Nee joh, dan had dyon nagenoeg haar vader kumnen zijnquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, dan had dyon nagenoeg haar vader kumnen zijn
quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je nou weer opnieuw zoeken wie het zou kunnen zijn? Of waarom vraag je dat...
Hieromquote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, dan had dyon nagenoeg haar vader kumnen zijn
Oh 9 maar?quote:Op zondag 1 december 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
10 jaar is me iets te veel van het goede...
Is toch ook heel anders?quote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef sasquatsch het volgende:
Dus 9 jaar jonger kan wel, maar 9 jaar ouder niet?
Dat zou indd bizar zijn, ik hoop dat je dan nog wel internet in je cel hebt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is toch ook heel anders?
Ik zie mezelf ook niet met iemand die 10 jaar jonger is dan ik, dat zou bizar zijn, maar 10 jr ouder geen probleem
Bij jou is het dus omgekeerd. Hopelijk ziet de aanstaande van Dyon dat ook zo.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is toch ook heel anders?
Ik zie mezelf ook niet met iemand die 10 jaar jonger is dan ik, dat zou bizar zijn, maar 10 jr ouder geen probleem
Haha, no worries, geen interesse.quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zou indd bizar zijn, ik hoop dat je dan nog wel internet in je cel hebt.
Altijd he, je bent de mascotte van FMTquote:Op zondag 1 december 2013 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben blij dat mijn sociale leve het topic zo actief houdt
Dan is het maar te hopen dat het niet serieus word... anders is de mascotte vaak afwezig...quote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Altijd he, je bent de mascotte van FMT
quote:Op zondag 1 december 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat het niet serieus word... anders is de mascotte vaak afwezig...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Jullie kunnen toch ook samen FMT'en?quote:Op zondag 1 december 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat het niet serieus word... anders is de mascotte vaak afwezig...
Niet leuk als je veel afwezig bentquote:
Dadelijk is Sands de enige zonder leven.quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet leuk als je veel afwezig bent
Ze is een redelijke sci-fi film en serie nerd.. maar of ze dit ook leuk zou vinden...quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch ook samen FMT'en?
Doen Njos en Waaghals ook.
tja...quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet leuk als je veel afwezig bent
Ach joh, Robby is er ook nogquote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Dadelijk is Sands de enige zonder leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |