quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
De Testarossa heeft de tand des tijds niet echt overleefd nee...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja ok, toen was het een mooie auto... Nou is het een walgelijke bak...
Cadeauquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Lemans24 het volgende:
Kado's of cadeau's, wat gebruiken jullie?
Snap ook niet waarom die die niet aanpast..quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:21 schreef Lemans24 het volgende:
Aspect ratio van dat plaatje klopt trouwens niet. En dat is zonde.
zelfde met bureau.quote:
Kadoquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Lemans24 het volgende:
Dat dus. De originele Franse spelling zoals ik het op school geleerd heb.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
plaatje aangepast en nog blijft de verhouding verkeerd
Wissel je nou een vrouw in voor Sonny en Tubbs? (is toch tubbs?)quote:
Makkelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wissel je nou een vrouw in voor Sonny en Tubbs? (is toch tubbs?)
Ik hoorde vanmiddag weer eens een heerlijk nummer... al een hele oude, maar toch..quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
Dit is trouwens een heerlijk nummer![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag weer eens een heerlijk nummer... al een hele oude, maar toch..
Zo iets denk ik ook bij jouw liedje nadat ik em net even een stukje geluisterd heb...quote:
Is dit beter?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo iets denk ik ook bij jouw liedje nadat ik em net even een stukje geluisterd heb...
Klinkt beter maar nog niet geweldigquote:
Doet Disney ook weer goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef Lemans24 het volgende:
Over film gesproken: Catching Fire en Frozen gaan heel goed dit weekend in de VS. Beste Thanksgiving ooit daar.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klinkt beter maar nog niet geweldig
Beste wat je tot nu toe gepost hebtquote:
Ja, hun beste (animated) opening ooit. Verbreekt het stokoude record van Toy Story 2.quote:
Als ik dit op de radio hoor, verwissel ik snel van station. Wat een afgrijselijk nummer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Beste wat je tot nu toe gepost hebt![]()
maar dit is beter![]()
quote:
Haar stem is net zo afgrijselijk als van Birdy en Sandra van Nieuweland. Brrrrrquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar moest ik erg aan wennen. Ik vind em niet slecht, maar ook niet geweldig.
Maar volgens mij zit er geen vrouwen stem in the killers?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haar stem is net zo afgrijselijk als van Birdy en Sandra van Nieuweland. Brrrrr
Niet in de The Killers neequote:Op zaterdag 30 november 2013 23:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar volgens mij zit er geen vrouwen stem in the killers?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft iemand de 24uurs clip van Pharrel Williams Happy al gekeken?
Hij beheerst alle (zang)technieken redelijk goed. Hij lijkt er ook flink vooruit op zijn gegaan sinds zijn N.E.R.D project.quote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Als producer is hij geniaal. Als zanger komt het er niet altijd even goed uit
N.E.R.D is ook super. Heb 3cd's van ze. Voogens mij zijn er niet meer. Ook de 2 albums van Phatrrel heb ik. Ik vind hem ook niet slecht, maar ik vind dat hij als solo artiest niet genoeg aandacht krijgt. Of tenminste kreegquote:Op zondag 1 december 2013 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij beheerst alle (zang)technieken redelijk goed. Hij lijkt er ook flink vooruit op zijn gegaan sinds zijn N.E.R.D project.
Nou, over aandacht heeft meneertje niet klagen hoor. Alle grote artiesten willen maar al te graag met hem werken, op wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
N.E.R.D is ook super. Heb 3cd's van ze. Voogens mij zijn er niet meer. Ook de 2 albums van Phatrrel heb ik. Ik vind hem ook niet slecht, maar ik vind dat hij als solo artiest niet genoeg aandacht krijgt. Of tenminste kreeg
Maar dat is ook pas iets van de laatste ander half jaar ofzo... terwijl zijn laatste solo album uit 2008 is ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 00:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, over aandacht heeft meneertje niet klagen hoor. Alle grote artiesten willen maar al te graag met hem werken, op wat voor manier dan ook.
Pharrell is de nieuwe Quincy Jones.
Hij heeft zoveel projecten lopen, logisch dat hij geen tijd heeft voor een solo album.quote:Op zondag 1 december 2013 00:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dat is ook pas iets van de laatste ander half jaar ofzo... terwijl zijn laatste solo album uit 2008 is ofzo
Of Justin Timberlakequote:Op zondag 1 december 2013 00:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Die man hoop ik nog een keer live te kunnen meemaken
Liever Pharrel dan JT. Maar inderdaad, hem ook graag. Bij het concert van Jay-z end oktober was Timbaland aanwezig. Datvond ik ook erg plezantquote:
Timbalandquote:Op zondag 1 december 2013 00:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Liever Pharrel dan JT. Maar inderdaad, hem ook graag. Bij het concert van Jay-z end oktober was Timbaland aanwezig. Datvond ik ook erg plezant
Dat was dan wel weer een geweldig nummerquote:
We verschillen behoorlijk qua muzieksmaakquote:Op zondag 1 december 2013 00:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Doet me niet veel om eerlijk te zij. Klinkt niet slecht hoor,maar vind het nummer niet super
Zoals?quote:Op zondag 1 december 2013 00:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik hou niet van oudere muziek. Maar bepaalde oudere nummers/artiesten. Maar ik denk dat we wel met meer verschillen
Vrouwen en drinken is suggestief.quote:Op zondag 1 december 2013 00:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Vrouwen? Smaak in drinken? Smaak in sociale bezigheden?
Vandaag wel. Maar ik ga er niet vanuit dat je dat elke zaterdag doetquote:Op zondag 1 december 2013 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen en drinken is suggestief.
Maar wat maakt mijn sociale bezigheid zoveel anders dan die van jou? We zitten allebei op FOK! om kwart voor 1 op zaterdag avond, en zitten beide (alleen) muziek te luisteren, beetje internetten, beetje film kijken.
Niet waar?
Neuh, jij wel dan?quote:Op zondag 1 december 2013 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vandaag wel. Maar ik ga er niet vanuit dat je dat elke zaterdag doet
90% wel denk ik ja. Of ik ben aan het werk, of ik zit alleen thuis voetbal te kijken. Het komt maar sporadisch voor dat ik iets anders hebquote:
Zolang je maar gelukkig bent met wat je doetquote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
90% wel denk ik ja. Of ik ben aan het werk, of ik zit alleen thuis voetbal te kijken. Het komt maar sporadisch voor dat ik iets anders heb
Wat lijken wij toch veel op elkaar.quote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
90% wel denk ik ja. Of ik ben aan het werk, of ik zit alleen thuis voetbal te kijken. Het komt maar sporadisch voor dat ik iets anders heb
Dan moet ik toch gauw veranderen...quote:
Doe dat, want anders word je net zo goed in films raden als hij. En dat kan nooit een onderwerp van gesprek worden bij het scoren van een chickiequote:Op zondag 1 december 2013 00:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ik toch gauw veranderen...
quote:Op zondag 1 december 2013 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doe dat, want anders word je net zo goed in films raden als hij. En dat kan nooit een onderwerp van gesprek worden bij het scoren van een chickie![]()
Je bent een toffe dude dyon, maar waarom ga je niet een keer de schaamte voorbij en doe lekker waar je zin in heb? Stop met dromen, ga d'r lekker op uit. Wie niet waagt, wie niet wint.
Voornamelijk omdat mijn portomonnee mij tegenhoudtquote:Op zondag 1 december 2013 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doe dat, want anders word je net zo goed in films raden als hij. En dat kan nooit een onderwerp van gesprek worden bij het scoren van een chickie![]()
Je bent een toffe dude dyon, maar waarom ga je niet een keer de schaamte voorbij en doe lekker waar je zin in heb? Stop met dromen, ga d'r lekker op uit. Wie niet waagt, wie niet wint.
Niet huilen Sands.quote:
Heb je een vriendin? Sinds wanneer?quote:Op zondag 1 december 2013 00:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat mijn portomonnee mij tegenhoudt. Verder omdat ik niet weet wat ik wil. Ach, in oktober naar 2 concerten geweest. Nu weer even rustig aan doen. BTW, ik wil graag dat mijn vriendin wl een beetje een filmnerd is
Mijn vriendin moet klein, skinny, blond, voetbalnerd, gamenerd, filmnerd, nymfomaan, niet vies van een jointje, en gaat graag gesprekken over politiek, nieuws, en tweede wereldoorlog met mij aan.quote:Op zondag 1 december 2013 00:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat mijn portomonnee mij tegenhoudt. Verder omdat ik niet weet wat ik wil. Ach, in oktober naar 2 concerten geweest. Nu weer even rustig aan doen. BTW, ik wil graag dat mijn vriendin wl een beetje een filmnerd is
O sorry. Dat staat er verkeerd. Mijn toekomstige bedoele ik. Gelukkig is de meid die ik op het oog heb wel een beetje een nerdquote:Op zondag 1 december 2013 01:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je een vriendin? Sinds wanneer?
En ik kan best aardig Gollum nadoen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet huilen Sands.![]()
Mensen zoals Dyon en ik hebben respect voor je idiote vorm van kennis over films.
Ik kende er een, maar die was niet blond.quote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet klein, skinny, blond, voetbalnerd, gamenerd, filmnerd, nymfomaan, niet vies van een jointje, en gaat graag gesprekken over politiek, nieuws, en tweede wereldoorlog met mij aan.
Waar the hell ga ik dat vinden? En boven de 25?![]()
Ahh dat gaat wel wat worden dusquote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O sorry. Dat staat er verkeerd. Mijn toekomstige bedoele ik. Gelukkig is de meid die ik op het oog heb wel een beetje een nerd
Wat een eisen, succes ermeequote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet klein, skinny, blond, voetbalnerd, gamenerd, filmnerd, nymfomaan, niet vies van een jointje, en gaat graag gesprekken over politiek, nieuws, en tweede wereldoorlog met mij aan.
Waar the hell ga ik dat vinden? En boven de 25?![]()
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigenquote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ahh dat gaat wel wat worden dus![]()
Al een move gemaakt?
Nou, kijkquote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigen
Wat leuk en romantischquote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigen
Dat gaat helemaal goedkomen, tenzij je net hebt besloten om moslim te worden.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel als het nog voor 6 decemer isquote:Op zondag 1 december 2013 01:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk en romantischHeb je een afkeer tegen kerst ofzo?
Ik heb al zoveel faal relaties gehad, voor minder kom ik mijn bed niet meer uitquote:
Ah voor deze keer een uitzondering danquote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel als het nog voor 6 decemer is
Voor 1000 zetacoins krijg je een foto.quote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel faal relaties gehad, voor minder kom ik mijn bed niet meer uit
Oh Njos, behave!quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah voor deze keer een uitzondering dan
Misschien gaat ze jouw piek ook opzetten.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah voor deze keer een uitzondering dan
Misschien gaat ze jouw piek ook opzetten.
Niet over zijn gestapt naar Betacoins is sowieso een faal en turn-offquote:Op zondag 1 december 2013 01:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor 1000 zetacoins krijg je een foto.
Je hebt wel weinig over voor je (bijna) complete droomvrouw.quote:Op zondag 1 december 2013 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet over zijn gestapt naar Betacoins is sowieso een faal en turn-off
Ja, dan is slim genoeg om niet met mij in zee te gaanquote:Op zondag 1 december 2013 01:19 schreef dyonvbaal het volgende:
FF, je zoekt iemand van een kunstacademie die geschiedenis erbij studeerd...
Je weet maar nooitquote:Op zondag 1 december 2013 01:18 schreef dyonvbaal het volgende:
NjosZe is braaf... dus dat zal (voorlopig nog) niet gebeuren
I dunno, moet er toch iets neerzetten...quote:Op zondag 1 december 2013 03:05 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, waarom beginnen al jouw topics met 'Waar we...'?
Door een auto-ongeluk.quote:Op zondag 1 december 2013 08:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I dunno, moet er toch iets neerzetten...
Paul Walker is dood
quote:Op zondag 1 december 2013 08:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I dunno, moet er toch iets neerzetten...
Paul Walker is dood
Nou, als dat het enige is. Ze kan heur haar toch blonderen dan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef Sands het volgende:
Ik kende er een, maar die was niet blond.
Volgens mij had fox niet echt interesse.quote:Op zondag 1 december 2013 09:44 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Nou, als dat het enige is. Ze kan heur haar toch blonderen dan.
of niet genoeg coinsquote:Op zondag 1 december 2013 09:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mij had fox niet echt interesse.
Cadeaus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Lemans24 het volgende:
Doe ik ook vaak, weet niet hoe dat is begonnen.quote:Op zondag 1 december 2013 03:05 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, waarom beginnen al jouw topics met 'Waar we...'?
Je maakt me blij, wat goed van je!quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een leuk meisje, anders zou ik er geen moeite voor doenquote:Op zondag 1 december 2013 11:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je maakt me blij, wat goed van je!
Wat is het voor meisje?
gohquote:Op zondag 1 december 2013 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een leuk meisje, anders zou ik er geen moeite voor doen
Dat is al sinds jaar en dag traditie in slowchattopics, geen idee hoe dat zo komt. Ik vind het stom.quote:Op zondag 1 december 2013 10:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, weet niet hoe dat is begonnen.
Ik vind het wel grappig eigenlijk.
De boom staat, het huis ziet er gezellig uit van binnen. Of bedoel je iets anders?quote:
Voel je al wat meer voor haar? Of ga ik te snel?quote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De boom staat, het huis ziet er gezellig uit van binnen. Of bedoel je iets anders?
Nee joh, gewoon direct vragen of hij al sex heeft gehad.quote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Voel je al wat meer voor haar? Of ga ik te snel?
Sloerie.quote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon direct vragen of hij al sex heeft gehad.
Ik vind d'r leuk ja... maar of het wederzijds is... moeilijk in te schatten bij haar...quote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Voel je al wat meer voor haar? Of ga ik te snel?
Daar kan ik duidelijk antwoord op geven: Neequote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon direct vragen of hij al sex heeft gehad.
Waarom?quote:Op zondag 1 december 2013 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind d'r leuk ja... maar of het wederzijds is... moeilijk in te schatten bij haar...
Ach joh, dat zal vast meevallen....quote:
Omdat het gewoon moeilijk is. Ze is erg rustig/stil. Komt erg verlegen over.quote:
Omdat ze een vrouw is denk ikquote:
quote:
Wacht verkeerde gequote, ik bedoelde dezequote:
Ehh... nee nog niet.quote:Op zondag 1 december 2013 19:06 schreef drakin het volgende:
Maar heb je al wel weer een keer opnieuw met haar afgesproken?
Voor die stille mensen moet je oppassen die zijn de gekste.quote:Op zondag 1 december 2013 19:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee sands. Je hebt vrouwen die denken dat ze duidelijk zijn in de tekenen die ze geven. En je hebt vrouwen die gewoon geen tekenen gevenen zij hoort bij de laatste groep... Ze is gewoon niet te lezen
Oh?quote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor die stille mensen moet je oppassen die zijn de gekste.
Misschien maakt dat d'r wel juist zo leuk?quote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor die stille mensen moet je oppassen die zijn de gekste.
Moet je wel doen, even laten blijken dat je het gezellig vond en dr meteen uit eten nemen ofzo.quote:
Dat kan ja, pics plz?quote:Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien maakt dat d'r wel juist zo leuk?
Je moet wat duidelijker zijn, pics van Dyon of Pics van de kerstboom?quote:
We moeten nog een datum prikken om naar de nieuwe Hunger games te gaanquote:Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet je wel doen, even laten blijken dat je het gezellig vond en dr meteen uit eten nemen ofzo.
niet meer nodig?quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is ook niet meer nodig.
Ah bioscoopje doet het ook altijd wel goedquote:Op zondag 1 december 2013 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We moeten nog een datum prikken om naar de nieuwe Hunger games te gaan
Pff, wat afgezaagd.quote:Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet je wel doen, even laten blijken dat je het gezellig vond en dr meteen uit eten nemen ofzo.
Al gevondenquote:
Waarom niet? Dan gezellig samen op whatsappquote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pff, wat afgezaagd.
Je gaat toch niet gelijk met elkaar uit eten.
Wat doe jij dan op date nr 1 of 2?quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pff, wat afgezaagd.
Je gaat toch niet gelijk met elkaar uit eten.
Heb je gauw een cross check gemaakt van alle meiden die ik op facebook heb? En waarop heb je gezocht?quote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Al gevonden
[..]
Waarom niet? Dan gezellig samen op whatsapp
Op iets wat bij je eisenpakket past.quote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je gauw een cross check gemaakt van alle meiden die ik op facebook heb? En waarop heb je gezocht?
En, wat zijn haar initialen?quote:
Ik heb nog nooit een date gehad.quote:
Welke film ga je dan kijken? Twilight?quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een date gehad.
Als het ooit zover komt, dan denk ik dat ik zelf eerst haar zou uitnodigen en samen iets zou gaan koken, en daarna gezellig een filmpje kijken. Gewoon simpel, niet te moeilijk.
Ziet er leuk uit.quote:
Ze vind je leuk, anders had je niet aan haar kerstboom hoeven komen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat het gewoon moeilijk is. Ze is erg rustig/stil. Komt erg verlegen over.
Alleen is zij het nietquote:
Dat vermoeden had ik al na haar Elf Fantasy Fair foto's gezien te hebben. Die is niet zo verlegen denk ik.quote:
Pas maar op dat je aanstaande dit niet leestquote:
Gewoon omdat ze dat is... Maakt d'r niet minder aardig, maar bij haar voel ik me af en toe dom...quote:
Er staat toch nergens dat ik iets met mijn oude buurmeisje wil?quote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op dat je aanstaande dit niet leest
mooi zo, vrouwen willen gewoon een domme onnozele sexgodquote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze dat is... Maakt d'r niet minder aardig, maar bij haar voel ik me af en toe dom...
Onnozel? Ja... Sexgod...quote:Op zondag 1 december 2013 21:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
mooi zo, vrouwen willen gewoon een domme onnozele sexgod
Nee maar je insinueert dat het meisje van de kerstboom niet zo slim isquote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik iets met mijn oude buurmeisje wil?
Klopt ja.quote:Op zondag 1 december 2013 21:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
mooi zo, vrouwen willen gewoon een domme onnozele sexgod
Er zit wel een verschil in opleidingsniveau. De 1 doet HBO en de ander een universitaire opleiding. Maar ze is nog steeds wel slim!quote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee maar je insinueert dat het meisje van de kerstboom niet zo slim iszo zou het opgevat kunnen worden.
Opleiding wil ook niet alles zeggen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil in opleidingsniveau. De 1 doet HBO en de ander een universitaire opleiding. Maar ze is nog steeds wel slim!
Ah weinig verschil danquote:Op zondag 1 december 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil in opleidingsniveau. De 1 doet HBO en de ander een universitaire opleiding. Maar ze is nog steeds wel slim!
quote:Op zondag 1 december 2013 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah weinig verschil danis ze jonger dan jij?
Ga je nou weer opnieuw zoeken wie het zou kunnen zijn? Of waarom vraag je dat...quote:
Nee joh, dan had dyon nagenoeg haar vader kumnen zijnquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, dan had dyon nagenoeg haar vader kumnen zijn
quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je nou weer opnieuw zoeken wie het zou kunnen zijn? Of waarom vraag je dat...
Hieromquote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, dan had dyon nagenoeg haar vader kumnen zijn
Oh 9 maar?quote:Op zondag 1 december 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
10 jaar is me iets te veel van het goede...
Is toch ook heel anders?quote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef sasquatsch het volgende:
Dus 9 jaar jonger kan wel, maar 9 jaar ouder niet?
Dat zou indd bizar zijn, ik hoop dat je dan nog wel internet in je cel hebt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is toch ook heel anders?
Ik zie mezelf ook niet met iemand die 10 jaar jonger is dan ik, dat zou bizar zijn, maar 10 jr ouder geen probleem
Bij jou is het dus omgekeerd. Hopelijk ziet de aanstaande van Dyon dat ook zo.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is toch ook heel anders?
Ik zie mezelf ook niet met iemand die 10 jaar jonger is dan ik, dat zou bizar zijn, maar 10 jr ouder geen probleem
Haha, no worries, geen interesse.quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zou indd bizar zijn, ik hoop dat je dan nog wel internet in je cel hebt.
Altijd he, je bent de mascotte van FMTquote:Op zondag 1 december 2013 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben blij dat mijn sociale leve het topic zo actief houdt
Dan is het maar te hopen dat het niet serieus word... anders is de mascotte vaak afwezig...quote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Altijd he, je bent de mascotte van FMT
quote:Op zondag 1 december 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat het niet serieus word... anders is de mascotte vaak afwezig...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Jullie kunnen toch ook samen FMT'en?quote:Op zondag 1 december 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat het niet serieus word... anders is de mascotte vaak afwezig...
Niet leuk als je veel afwezig bentquote:
Dadelijk is Sands de enige zonder leven.quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet leuk als je veel afwezig bent
Ze is een redelijke sci-fi film en serie nerd.. maar of ze dit ook leuk zou vinden...quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch ook samen FMT'en?
Doen Njos en Waaghals ook.
tja...quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet leuk als je veel afwezig bent
Ach joh, Robby is er ook nogquote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Dadelijk is Sands de enige zonder leven.
Dan gaat ze uit nieuwsgierigheid dyons posthistorie lezen. Of dat nu een goed idee is, weet ik niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kom niet in veel schokkende topics... dus dat valt allemaal wel meequote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan gaat ze uit nieuwsgierigheid dyons posthistorie lezen. Of dat nu een goed idee is, weet ik niet.
Ik vind hem beter dan ik had verwachtquote:
Jaquote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Doen Njos en Waaghals ook.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tja, wat anders?
Je blijft een vuile homo.
Ga je daarom graag via de achterdeur naar binnen toe?quote:Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef picodealion het volgende:
Nee, daar zou ik eens wat werk van moeten maken. Maar ik ben een beetje verlegen.
Hier niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef picodealion het volgende:
Nee, daar zou ik eens wat werk van moeten maken. Maar ik ben een beetje verlegen.
Ik ben vooral verlegen bij de dames.quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Buiten toch ook niet? Is mij nooit zo opgevallen in elk geval...
Een schrale troost: Ik zal je doen als ik een meisje wasquote:
Ik klamp me altijd vast aan het idee dat er meiden zijn die dat beregeil vinden.quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben vooral verlegen bij de dames.
Jij doet alles wat een vagina heeft.quote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een schrale troost: Ik zal je doen als ik een meisje was
Dan ken je me nietquote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij doet alles wat een vagina heeft.
Ik las als pico een meisje was.quote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ken je me niet
Daarna een sorry-edit? Wat lief![]()
Ik weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een schrale troost: Ik zal je doen als ik een meisje was
quote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
RV is denk ik wat te hoog gegrepen voor Dyon.
Weten we al wie het nu wel is?
Ik zei toch: Schraal.quote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken
Ik heb geen fb meer, doe eens een plaatje van die chick.quote:Op zondag 1 december 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dion heeft opeens wel veel fb bezoekers.
Je zus gelukkig nog wel.quote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen fb meer, doe eens een plaatje van die chick.
Het is Dyon, Dion van Baal heeft geen fbquote:Op zondag 1 december 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dion heeft opeens wel veel fb bezoekers.
Stiekem van dyon via DM gekregenquote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen fb meer, doe eens een plaatje van die chick.
Die ziet er niet echt verlegen uit.quote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stiekem van dyon via DM gekregen![]()
[ afbeelding ]
Precies wat hij nodig heeft!quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef Robby87 het volgende:
Het is wel rustig aan de kant van Dyon.
Hij zou toch niet haar nu al aan palen zijn hè?
Daar is hij veel te schattig voor johquote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef Robby87 het volgende:
Het is wel rustig aan de kant van Dyon.
Hij zou toch niet haar nu al aan palen zijn hè?
Dat vond ik helemaal niet irl. Hm, wat zou dat over mij zeggen..quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben vooral verlegen bij de dames.
Jij valt op nerdsquote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet irl. Hm, wat zou dat over mij zeggen..
Die nerds ding is trouwens lief bedoeld...quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij valt op nerds![]()
Jongens, er is nog hoop voor ons![]()
We waren niet aan het daten. Ik kan prima met sociale situaties omgaan, maar juist het stapje verder vind ik lastig.quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet irl. Hm, wat zou dat over mij zeggen..
quote:Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
We waren niet aan het daten. Ik kan prima met sociale situaties omgaan, maar juist het stapje verder vind ik lastig.
En ja fox, ik vond het stiekem wel een compliment.
wie noem jij een nerdquote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij valt op nerds![]()
Jongens, er is nog hoop voor ons![]()
Ik ben even zoetquote:
Drakin! We hebben je stem nog nodig in mijn toernooiquote:
Maar ze zijn allebei zo goed.quote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Drakin! We hebben je stem nog nodig in mijn toernooiZelfs Sands heeft uiteindelijk kunnen kiezen
Ik was het eigenlijk vergeten...tot vandaag dusquote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Drakin! We hebben je stem nog nodig in mijn toernooiZelfs Sands heeft uiteindelijk kunnen kiezen
Eigenlijk waren ze beide heel sterk op hun eigen manier. En beide zijn ze zo verschrikkelijk liefdevol.quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Vond je 1 van de 2 dan echt niet een heel heel heel heel klein beetje beter?
En dan meteen de hele boel weer in een impasse brengenquote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk vergeten...tot vandaag dus
Altijd he, we zijn nu toch al een maand of 9 bezig met dat tournament dus dat beetje extra tijd kan er ook nog wel bij,quote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dan meteen de hele boel weer in een impasse brengen
quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef picodealion het volgende:
Ik vind ze allebei veel te zoetsappig. Mijn winnaar is hoe dan ook The Heart of the World.
Geweldigquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef drakin het volgende:
Hee mijn nieuwe tv is 5 minuten geleden verzonden
Ik koop volgende maand een PS4quote:Op maandag 2 december 2013 00:27 schreef ArtistA het volgende:
Ik wil ook een nieuwe tv. Maar ook een nieuwe playstation, nieuwe auto, een motor zou fijn zijn, een fiets die niet om de haverklap kapot gaat, nieuwe schoenen, nieuw fornuis en als het ff kan een nieuwe vriendin. Ahhh life.
Ik heb tegenwoordig 2 banen, en werk 7 dagen per week. Je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 07:49 schreef Sands het volgende:
[..]
En altijd maar klagen dat je geen geld hebt.:P
Heb je nog wel tijd voor je kinderen dan?quote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig 2 banen, en werk 7 dagen per week. Je moet er wat voor over hebben
Op de schrikkeldagen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:20 schreef sasquatsch het volgende:
Heb je nog wel tijd voor je kinderen dan?
Ja hoorquote:Op maandag 2 december 2013 10:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd voor je kinderen dan?
Euj, jaren 80 films zijn best te doen hoorquote:Op maandag 2 december 2013 10:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik denk dat de kennis van oude films overdag niet zoveel aanwezig is
Hehe ik bedoel films voor 1980quote:Op maandag 2 december 2013 11:02 schreef hornage het volgende:
[..]
Euj, jaren 80 films zijn best te doen hoor
Ach dat zijn allemaal maar dingen en spullen, behalve die vriendin danquote:Op maandag 2 december 2013 00:27 schreef ArtistA het volgende:
Ik wil ook een nieuwe tv. Maar ook een nieuwe playstation, nieuwe auto, een motor zou fijn zijn, een fiets die niet om de haverklap kapot gaat, nieuwe schoenen, nieuw fornuis en als het ff kan een nieuwe vriendin. Ahhh life.
Tsja, hij is wel ok, maar om hem nou als 2e beste van het afgelopen jaar te noemenquote:Op maandag 2 december 2013 13:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op #2 in de lijst van Cahiers du Cinéma.
Voor mij bestaat er geen vrouw Njosquote:Op maandag 2 december 2013 13:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach dat zijn allemaal maar dingen en spullen, behalve die vriendin dan
Die vriendin vind ik wel een mooi streven.
Vertel? Heb jij al net zo'n eisenpakket als FF heeft?quote:Op maandag 2 december 2013 14:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Voor mij bestaat er geen vrouw Njos
Nah, ik weet het niet Dyon, ik overdrijf weer eens zoals altijd.quote:Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vertel? Heb jij al net zo'n eisenpakket als FF heeft?
Kan het op 2 manieren opvattenquote:Op maandag 2 december 2013 14:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Voor mij bestaat er geen vrouw Njos
Mag ik nog voor optie 3 gaan?quote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Kan het op 2 manieren opvatten
1. Er bestaat geen vrouw die bij jou past
2. Vrouwen bestaan niet voor jou, dus ga je voor iets anders
Hehequote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mag ik nog voor optie 3 gaan?
Er bestaat geen vrouw voor me, behalve m'n moeder
Ik heb op dit moment geen behoefte aan een vriendinquote:Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vertel? Heb jij al net zo'n eisenpakket als FF heeft?
Nee, dat betekent blijkbaar gewoon dat je je niet romantisch aangetrokken voelt tot enig geslachtquote:Op maandag 2 december 2013 15:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heeft dat iets met aroma te maken? I do like the smell of coffee in the morning
En met een PS4 die eraan zit te komen, komt een vriendin ook niet van pas...quote:Op maandag 2 december 2013 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen behoefte aan een vriendinTeveel gezeur en zulks.
Oh, dat wist ik niet, maar dat is niet het geval hoor Dyon.quote:Op maandag 2 december 2013 16:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, dat betekent blijkbaar gewoon dat je je niet romantisch aangetrokken voelt tot enig geslacht
[..]
En met een PS4 die eraan zit te komen, komt een vriendin ook niet van pas...
Hij heeft al 66 films op zijn naam staan, waaronder een aantal heel bekende.quote:Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef Desunoto het volgende:
Hij mag wel meer rollen krijgen. Vind hem een erg charismatische acteur.
Ik zie hem vrij weinig en hij speelt in veel slechte films.quote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij heeft al 66 films op zijn naam staan, waaronder een aantal heel bekende.
Hoe kunnen we dat nou niet wetenquote:
Dat is eigenlijk wel vreemd ja.quote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dat nou niet weten
Het moet allemaal een beetje volwassen worden, denk dat dat wel een jaartje of 2 nodig heeft. Ik denk wel dat de Bitcoin (of een opvolgend equivalent) toekomst heeft.quote:Op maandag 2 december 2013 17:56 schreef Lemans24 het volgende:
En daarom is Bitcoin geen volwaardige munteenheid, maar gewoon een hype:
[ afbeelding ]
25% van de waarde kwijtraken in één dag, dat kan je niet serieus nemen. Die rebound van 25% net zo min.
Dat mensen die er vanaf het eerste uur bij waren, stinkend rijk zijn geworden, dat is toch al iets wat niet klopt? Alsof we nu nog met goudstaven zouden betalen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het moet allemaal een beetje volwassen worden, denk dat dat wel een jaartje of 2 nodig heeft. Ik denk wel dat de Bitcoin (of een opvolgend equivalent) toekomst heeft.
Dat is toch met alles?quote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat mensen die er vanaf het eerste uur bij waren, stinkend rijk zijn geworden, dat is toch al iets wat niet klopt? Alsof we nu nog met goudstaven zouden betalen.
En volwassen digitale munt zal toch ondersteund moeten worden door instantie, precies wat de anarchistisch ingestelde internetters niet willen.
Ik weet in ieder geval dat de film Bitcoin: the Rise and Fall of an online currecy gaat floppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |