quote:Op zondag 1 december 2013 08:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I dunno, moet er toch iets neerzetten...
Paul Walker is dood
Nou, als dat het enige is. Ze kan heur haar toch blonderen dan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef Sands het volgende:
Ik kende er een, maar die was niet blond.
Volgens mij had fox niet echt interesse.quote:Op zondag 1 december 2013 09:44 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Nou, als dat het enige is. Ze kan heur haar toch blonderen dan.
of niet genoeg coinsquote:Op zondag 1 december 2013 09:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mij had fox niet echt interesse.
Cadeaus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Lemans24 het volgende:
Kado's of cadeau's, wat gebruiken jullie?
Doe ik ook vaak, weet niet hoe dat is begonnen.quote:Op zondag 1 december 2013 03:05 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, waarom beginnen al jouw topics met 'Waar we...'?
Je maakt me blij, wat goed van je!quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigen
Een leuk meisje, anders zou ik er geen moeite voor doenquote:Op zondag 1 december 2013 11:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je maakt me blij, wat goed van je!
Wat is het voor meisje?
gohquote:Op zondag 1 december 2013 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een leuk meisje, anders zou ik er geen moeite voor doen
Dat is al sinds jaar en dag traditie in slowchattopics, geen idee hoe dat zo komt. Ik vind het stom.quote:Op zondag 1 december 2013 10:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, weet niet hoe dat is begonnen.
Ik vind het wel grappig eigenlijk.
De boom staat, het huis ziet er gezellig uit van binnen. Of bedoel je iets anders?quote:
Voel je al wat meer voor haar? Of ga ik te snel?quote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De boom staat, het huis ziet er gezellig uit van binnen. Of bedoel je iets anders?
Nee joh, gewoon direct vragen of hij al sex heeft gehad.quote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Voel je al wat meer voor haar? Of ga ik te snel?
Sloerie.quote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon direct vragen of hij al sex heeft gehad.
Ik vind d'r leuk ja... maar of het wederzijds is... moeilijk in te schatten bij haar...quote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Voel je al wat meer voor haar? Of ga ik te snel?
Daar kan ik duidelijk antwoord op geven: Neequote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon direct vragen of hij al sex heeft gehad.
Waarom?quote:Op zondag 1 december 2013 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind d'r leuk ja... maar of het wederzijds is... moeilijk in te schatten bij haar...
Ach joh, dat zal vast meevallen....quote:
Omdat het gewoon moeilijk is. Ze is erg rustig/stil. Komt erg verlegen over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |