Heb je die MB niet meer??quote:
2000, en die op de foto is niet die van mij btw. Is gewoon ff 1 die ik gegoogled heb.quote:Op maandag 2 december 2013 12:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je die MB niet meer??
Ja ok, Saab. Welk jaar?
En airco ipv arko?quote:Op maandag 2 december 2013 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
De cruise na 2 kilometer aan en 200 kilometer verderop weer uit...
daar wordt je wel lui van jaquote:Op maandag 2 december 2013 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
De cruise na 2 kilometer aan en 200 kilometer verderop weer uit...
En hoe kan dat?quote:Op maandag 2 december 2013 12:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Drie dubbel genaaid met die kut telefoon abonnementenBetaal ineens 45pm ipv 30 pm
* iPhone kaduukquote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar probeer ik nu dus achter te komen. Wat een pech allemaal dit weekend
Sportschool die zich niet aan contract houd, gymbuddy die te laat komt.quote:Op maandag 2 december 2013 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
* iPhone kaduuk
* ¤45 ipv ¤30 betalen
En verder?
Kras en win!quote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar probeer ik nu dus achter te komen. Wat een pech allemaal dit weekend
Ruilen? Kan ik eindelijk eens in zo'n BMW old timer rijdenquote:Op maandag 2 december 2013 17:56 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een zwaar leven heb je toch ook BB
Ja, dat zou je wel willen zekerquote:Op maandag 2 december 2013 18:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ruilen? Kan ik eindelijk eens in zo'n BMW old timer rijden
Dat is jouw interpretatie, ik weet zeker dat mijn wagen beter is onderhouden dan menigeen. Maar goed, ik hoef mezelf niet te bewijzen tegenover jou.quote:Op maandag 2 december 2013 18:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietBeetje m'n leven wagen in zo'n barrel zeker
Tegenover wie dan wel?quote:Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, ik weet zeker dat mijn wagen beter is onderhouden dan menigeen. Maar goed, ik hoef mezelf niet te bewijzen tegenover jou.
Idd, best wel.quote:
Das niet duur, thanks voor de tipquote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, best wel.
Net ff bij de AHC een beurtje gedaan, voor het eerst dat ik vol syntheet in iets rijdends gooi...![]()
Btw, schappelijk prijsje bij de de Kruiberg:
[ afbeelding ]
24.95 voor 5 liter, ook BMW Longlife 04.![]()
De Kruiberg olie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |