me.
ff de polis voorwaarden lezen nu
Mijn schadevrije jaren zijn in 2003 afgelopen toen ik naar Brazilië vertrokquote:Op maandag 2 december 2013 12:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus min ipv plus....
117 euro per maand....
All-risk...quote:Op maandag 2 december 2013 12:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn schadevrije jaren zijn in 2003 afgelopen toen ik naar Brazilië vertrok![]()
Moet dus alles weer opnieuw opbouwen
Tja, die roestbak van jouquote:Op maandag 2 december 2013 12:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
All-risk...![]()
Casco...![]()
![]()
Gewoon WA en niks geen gelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |