Ik heb nog nooit een date gehad.quote:
Welke film ga je dan kijken? Twilight?quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een date gehad.
Als het ooit zover komt, dan denk ik dat ik zelf eerst haar zou uitnodigen en samen iets zou gaan koken, en daarna gezellig een filmpje kijken. Gewoon simpel, niet te moeilijk.
Ziet er leuk uit.quote:
Ze vind je leuk, anders had je niet aan haar kerstboom hoeven komen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat het gewoon moeilijk is. Ze is erg rustig/stil. Komt erg verlegen over.
Alleen is zij het nietquote:
Dat vermoeden had ik al na haar Elf Fantasy Fair foto's gezien te hebben. Die is niet zo verlegen denk ik.quote:
Pas maar op dat je aanstaande dit niet leestquote:
Gewoon omdat ze dat is... Maakt d'r niet minder aardig, maar bij haar voel ik me af en toe dom...quote:
Er staat toch nergens dat ik iets met mijn oude buurmeisje wil?quote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op dat je aanstaande dit niet leest
mooi zo, vrouwen willen gewoon een domme onnozele sexgodquote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze dat is... Maakt d'r niet minder aardig, maar bij haar voel ik me af en toe dom...
Onnozel? Ja... Sexgod...quote:Op zondag 1 december 2013 21:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
mooi zo, vrouwen willen gewoon een domme onnozele sexgod
Nee maar je insinueert dat het meisje van de kerstboom niet zo slim isquote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik iets met mijn oude buurmeisje wil?
Klopt ja.quote:Op zondag 1 december 2013 21:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
mooi zo, vrouwen willen gewoon een domme onnozele sexgod
Er zit wel een verschil in opleidingsniveau. De 1 doet HBO en de ander een universitaire opleiding. Maar ze is nog steeds wel slim!quote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee maar je insinueert dat het meisje van de kerstboom niet zo slim iszo zou het opgevat kunnen worden.
Opleiding wil ook niet alles zeggen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil in opleidingsniveau. De 1 doet HBO en de ander een universitaire opleiding. Maar ze is nog steeds wel slim!
Ah weinig verschil danquote:Op zondag 1 december 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil in opleidingsniveau. De 1 doet HBO en de ander een universitaire opleiding. Maar ze is nog steeds wel slim!
quote:Op zondag 1 december 2013 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah weinig verschil danis ze jonger dan jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |