quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
De Testarossa heeft de tand des tijds niet echt overleefd nee...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja ok, toen was het een mooie auto... Nou is het een walgelijke bak...
Cadeauquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Lemans24 het volgende:
Kado's of cadeau's, wat gebruiken jullie?
Snap ook niet waarom die die niet aanpast..quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:21 schreef Lemans24 het volgende:
Aspect ratio van dat plaatje klopt trouwens niet. En dat is zonde.
zelfde met bureau.quote:
Kadoquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Lemans24 het volgende:
Kado's of cadeau's, wat gebruiken jullie?
Dat dus. De originele Franse spelling zoals ik het op school geleerd heb.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
plaatje aangepast en nog blijft de verhouding verkeerd
Wissel je nou een vrouw in voor Sonny en Tubbs? (is toch tubbs?)quote:
Makkelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wissel je nou een vrouw in voor Sonny en Tubbs? (is toch tubbs?)
Ik hoorde vanmiddag weer eens een heerlijk nummer... al een hele oude, maar toch..quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
Dit is trouwens een heerlijk nummer![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag weer eens een heerlijk nummer... al een hele oude, maar toch..
Zo iets denk ik ook bij jouw liedje nadat ik em net even een stukje geluisterd heb...quote:
Is dit beter?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo iets denk ik ook bij jouw liedje nadat ik em net even een stukje geluisterd heb...
Klinkt beter maar nog niet geweldigquote:
Doet Disney ook weer goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef Lemans24 het volgende:
Over film gesproken: Catching Fire en Frozen gaan heel goed dit weekend in de VS. Beste Thanksgiving ooit daar.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klinkt beter maar nog niet geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |