Wat een eisen, succes ermeequote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet klein, skinny, blond, voetbalnerd, gamenerd, filmnerd, nymfomaan, niet vies van een jointje, en gaat graag gesprekken over politiek, nieuws, en tweede wereldoorlog met mij aan.
Waar the hell ga ik dat vinden? En boven de 25?![]()
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigenquote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ahh dat gaat wel wat worden dus![]()
Al een move gemaakt?
Nou, kijkquote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigen
Wat leuk en romantischquote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga morgen samen met d'r geheel tegen mijn principes in haar kerstboom zetten en optuigen
Dat gaat helemaal goedkomen, tenzij je net hebt besloten om moslim te worden.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel als het nog voor 6 decemer isquote:Op zondag 1 december 2013 01:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk en romantischHeb je een afkeer tegen kerst ofzo?
Ik heb al zoveel faal relaties gehad, voor minder kom ik mijn bed niet meer uitquote:
Ah voor deze keer een uitzondering danquote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel als het nog voor 6 decemer is
Voor 1000 zetacoins krijg je een foto.quote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel faal relaties gehad, voor minder kom ik mijn bed niet meer uit
Oh Njos, behave!quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah voor deze keer een uitzondering dan
Misschien gaat ze jouw piek ook opzetten.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah voor deze keer een uitzondering dan
Misschien gaat ze jouw piek ook opzetten.
Niet over zijn gestapt naar Betacoins is sowieso een faal en turn-offquote:Op zondag 1 december 2013 01:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor 1000 zetacoins krijg je een foto.
Je hebt wel weinig over voor je (bijna) complete droomvrouw.quote:Op zondag 1 december 2013 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet over zijn gestapt naar Betacoins is sowieso een faal en turn-off
Ja, dan is slim genoeg om niet met mij in zee te gaanquote:Op zondag 1 december 2013 01:19 schreef dyonvbaal het volgende:
FF, je zoekt iemand van een kunstacademie die geschiedenis erbij studeerd...
Je weet maar nooitquote:Op zondag 1 december 2013 01:18 schreef dyonvbaal het volgende:
NjosZe is braaf... dus dat zal (voorlopig nog) niet gebeuren
I dunno, moet er toch iets neerzetten...quote:Op zondag 1 december 2013 03:05 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, waarom beginnen al jouw topics met 'Waar we...'?
Door een auto-ongeluk.quote:Op zondag 1 december 2013 08:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I dunno, moet er toch iets neerzetten...
Paul Walker is dood
quote:Op zondag 1 december 2013 08:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I dunno, moet er toch iets neerzetten...
Paul Walker is dood
Nou, als dat het enige is. Ze kan heur haar toch blonderen dan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef Sands het volgende:
Ik kende er een, maar die was niet blond.
Volgens mij had fox niet echt interesse.quote:Op zondag 1 december 2013 09:44 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Nou, als dat het enige is. Ze kan heur haar toch blonderen dan.
of niet genoeg coinsquote:Op zondag 1 december 2013 09:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mij had fox niet echt interesse.
Cadeaus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Lemans24 het volgende:
Kado's of cadeau's, wat gebruiken jullie?
Doe ik ook vaak, weet niet hoe dat is begonnen.quote:Op zondag 1 december 2013 03:05 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, waarom beginnen al jouw topics met 'Waar we...'?
Je maakt me blij, wat goed van je!quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een leuk meisje, anders zou ik er geen moeite voor doenquote:Op zondag 1 december 2013 11:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je maakt me blij, wat goed van je!
Wat is het voor meisje?
gohquote:Op zondag 1 december 2013 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een leuk meisje, anders zou ik er geen moeite voor doen
Dat is al sinds jaar en dag traditie in slowchattopics, geen idee hoe dat zo komt. Ik vind het stom.quote:Op zondag 1 december 2013 10:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, weet niet hoe dat is begonnen.
Ik vind het wel grappig eigenlijk.
De boom staat, het huis ziet er gezellig uit van binnen. Of bedoel je iets anders?quote:
Voel je al wat meer voor haar? Of ga ik te snel?quote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De boom staat, het huis ziet er gezellig uit van binnen. Of bedoel je iets anders?
Nee joh, gewoon direct vragen of hij al sex heeft gehad.quote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Voel je al wat meer voor haar? Of ga ik te snel?
Sloerie.quote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon direct vragen of hij al sex heeft gehad.
Ik vind d'r leuk ja... maar of het wederzijds is... moeilijk in te schatten bij haar...quote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Voel je al wat meer voor haar? Of ga ik te snel?
Daar kan ik duidelijk antwoord op geven: Neequote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon direct vragen of hij al sex heeft gehad.
Waarom?quote:Op zondag 1 december 2013 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind d'r leuk ja... maar of het wederzijds is... moeilijk in te schatten bij haar...
Ach joh, dat zal vast meevallen....quote:
Omdat het gewoon moeilijk is. Ze is erg rustig/stil. Komt erg verlegen over.quote:
Omdat ze een vrouw is denk ikquote:
quote:
Wacht verkeerde gequote, ik bedoelde dezequote:
Ehh... nee nog niet.quote:Op zondag 1 december 2013 19:06 schreef drakin het volgende:
Maar heb je al wel weer een keer opnieuw met haar afgesproken?
Voor die stille mensen moet je oppassen die zijn de gekste.quote:Op zondag 1 december 2013 19:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee sands. Je hebt vrouwen die denken dat ze duidelijk zijn in de tekenen die ze geven. En je hebt vrouwen die gewoon geen tekenen gevenen zij hoort bij de laatste groep... Ze is gewoon niet te lezen
Oh?quote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor die stille mensen moet je oppassen die zijn de gekste.
Misschien maakt dat d'r wel juist zo leuk?quote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor die stille mensen moet je oppassen die zijn de gekste.
Moet je wel doen, even laten blijken dat je het gezellig vond en dr meteen uit eten nemen ofzo.quote:
Dat kan ja, pics plz?quote:Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien maakt dat d'r wel juist zo leuk?
Je moet wat duidelijker zijn, pics van Dyon of Pics van de kerstboom?quote:
We moeten nog een datum prikken om naar de nieuwe Hunger games te gaanquote:Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet je wel doen, even laten blijken dat je het gezellig vond en dr meteen uit eten nemen ofzo.
niet meer nodig?quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is ook niet meer nodig.
Ah bioscoopje doet het ook altijd wel goedquote:Op zondag 1 december 2013 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We moeten nog een datum prikken om naar de nieuwe Hunger games te gaan
Pff, wat afgezaagd.quote:Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet je wel doen, even laten blijken dat je het gezellig vond en dr meteen uit eten nemen ofzo.
Al gevondenquote:
Waarom niet? Dan gezellig samen op whatsappquote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pff, wat afgezaagd.
Je gaat toch niet gelijk met elkaar uit eten.
Wat doe jij dan op date nr 1 of 2?quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pff, wat afgezaagd.
Je gaat toch niet gelijk met elkaar uit eten.
Heb je gauw een cross check gemaakt van alle meiden die ik op facebook heb? En waarop heb je gezocht?quote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Al gevonden
[..]
Waarom niet? Dan gezellig samen op whatsapp
Op iets wat bij je eisenpakket past.quote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je gauw een cross check gemaakt van alle meiden die ik op facebook heb? En waarop heb je gezocht?
En, wat zijn haar initialen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |