Dan gaat ze uit nieuwsgierigheid dyons posthistorie lezen. Of dat nu een goed idee is, weet ik niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef sasquatsch het volgende:
Jullie kunnen toch ook samen FMT'en?
Ik kom niet in veel schokkende topics... dus dat valt allemaal wel meequote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan gaat ze uit nieuwsgierigheid dyons posthistorie lezen. Of dat nu een goed idee is, weet ik niet.
Ik vind hem beter dan ik had verwachtquote:
Jaquote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch ook samen FMT'en?
Doen Njos en Waaghals ook.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tja, wat anders?
Je blijft een vuile homo.
Ga je daarom graag via de achterdeur naar binnen toe?quote:Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef picodealion het volgende:
Nee, daar zou ik eens wat werk van moeten maken. Maar ik ben een beetje verlegen.
Hier niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef picodealion het volgende:
Nee, daar zou ik eens wat werk van moeten maken. Maar ik ben een beetje verlegen.
Ik ben vooral verlegen bij de dames.quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Buiten toch ook niet? Is mij nooit zo opgevallen in elk geval...
Een schrale troost: Ik zal je doen als ik een meisje wasquote:
Ik klamp me altijd vast aan het idee dat er meiden zijn die dat beregeil vinden.quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben vooral verlegen bij de dames.
Jij doet alles wat een vagina heeft.quote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een schrale troost: Ik zal je doen als ik een meisje was
Dan ken je me nietquote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij doet alles wat een vagina heeft.
Ik las als pico een meisje was.quote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ken je me niet
Daarna een sorry-edit? Wat lief![]()
Ik weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een schrale troost: Ik zal je doen als ik een meisje was
quote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
RV is denk ik wat te hoog gegrepen voor Dyon.
Weten we al wie het nu wel is?
Ik zei toch: Schraal.quote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken
Ik heb geen fb meer, doe eens een plaatje van die chick.quote:Op zondag 1 december 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dion heeft opeens wel veel fb bezoekers.
Je zus gelukkig nog wel.quote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen fb meer, doe eens een plaatje van die chick.
Het is Dyon, Dion van Baal heeft geen fbquote:Op zondag 1 december 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dion heeft opeens wel veel fb bezoekers.
Stiekem van dyon via DM gekregenquote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen fb meer, doe eens een plaatje van die chick.
Die ziet er niet echt verlegen uit.quote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stiekem van dyon via DM gekregen![]()
[ afbeelding ]
Precies wat hij nodig heeft!quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef Robby87 het volgende:
Het is wel rustig aan de kant van Dyon.
Hij zou toch niet haar nu al aan palen zijn hè?
Daar is hij veel te schattig voor johquote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef Robby87 het volgende:
Het is wel rustig aan de kant van Dyon.
Hij zou toch niet haar nu al aan palen zijn hè?
Dat vond ik helemaal niet irl. Hm, wat zou dat over mij zeggen..quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben vooral verlegen bij de dames.
Jij valt op nerdsquote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet irl. Hm, wat zou dat over mij zeggen..
Die nerds ding is trouwens lief bedoeld...quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij valt op nerds![]()
Jongens, er is nog hoop voor ons![]()
We waren niet aan het daten. Ik kan prima met sociale situaties omgaan, maar juist het stapje verder vind ik lastig.quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet irl. Hm, wat zou dat over mij zeggen..
quote:Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
We waren niet aan het daten. Ik kan prima met sociale situaties omgaan, maar juist het stapje verder vind ik lastig.
En ja fox, ik vond het stiekem wel een compliment.
wie noem jij een nerdquote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij valt op nerds![]()
Jongens, er is nog hoop voor ons![]()
Ik ben even zoetquote:
Drakin! We hebben je stem nog nodig in mijn toernooiquote:
Maar ze zijn allebei zo goed.quote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Drakin! We hebben je stem nog nodig in mijn toernooiZelfs Sands heeft uiteindelijk kunnen kiezen
Ik was het eigenlijk vergeten...tot vandaag dusquote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Drakin! We hebben je stem nog nodig in mijn toernooiZelfs Sands heeft uiteindelijk kunnen kiezen
Eigenlijk waren ze beide heel sterk op hun eigen manier. En beide zijn ze zo verschrikkelijk liefdevol.quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Vond je 1 van de 2 dan echt niet een heel heel heel heel klein beetje beter?
En dan meteen de hele boel weer in een impasse brengenquote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk vergeten...tot vandaag dus
Altijd he, we zijn nu toch al een maand of 9 bezig met dat tournament dus dat beetje extra tijd kan er ook nog wel bij,quote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dan meteen de hele boel weer in een impasse brengen
quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef picodealion het volgende:
Ik vind ze allebei veel te zoetsappig. Mijn winnaar is hoe dan ook The Heart of the World.
Geweldigquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef drakin het volgende:
Hee mijn nieuwe tv is 5 minuten geleden verzonden
Ik koop volgende maand een PS4quote:Op maandag 2 december 2013 00:27 schreef ArtistA het volgende:
Ik wil ook een nieuwe tv. Maar ook een nieuwe playstation, nieuwe auto, een motor zou fijn zijn, een fiets die niet om de haverklap kapot gaat, nieuwe schoenen, nieuw fornuis en als het ff kan een nieuwe vriendin. Ahhh life.
Ik heb tegenwoordig 2 banen, en werk 7 dagen per week. Je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 07:49 schreef Sands het volgende:
[..]
En altijd maar klagen dat je geen geld hebt.:P
Heb je nog wel tijd voor je kinderen dan?quote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig 2 banen, en werk 7 dagen per week. Je moet er wat voor over hebben
Op de schrikkeldagen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:20 schreef sasquatsch het volgende:
Heb je nog wel tijd voor je kinderen dan?
Ja hoorquote:Op maandag 2 december 2013 10:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd voor je kinderen dan?
Euj, jaren 80 films zijn best te doen hoorquote:Op maandag 2 december 2013 10:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik denk dat de kennis van oude films overdag niet zoveel aanwezig is
Hehe ik bedoel films voor 1980quote:Op maandag 2 december 2013 11:02 schreef hornage het volgende:
[..]
Euj, jaren 80 films zijn best te doen hoor
Ach dat zijn allemaal maar dingen en spullen, behalve die vriendin danquote:Op maandag 2 december 2013 00:27 schreef ArtistA het volgende:
Ik wil ook een nieuwe tv. Maar ook een nieuwe playstation, nieuwe auto, een motor zou fijn zijn, een fiets die niet om de haverklap kapot gaat, nieuwe schoenen, nieuw fornuis en als het ff kan een nieuwe vriendin. Ahhh life.
Tsja, hij is wel ok, maar om hem nou als 2e beste van het afgelopen jaar te noemenquote:Op maandag 2 december 2013 13:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op #2 in de lijst van Cahiers du Cinéma.
Voor mij bestaat er geen vrouw Njosquote:Op maandag 2 december 2013 13:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach dat zijn allemaal maar dingen en spullen, behalve die vriendin dan
Die vriendin vind ik wel een mooi streven.
Vertel? Heb jij al net zo'n eisenpakket als FF heeft?quote:Op maandag 2 december 2013 14:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Voor mij bestaat er geen vrouw Njos
Nah, ik weet het niet Dyon, ik overdrijf weer eens zoals altijd.quote:Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vertel? Heb jij al net zo'n eisenpakket als FF heeft?
Kan het op 2 manieren opvattenquote:Op maandag 2 december 2013 14:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Voor mij bestaat er geen vrouw Njos
Mag ik nog voor optie 3 gaan?quote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Kan het op 2 manieren opvatten
1. Er bestaat geen vrouw die bij jou past
2. Vrouwen bestaan niet voor jou, dus ga je voor iets anders
Hehequote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mag ik nog voor optie 3 gaan?
Er bestaat geen vrouw voor me, behalve m'n moeder
Ik heb op dit moment geen behoefte aan een vriendinquote:Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vertel? Heb jij al net zo'n eisenpakket als FF heeft?
Nee, dat betekent blijkbaar gewoon dat je je niet romantisch aangetrokken voelt tot enig geslachtquote:Op maandag 2 december 2013 15:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heeft dat iets met aroma te maken? I do like the smell of coffee in the morning
En met een PS4 die eraan zit te komen, komt een vriendin ook niet van pas...quote:Op maandag 2 december 2013 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen behoefte aan een vriendinTeveel gezeur en zulks.
Oh, dat wist ik niet, maar dat is niet het geval hoor Dyon.quote:Op maandag 2 december 2013 16:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, dat betekent blijkbaar gewoon dat je je niet romantisch aangetrokken voelt tot enig geslacht
[..]
En met een PS4 die eraan zit te komen, komt een vriendin ook niet van pas...
Hij heeft al 66 films op zijn naam staan, waaronder een aantal heel bekende.quote:Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef Desunoto het volgende:
Hij mag wel meer rollen krijgen. Vind hem een erg charismatische acteur.
Ik zie hem vrij weinig en hij speelt in veel slechte films.quote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij heeft al 66 films op zijn naam staan, waaronder een aantal heel bekende.
Hoe kunnen we dat nou niet wetenquote:
Dat is eigenlijk wel vreemd ja.quote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dat nou niet weten
Het moet allemaal een beetje volwassen worden, denk dat dat wel een jaartje of 2 nodig heeft. Ik denk wel dat de Bitcoin (of een opvolgend equivalent) toekomst heeft.quote:Op maandag 2 december 2013 17:56 schreef Lemans24 het volgende:
En daarom is Bitcoin geen volwaardige munteenheid, maar gewoon een hype:
[ afbeelding ]
25% van de waarde kwijtraken in één dag, dat kan je niet serieus nemen. Die rebound van 25% net zo min.
Dat mensen die er vanaf het eerste uur bij waren, stinkend rijk zijn geworden, dat is toch al iets wat niet klopt? Alsof we nu nog met goudstaven zouden betalen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het moet allemaal een beetje volwassen worden, denk dat dat wel een jaartje of 2 nodig heeft. Ik denk wel dat de Bitcoin (of een opvolgend equivalent) toekomst heeft.
Dat is toch met alles?quote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat mensen die er vanaf het eerste uur bij waren, stinkend rijk zijn geworden, dat is toch al iets wat niet klopt? Alsof we nu nog met goudstaven zouden betalen.
En volwassen digitale munt zal toch ondersteund moeten worden door instantie, precies wat de anarchistisch ingestelde internetters niet willen.
Ik weet in ieder geval dat de film Bitcoin: the Rise and Fall of an online currecy gaat floppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |