Wat een eisen, succes ermeequote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet klein, skinny, blond, voetbalnerd, gamenerd, filmnerd, nymfomaan, niet vies van een jointje, en gaat graag gesprekken over politiek, nieuws, en tweede wereldoorlog met mij aan.
Waar the hell ga ik dat vinden? En boven de 25?![]()
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigenquote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ahh dat gaat wel wat worden dus![]()
Al een move gemaakt?
Nou, kijkquote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigen
Wat leuk en romantischquote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigen
Dat gaat helemaal goedkomen, tenzij je net hebt besloten om moslim te worden.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel als het nog voor 6 decemer isquote:Op zondag 1 december 2013 01:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk en romantischHeb je een afkeer tegen kerst ofzo?
Ik heb al zoveel faal relaties gehad, voor minder kom ik mijn bed niet meer uitquote:
Ah voor deze keer een uitzondering danquote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel als het nog voor 6 decemer is
Voor 1000 zetacoins krijg je een foto.quote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel faal relaties gehad, voor minder kom ik mijn bed niet meer uit
Oh Njos, behave!quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah voor deze keer een uitzondering dan
Misschien gaat ze jouw piek ook opzetten.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah voor deze keer een uitzondering dan
Misschien gaat ze jouw piek ook opzetten.
Niet over zijn gestapt naar Betacoins is sowieso een faal en turn-offquote:Op zondag 1 december 2013 01:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor 1000 zetacoins krijg je een foto.
Je hebt wel weinig over voor je (bijna) complete droomvrouw.quote:Op zondag 1 december 2013 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet over zijn gestapt naar Betacoins is sowieso een faal en turn-off
Ja, dan is slim genoeg om niet met mij in zee te gaanquote:Op zondag 1 december 2013 01:19 schreef dyonvbaal het volgende:
FF, je zoekt iemand van een kunstacademie die geschiedenis erbij studeerd...
Je weet maar nooitquote:Op zondag 1 december 2013 01:18 schreef dyonvbaal het volgende:
NjosZe is braaf... dus dat zal (voorlopig nog) niet gebeuren
I dunno, moet er toch iets neerzetten...quote:Op zondag 1 december 2013 03:05 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, waarom beginnen al jouw topics met 'Waar we...'?
Door een auto-ongeluk.quote:Op zondag 1 december 2013 08:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I dunno, moet er toch iets neerzetten...
Paul Walker is dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |