quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
De Testarossa heeft de tand des tijds niet echt overleefd nee...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja ok, toen was het een mooie auto... Nou is het een walgelijke bak...
Cadeauquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Lemans24 het volgende:
Kado's of cadeau's, wat gebruiken jullie?
Snap ook niet waarom die die niet aanpast..quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:21 schreef Lemans24 het volgende:
Aspect ratio van dat plaatje klopt trouwens niet. En dat is zonde.
zelfde met bureau.quote:
Kadoquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Lemans24 het volgende:
Kado's of cadeau's, wat gebruiken jullie?
Dat dus. De originele Franse spelling zoals ik het op school geleerd heb.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
plaatje aangepast en nog blijft de verhouding verkeerd
Wissel je nou een vrouw in voor Sonny en Tubbs? (is toch tubbs?)quote:
Makkelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wissel je nou een vrouw in voor Sonny en Tubbs? (is toch tubbs?)
Ik hoorde vanmiddag weer eens een heerlijk nummer... al een hele oude, maar toch..quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
Dit is trouwens een heerlijk nummer![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag weer eens een heerlijk nummer... al een hele oude, maar toch..
Zo iets denk ik ook bij jouw liedje nadat ik em net even een stukje geluisterd heb...quote:
Is dit beter?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo iets denk ik ook bij jouw liedje nadat ik em net even een stukje geluisterd heb...
Klinkt beter maar nog niet geweldigquote:
Doet Disney ook weer goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef Lemans24 het volgende:
Over film gesproken: Catching Fire en Frozen gaan heel goed dit weekend in de VS. Beste Thanksgiving ooit daar.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klinkt beter maar nog niet geweldig
Beste wat je tot nu toe gepost hebtquote:
Ja, hun beste (animated) opening ooit. Verbreekt het stokoude record van Toy Story 2.quote:
Als ik dit op de radio hoor, verwissel ik snel van station. Wat een afgrijselijk nummer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Beste wat je tot nu toe gepost hebt![]()
maar dit is beter![]()
quote:
Haar stem is net zo afgrijselijk als van Birdy en Sandra van Nieuweland. Brrrrrquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar moest ik erg aan wennen. Ik vind em niet slecht, maar ook niet geweldig.
Maar volgens mij zit er geen vrouwen stem in the killers?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haar stem is net zo afgrijselijk als van Birdy en Sandra van Nieuweland. Brrrrr
Niet in de The Killers neequote:Op zaterdag 30 november 2013 23:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar volgens mij zit er geen vrouwen stem in the killers?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft iemand de 24uurs clip van Pharrel Williams Happy al gekeken?
Hij beheerst alle (zang)technieken redelijk goed. Hij lijkt er ook flink vooruit op zijn gegaan sinds zijn N.E.R.D project.quote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Als producer is hij geniaal. Als zanger komt het er niet altijd even goed uit
N.E.R.D is ook super. Heb 3cd's van ze. Voogens mij zijn er niet meer. Ook de 2 albums van Phatrrel heb ik. Ik vind hem ook niet slecht, maar ik vind dat hij als solo artiest niet genoeg aandacht krijgt. Of tenminste kreegquote:Op zondag 1 december 2013 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij beheerst alle (zang)technieken redelijk goed. Hij lijkt er ook flink vooruit op zijn gegaan sinds zijn N.E.R.D project.
Nou, over aandacht heeft meneertje niet klagen hoor. Alle grote artiesten willen maar al te graag met hem werken, op wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
N.E.R.D is ook super. Heb 3cd's van ze. Voogens mij zijn er niet meer. Ook de 2 albums van Phatrrel heb ik. Ik vind hem ook niet slecht, maar ik vind dat hij als solo artiest niet genoeg aandacht krijgt. Of tenminste kreeg
Maar dat is ook pas iets van de laatste ander half jaar ofzo... terwijl zijn laatste solo album uit 2008 is ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 00:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, over aandacht heeft meneertje niet klagen hoor. Alle grote artiesten willen maar al te graag met hem werken, op wat voor manier dan ook.
Pharrell is de nieuwe Quincy Jones.
Hij heeft zoveel projecten lopen, logisch dat hij geen tijd heeft voor een solo album.quote:Op zondag 1 december 2013 00:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dat is ook pas iets van de laatste ander half jaar ofzo... terwijl zijn laatste solo album uit 2008 is ofzo
Of Justin Timberlakequote:Op zondag 1 december 2013 00:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Die man hoop ik nog een keer live te kunnen meemaken
Liever Pharrel dan JT. Maar inderdaad, hem ook graag. Bij het concert van Jay-z end oktober was Timbaland aanwezig. Datvond ik ook erg plezantquote:
Timbalandquote:Op zondag 1 december 2013 00:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Liever Pharrel dan JT. Maar inderdaad, hem ook graag. Bij het concert van Jay-z end oktober was Timbaland aanwezig. Datvond ik ook erg plezant
Dat was dan wel weer een geweldig nummerquote:
We verschillen behoorlijk qua muzieksmaakquote:Op zondag 1 december 2013 00:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Doet me niet veel om eerlijk te zij. Klinkt niet slecht hoor,maar vind het nummer niet super
Zoals?quote:Op zondag 1 december 2013 00:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik hou niet van oudere muziek. Maar bepaalde oudere nummers/artiesten. Maar ik denk dat we wel met meer verschillen
Vrouwen en drinken is suggestief.quote:Op zondag 1 december 2013 00:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Vrouwen? Smaak in drinken? Smaak in sociale bezigheden?
Vandaag wel. Maar ik ga er niet vanuit dat je dat elke zaterdag doetquote:Op zondag 1 december 2013 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen en drinken is suggestief.
Maar wat maakt mijn sociale bezigheid zoveel anders dan die van jou? We zitten allebei op FOK! om kwart voor 1 op zaterdag avond, en zitten beide (alleen) muziek te luisteren, beetje internetten, beetje film kijken.
Niet waar?
Neuh, jij wel dan?quote:Op zondag 1 december 2013 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vandaag wel. Maar ik ga er niet vanuit dat je dat elke zaterdag doet
90% wel denk ik ja. Of ik ben aan het werk, of ik zit alleen thuis voetbal te kijken. Het komt maar sporadisch voor dat ik iets anders hebquote:
Zolang je maar gelukkig bent met wat je doetquote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
90% wel denk ik ja. Of ik ben aan het werk, of ik zit alleen thuis voetbal te kijken. Het komt maar sporadisch voor dat ik iets anders heb
Wat lijken wij toch veel op elkaar.quote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
90% wel denk ik ja. Of ik ben aan het werk, of ik zit alleen thuis voetbal te kijken. Het komt maar sporadisch voor dat ik iets anders heb
Dan moet ik toch gauw veranderen...quote:
Doe dat, want anders word je net zo goed in films raden als hij. En dat kan nooit een onderwerp van gesprek worden bij het scoren van een chickiequote:Op zondag 1 december 2013 00:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ik toch gauw veranderen...
quote:Op zondag 1 december 2013 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doe dat, want anders word je net zo goed in films raden als hij. En dat kan nooit een onderwerp van gesprek worden bij het scoren van een chickie![]()
Je bent een toffe dude dyon, maar waarom ga je niet een keer de schaamte voorbij en doe lekker waar je zin in heb? Stop met dromen, ga d'r lekker op uit. Wie niet waagt, wie niet wint.
Voornamelijk omdat mijn portomonnee mij tegenhoudtquote:Op zondag 1 december 2013 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doe dat, want anders word je net zo goed in films raden als hij. En dat kan nooit een onderwerp van gesprek worden bij het scoren van een chickie![]()
Je bent een toffe dude dyon, maar waarom ga je niet een keer de schaamte voorbij en doe lekker waar je zin in heb? Stop met dromen, ga d'r lekker op uit. Wie niet waagt, wie niet wint.
Niet huilen Sands.quote:
Heb je een vriendin? Sinds wanneer?quote:Op zondag 1 december 2013 00:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat mijn portomonnee mij tegenhoudt. Verder omdat ik niet weet wat ik wil. Ach, in oktober naar 2 concerten geweest. Nu weer even rustig aan doen. BTW, ik wil graag dat mijn vriendin wl een beetje een filmnerd is
Mijn vriendin moet klein, skinny, blond, voetbalnerd, gamenerd, filmnerd, nymfomaan, niet vies van een jointje, en gaat graag gesprekken over politiek, nieuws, en tweede wereldoorlog met mij aan.quote:Op zondag 1 december 2013 00:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat mijn portomonnee mij tegenhoudt. Verder omdat ik niet weet wat ik wil. Ach, in oktober naar 2 concerten geweest. Nu weer even rustig aan doen. BTW, ik wil graag dat mijn vriendin wl een beetje een filmnerd is
O sorry. Dat staat er verkeerd. Mijn toekomstige bedoele ik. Gelukkig is de meid die ik op het oog heb wel een beetje een nerdquote:Op zondag 1 december 2013 01:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je een vriendin? Sinds wanneer?
En ik kan best aardig Gollum nadoen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet huilen Sands.![]()
Mensen zoals Dyon en ik hebben respect voor je idiote vorm van kennis over films.
Ik kende er een, maar die was niet blond.quote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet klein, skinny, blond, voetbalnerd, gamenerd, filmnerd, nymfomaan, niet vies van een jointje, en gaat graag gesprekken over politiek, nieuws, en tweede wereldoorlog met mij aan.
Waar the hell ga ik dat vinden? En boven de 25?![]()
Ahh dat gaat wel wat worden dusquote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O sorry. Dat staat er verkeerd. Mijn toekomstige bedoele ik. Gelukkig is de meid die ik op het oog heb wel een beetje een nerd
Wat een eisen, succes ermeequote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet klein, skinny, blond, voetbalnerd, gamenerd, filmnerd, nymfomaan, niet vies van een jointje, en gaat graag gesprekken over politiek, nieuws, en tweede wereldoorlog met mij aan.
Waar the hell ga ik dat vinden? En boven de 25?![]()
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigenquote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ahh dat gaat wel wat worden dus![]()
Al een move gemaakt?
Nou, kijkquote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigen
Wat leuk en romantischquote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigen
Dat gaat helemaal goedkomen, tenzij je net hebt besloten om moslim te worden.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel als het nog voor 6 decemer isquote:Op zondag 1 december 2013 01:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk en romantischHeb je een afkeer tegen kerst ofzo?
Ik heb al zoveel faal relaties gehad, voor minder kom ik mijn bed niet meer uitquote:
Ah voor deze keer een uitzondering danquote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel als het nog voor 6 decemer is
Voor 1000 zetacoins krijg je een foto.quote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel faal relaties gehad, voor minder kom ik mijn bed niet meer uit
Oh Njos, behave!quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah voor deze keer een uitzondering dan
Misschien gaat ze jouw piek ook opzetten.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah voor deze keer een uitzondering dan
Misschien gaat ze jouw piek ook opzetten.
Niet over zijn gestapt naar Betacoins is sowieso een faal en turn-offquote:Op zondag 1 december 2013 01:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor 1000 zetacoins krijg je een foto.
Je hebt wel weinig over voor je (bijna) complete droomvrouw.quote:Op zondag 1 december 2013 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet over zijn gestapt naar Betacoins is sowieso een faal en turn-off
Ja, dan is slim genoeg om niet met mij in zee te gaanquote:Op zondag 1 december 2013 01:19 schreef dyonvbaal het volgende:
FF, je zoekt iemand van een kunstacademie die geschiedenis erbij studeerd...
Je weet maar nooitquote:Op zondag 1 december 2013 01:18 schreef dyonvbaal het volgende:
NjosZe is braaf... dus dat zal (voorlopig nog) niet gebeuren
I dunno, moet er toch iets neerzetten...quote:Op zondag 1 december 2013 03:05 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, waarom beginnen al jouw topics met 'Waar we...'?
Door een auto-ongeluk.quote:Op zondag 1 december 2013 08:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I dunno, moet er toch iets neerzetten...
Paul Walker is dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |