Drakin! We hebben je stem nog nodig in mijn toernooiquote:
Maar ze zijn allebei zo goed.quote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Drakin! We hebben je stem nog nodig in mijn toernooiZelfs Sands heeft uiteindelijk kunnen kiezen
Ik was het eigenlijk vergeten...tot vandaag dusquote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Drakin! We hebben je stem nog nodig in mijn toernooiZelfs Sands heeft uiteindelijk kunnen kiezen
Eigenlijk waren ze beide heel sterk op hun eigen manier. En beide zijn ze zo verschrikkelijk liefdevol.quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Vond je 1 van de 2 dan echt niet een heel heel heel heel klein beetje beter?
En dan meteen de hele boel weer in een impasse brengenquote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk vergeten...tot vandaag dus
Altijd he, we zijn nu toch al een maand of 9 bezig met dat tournament dus dat beetje extra tijd kan er ook nog wel bij,quote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dan meteen de hele boel weer in een impasse brengen
quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef picodealion het volgende:
Ik vind ze allebei veel te zoetsappig. Mijn winnaar is hoe dan ook The Heart of the World.
Geweldigquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef drakin het volgende:
Hee mijn nieuwe tv is 5 minuten geleden verzonden
Ik koop volgende maand een PS4quote:Op maandag 2 december 2013 00:27 schreef ArtistA het volgende:
Ik wil ook een nieuwe tv. Maar ook een nieuwe playstation, nieuwe auto, een motor zou fijn zijn, een fiets die niet om de haverklap kapot gaat, nieuwe schoenen, nieuw fornuis en als het ff kan een nieuwe vriendin. Ahhh life.
Ik heb tegenwoordig 2 banen, en werk 7 dagen per week. Je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 07:49 schreef Sands het volgende:
[..]
En altijd maar klagen dat je geen geld hebt.:P
Heb je nog wel tijd voor je kinderen dan?quote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig 2 banen, en werk 7 dagen per week. Je moet er wat voor over hebben
Op de schrikkeldagen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:20 schreef sasquatsch het volgende:
Heb je nog wel tijd voor je kinderen dan?
Ja hoorquote:Op maandag 2 december 2013 10:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd voor je kinderen dan?
Euj, jaren 80 films zijn best te doen hoorquote:Op maandag 2 december 2013 10:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik denk dat de kennis van oude films overdag niet zoveel aanwezig is
Hehe ik bedoel films voor 1980quote:Op maandag 2 december 2013 11:02 schreef hornage het volgende:
[..]
Euj, jaren 80 films zijn best te doen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |